پاییزان جان به نکته جالبی اشاره کردن...دیر ازدواج کردن و خدایی نکرده به گناه افتادن..
تشکرشده 141 در 76 پست
پاییزان جان به نکته جالبی اشاره کردن...دیر ازدواج کردن و خدایی نکرده به گناه افتادن..
nazlin1990 (شنبه 22 مرداد 90)
تشکرشده 79 در 42 پست
برای پسرهایی که قسط ادامه تحصیل ندارن و با همون مدرک دیپلم مشغول به کاردن از 21 یا 22 سن مناسبیه ..
و برای پسرهایی که مدرک بالا مثل کارشناسی و کارشناسی ارشد رو میخوان بگیرن بالای 26و24 مناسبه ...
برای دختر ها هم در مورد اولی از 19
و مورد دومی از 24 به بعد ...
reza_ss (شنبه 15 مرداد 90)
تشکرشده 10 در 6 پست
برای پسرها بعد از 26 به نظرم خوبه. انتخاب های قبل از 26 ممکنه احساسی باشه
تشکرشده 38 در 24 پست
براي پسرها 28تا31 براي دخترها 25 تا 27
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
در صورت وجود شرایط و آمادگی و رشد طرفین
پسرها بین 25-30
دخترها 21-26
baby (چهارشنبه 06 مهر 90)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
سلام
به نظر من کسانی که زود ازدواج میکنن بعد از ازدواج تازه یادشون به معیارهاشون میفته و اونو تو همسرشو جستجو میکنن و اگه همسرشون اون معیارها رو نداشته باشن احساس میکنن سرشون کلا رفته و همش به جدایی فکر میکنن .
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (دوشنبه 17 مرداد 90)
تشکرشده 31 در 11 پست
سلام
به نظرم این بسته به سن عقلی دو طرف داره
و اگه سن عقلی و عاطفیشون (نه تقویمی) حدود 20 تا 24 سال باشه مناسبه
این نکته رو هم توجه داشته باشید که نیمی از ایرانی ها که سنشون 30 سال هستش دارای سن عاطفی 19 ساله هستن
البته هستن کسانی که سنشون 20 ساله و به اندازه یه آدم 27 ساله درک میکنن...
mostafa7449 (چهارشنبه 06 مهر 90)
تشکرشده 21 در 8 پست
تعجب می کنم چرا بعضی از دوستان این قدر سن ازدواج رو بالا انتخاب کردن.
به نظر من اگر زن و شوهر هر دو جوون، با هم دوست باشن و همدیگر رو درک کنن می تونن لذتی از جوونیشون ببرن که با هیچ دوست دیگه ای نمی تونن این خوشی رو تجربه کنن. اما اگر سن بالا بره مثلاً 30 سال...خیلی ها به گناه می افتن و هیچ وقت هم نمی تونن اون لحظات خوش جوونی رو کنار همسرشون تجربه کنن.
من که چند سال پیش وقتی خودم 22 سال و همسرم 24 سالش بود (من دانشجو بودم و همسرم درسش تموم شده بود) ازدواج کردم و این چند سال رو با هم خیلی خوش بودیم و مثل دو تا دوست کنار هم.
به نظر من سن ایده آل برای خانم ها : 20-25 و آقایون: 22-28
nazanin1771 (دوشنبه 24 مرداد 90)
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
اینرو هم در نظر بگیرید که هر چه سن بالاتر می رود تصمیم عاقلانه تبدیل به تصمیم وسواس گرایانه می شود. ولی به نظر من هم قبل از 25 برای پسرها و قبل از 20 برای دخترها زود است. البته هر کس با توجه به شرایطی که در ان زندگی می کند بلوغ فکری و جسمی متفاوتی دارد.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
deljoo_deltang (چهارشنبه 26 مرداد 90)
تشکرشده 0 در 0 پست
به نظر من بهترین سن ازد.اج برای پسران 18 سال کامل و برای دختران 16 سال کامله.
البته با راهنمایی و مشاوره ی قبل از ازدواج.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)