درست میگید ومن برای همین هم اینجا هستم چون این فروم واقعا معرکست
اما به شرطی که سر خود و بدون اطلاع قبلی موضوع و مطلب رو حذف نکنن(قابل توجه بعضی ها)
اگه اینجا تالار گفتگوی آزاد نام داره پس باید هرکس حرف خودش رو بزنه و مخالفانش هم با توجیه و استدلال بیان به نقد بپردازند اما نه اینکه هر مطلبی که با نظرات شخصیمون ناسازگاره پاکش کنیم
خوشبختانه اینجا اکثرا تحصیلکرده و منطقی هستن و امیدوارم دیگه شاهد چنین رفتار هایی که در شان فروم نیست نباشیم

منتظر جوابم.