پروانه مقدس مرسی از راهنماییت.میشه بهم بگی دیگه چه مزایا و معایبی داره؟خیلی تحقیق کردیم هم راجع به خودش هم خونوادش.خوب بودن.من نگران اینم که تو شهری زندگی کنم که هیچ کس رو نمیشناسم, اگه اتفاقی بیفته دست تنها چکار کنم؟اگه من طوریم بشه اون مرده,قویه,میتونه کاری کنه,اما اگه اون طوریش شد من تنها چکار کنم؟فکر آینده و بچه هم هستم که دور از فامیل بزرگ میشه.من خودم دور از فامیل بزرگ شدم و حسرت اینکه بگم خاله یا دایی یا بگم عموم اومد خونمون تو دلم موند.دوست ندارم بچم تو بیکسی بزرگ شه.تنهایی چطوری میتونم از پس این همه مشکل بر بیام؟