به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 97
  1. #61
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 مهر 90 [ 12:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-18
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,398
    سطح
    20
    Points: 1,398, Level: 20
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    گوش کن، حالا فرض کن شرط رو قبول کنی و باش زندگی کنی، به احتمال 90% باش خوشبخت نمیشی. با چه رویی میخوای بهش نگاه کنی؟ اون چجور بهت نگاه کنه؟ یه زندگی خشک و خالی و مسخره خواهد داشت. طلاق بگیر و مهریه رو نبخش، باید تا ریال آخر مهریه رو بگیری. به احتمال 90% میخواد سوء استفاده کنه

  2. کاربر روبرو از پست مفید l0l تشکرکرده است .

    l0l (شنبه 08 مرداد 90)

  3. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 08 مرداد 90 [ 20:10]
    تاریخ عضویت
    1390-4-12
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,244
    سطح
    19
    Points: 1,244, Level: 19
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    در تعجتبم از اين همه اصرار و اويزون شدن شما به نامزدتون . چطور ميتوني اينكارو كني و خودتو لگد مال كني . نامزدتون داره از همين حالا به حساب گربه رو در حجله ميكشه . فردا كه رفتين زير يه سقف حسابي از خجالت شما در مياد . عزيزم شوهرهاي ما كه همه جوره ناز ما رو ميكشيدن و قربون صدقه ميرفتن و دنبالمون بودن حالا اين حال روروزمونه چه برسه به شما كه داره از همين حالا خط و نشون ميكشه واست . بيدار شو عزيزم . اين زندگي نيست كه شما ميخواي واسه خودت دستو پا كني. هر چقدر هم كه تو مقصر باشي دليل نمي شه كه اين جوري بخواد تلافي كنه . اينا همش چراغ قرمزه كه تو شما بهش توجه نمي كني . به خدا داري اشتباه ميكني ...

    اين كارايي كه گفتي (ناز كردن و زود رنجي و ...) نه فقط واسه شما بوده و نه خواهد بود . همه اول اشنايشون از اين جريانا داشتن و هميشه هم پسر ناز ميكشه . حالا دليل نمي شه كه شوهرت بخواد انتقام اين كارهارو ازت بگيره . من خودم تو دوران عقدم هزار بار حلقه رو پس دادم و مامان و بابا هم درگير ميشدن ولي هيچ وقت به اينجاها نميكشيد . تازه شوهرم زودتر بر ميگشت و همه چيزو رديف ميكرد. ولي خوب ضربه هم خوردم . پس نگو تقصير خودمه . فردا كه رفتين زير يه سقف 1 مشكلت ميشه هزار تا اينو بفهم . نامزدت الان كه عقد هستين 2 ماه سراغ از تو نميگيره فردا كه يه كم واسه عادي شدين و روزمرگي پيش اومد مي خواد چكار كنه ؟؟؟؟؟؟ ميره و سراغ ازت نميگيره مطمئن باش به حرفام ميرسي . الان بهترين دورانه واستون چرا اين همه دوري و شرط و شروط !!!!!!!!!!

  4. 2 کاربر از پست مفید يكي يه دونه2 تشکرکرده اند .

    يكي يه دونه2 (شنبه 08 مرداد 90), کلانتر جو (یکشنبه 22 بهمن 96)

  5. #63
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 خرداد 92 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-26
    نوشته ها
    244
    امتیاز
    2,982
    سطح
    33
    Points: 2,982, Level: 33
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    452

    تشکرشده 458 در 140 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    خودمم نمی دونم چرا اینجوری شدم همش فکر می کنم تقصیر خودمه که به اینجا رسیدم. من مهارت کافی برای برقراری ارتباط با همسرم نداشتم این تنها جرم منه. واقعا انصافه که من اینجوری مجازات بشم؟ همسرم خوبی هایی داره که می ترسم دیگه تو هیچ کس دیگه پیدا نشه. اون اصلا بهم دروغ نمی گفت. هرجا می رفت ، هرکاری می کرد بهم خبر می داد. با وجود اینکه می دید وقتی درگیر کارای خانواده خودشه و پیش من نمیاد من گیر می دم و ناراحت میشم اما همیشه راستشو می گفت. شرم و حیا و متانتی داشت که هر زنی ارزوشه که شوهرش داشته باشه.دلشم خیلی نازکه بیشتر وقت هایی که من گریه می کردم اونم با من اشک می ریخت. اصلا نمی فهمم چرا یه دفعه تا این حد تغییر کرد. قبول کنین که این خصوصیات تو این زمونه تو کم پسری پیدا میشه.

  6. #64
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    بهترین راهکار برای شما

    مدتی ولو طولانی ، صبر هست ، بدون هیچ اقدامی . قضیه را مسکوت بگذارید و اجازه بدهید او اقدام کند و متناسب با اقداماتش بهترین واکنش را داشته باشید .

    حتماً نزد یک مشاور مطمئن بطور حضوری بروید و مسائل را مطرح کرده و راهنمایی بگیرید .


    موفق باشید .



    .

  7. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 09 مرداد 90)

  8. #65
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 خرداد 92 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-26
    نوشته ها
    244
    امتیاز
    2,982
    سطح
    33
    Points: 2,982, Level: 33
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    452

    تشکرشده 458 در 140 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    سلام دوستان
    امروز بازم حالم خیلی بده. احساس کردم باید بنویسم تا سبک بشم. یک هفته پیش به همسرم اس ام اس دادم که شرطشو قبول می کنم. گفتم برام خیلی سخته که قبول کنم همسرم ازم تاوان و انتقام می گیره اما به خاطر حفظ زندگیم و به خاطر علاقه ای که بهش دارم شرطاشو قبول می کنم. اونم گفت تو زندگیمون خیلی چیزا خراب شده که درست نخواهد شد. گفت زندگیمون از روال عادی در اومد. گفت روند کاهش مهریه رو می پرسه و میگه. ازش خواستم زودتر این وضعیتو تموم کنه. گفنم واقعا برام غیرقابل تحمله. گفت به موقعش میگه. چند روز بعد اس ام اس دادم و یه سوال معمولی ازش پرسیدم اما جوابمو نداد. الان یه هفته است هیچ خبری ازش نیست. به نظر شما قصد و نیتش چیه؟ حالا که گفتم شرطاش قبوله باز چرا جلو نمیاد؟

  9. #66
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 16 اردیبهشت 01 [ 17:22]
    تاریخ عضویت
    1390-2-19
    نوشته ها
    238
    امتیاز
    13,943
    سطح
    76
    Points: 13,943, Level: 76
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    383

    تشکرشده 386 در 151 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    سلام

    خواهر خوبم پروانه خانم

    خواهش میکنیم که از حرفهای من ناراحت نشید
    چرا فکر میکنید که باید اون کاری رو بکنید که دلتون می خواهد و نباید به عقلتون مراجعه کنید
    کدوم یک از کارشناسان اینجا به شما گفتند که با نامزدتون تماس بگیرید و شرایط نامزدتون رو قبول کنید
    واسه چی شما باید از مهریتون بگذرید
    چرا از حقتون می خواهید بگذرید
    آیا شما عیب و ایرادی در ظاهرتون دارید که میترسید دیگه کسی نیست که با شما باشه
    دنیا به آخر میرسه
    پروانه خانم چرا برای خودت ارزش و احترام قائل نمیشی
    تا زمانی که شما برای خودت ارزش قائل نشی هیچ کس هیچ کس حتی نامزدتون هم برای شما ارزش قائل نمیشه
    آخه ارزش شما به مهریه شماست
    ارزش یه زن به مهریه اونه که اگر بیاره پائین همسرش حاضر به ادامه زندگی با اونه
    چرا فکر کردی که اگر مهریه ات رو ببخشی نامزدت میشه بهترین همسر دنیا و زندگی خیلی خوبی رو خواهی داشت
    چرا شرطش رو قبول کردی
    مطمعن باش فردا یه شرط جدید برای شما میزاره که اجازه بدی همسر دوم اختیار کنه و سه نفری باهم زندگی کنید
    تورخدا یکم فکر کنید
    شما که به حرف های هیچ کدوم از کارشناس های تالار عمل نمیکنید
    چرا باز از کارشناس های تالار راه کار می خواهید
    چراکارشناسای تالار باید بیان به شما مشاوره بدن و شما باز هم بری کار خودتون رو بکنید

    خواهر خوبم
    اول روی خودت کار کن بعد روی زندگی با نامزدت
    از حرف های من ناراحت نشو من به خاطر خودت این حرف ها رو میزنم
    برای اینکه به خودت بیایی و ببینی که کجای این زندگی که برای خودت درست کردی وایسادی
    ازت خواهش میکنم به فکر خودت باش
    برو فکر کن در مورد تمام حرفهای کارشناس ها و حرفهای من و کارهای خودت
    موفق باشی

  10. 3 کاربر از پست مفید mta تشکرکرده اند .

    mta (دوشنبه 24 مرداد 90)

  11. #67
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 خرداد 92 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-26
    نوشته ها
    244
    امتیاز
    2,982
    سطح
    33
    Points: 2,982, Level: 33
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    452

    تشکرشده 458 در 140 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    من چقدر باید صبر کنم؟ من یه ادم معمولیم. صبر ایوب ندارم به خدا. همسرم امونقدر مغروره که محاله خودش بیاد جلو. خسته شدم . از اینکه پیش دوستام و همکارام تظاهر کنم همه چی خوبه و خوشبختم خسته شدم. کاش ازدواج نمی کردم و تنها می موندم به خدا 1000 بار راحتتر از تحمل این شرایط بود.

  12. #68
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 16 اردیبهشت 01 [ 17:22]
    تاریخ عضویت
    1390-2-19
    نوشته ها
    238
    امتیاز
    13,943
    سطح
    76
    Points: 13,943, Level: 76
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    383

    تشکرشده 386 در 151 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    پروانه خانم
    خواهر خوبم ایا این کاری کردید خوب بود
    نتیجه گرفتید
    همسر مغرورتون از غرورش گذشت
    ایا زندگیتون درست شد
    چرا فکر میکنید که نباید ازدواج میکردید؟
    چرا فکر میکنید که راحتتر بودید؟
    چرا می خواهید صورت مسئله رو پاک کنید؟

    [size=large]زندگی مشترک سخته و حساسه
    خوشبختی که آسون به دست نمیاد
    باید برای خوشبختی تلاش کنی تا به خوشبختی برسی
    وگرنه قدر خوشبختی رو نمیدونید
    [/size]

  13. کاربر روبرو از پست مفید mta تشکرکرده است .

    mta (جمعه 30 دی 90)

  14. #69
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 خرداد 92 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-26
    نوشته ها
    244
    امتیاز
    2,982
    سطح
    33
    Points: 2,982, Level: 33
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    452

    تشکرشده 458 در 140 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    آخه به مرور زمان از هم سرد میشیم . از دل برود هر انکه از دیده برفت.اگرم این مسایل حل شد و قرار شد زندگی کنیم مطمئنم این قهر طولانی تاثیر بسیار بدی بر زندگیمون خواهد گذاشت. من شرطشو قبول کردم تا این مسائل به وجود نیاد اما افسوس که اون نمی فهمه.

  15. #70
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    دوست عزیز
    شما شاید IQ بالا یی داشته باشید و موقعیت خانوادگی و شرایط کاری و اجتماعی خوبی
    ولی ببخشید که اینو می گم متاسفانه EQ هوش هیجانی پایینی دارید.
    و نمی تونید رفتارهای احساسی تون رو کنترل کنید و همین هیجانی و احساسی برخورد کردنتون باعث شده
    در زندگی زناشویی دچار مشکل بشین.
    شما در مورد احساسات درونیتون بجای اینکه فکر کنید عمل می کنید و اوضاع رو روز به روز وخیم تر می کنید
    همانطور که می بینید با وجود اینکه شرایط همسرتون رو قبول کردید بازم براتون ناز می کننه و اکراه داره به ادامه رابطه
    تا کجا می خواین برین؟ تا کی می خواین ناز و خواسته اون رو اجابت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    از اول باز کردن تاپیک همه کارشناسان و دوستان همراه یک کلام از شما خواستند هیچ عملی انجام ندین هیچ پیام و اس ام اسی ولی کو گوش شنوا...............................
    من فکر کنم شما بیشتر می خواین دردودل کونین و خاطراتتون رو بنویسین بجای اینکه بدنبال حل مشکلتون باشین.
    لطفا کمی واقعبینانه تر به دور وبرتون نگاه کنید و دوستانه ازتون می خوام اینقدر عزت نفستون رو برای کسی که معلوم نیست می خواد تا کجا ببردتون پایین نیارین.
    ارزش شما خیلی بیشتر از اینهاست که کسی باهاتون این رفتارو بکنه حتی اگر محق باشه.

  16. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (سه شنبه 25 مرداد 90), کلانتر جو (یکشنبه 22 بهمن 96)


 
صفحه 7 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه ی مسموم مجازی با نامزدم
    توسط afraa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 21:42
  2. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 13:14
  3. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 18:16
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. عشق یک طرفه و بازی با احساساتم
    توسط hasty در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 بهمن 86, 12:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.