به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

موضوع: دلتنگتم پدر

  1. #21
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلتنگتم پدر

    دوستان خوب،

    خیلی ممنونم که با من همدردی کردید!
    خیلی حالم بهتر از وقتی هست که این تاپیک رو شروع کردم.

    بالاخره همه ما دردهایی داریم.
    گاهی یاد KingReza می افتم که چقدر از دست پدرش در عذاب بود.
    امیدوارم اوضاع زندگیش بهتر شده باشه.

    یک جمله ای دیروز خواندم، جالب بود:
    مشکلات انسانهای بزرگ را متعالی می سازد و انسانهای کوچک را متلاشی!
    ان شا الله که متعالی بشیم! :)

    از همه شما متشکرم!

    نماز روزه هاتون قبول!

    نقل قول نوشته اصلی توسط راحيل خانوم
    سلام مجدد آقا حامد.مشكل پدر و مادر منم هميناست كه گفتين، با اين تفاوت كه جدا نشدن و پدر من با داشتن 4 تا بچه ي جوون (كه آخريش منم )و 30 سال زندگي مشكلشو با ازدواج مجدد حل كرد !!!! البته مشكله خودشو نه خانواده رو ! و الان يك سال كه زندگي ما جهنمه :(
    متاسفم، اگر دوست داشتید، یک تاپیک بزنید تا کمکتون کنیم.


    نقل قول نوشته اصلی توسط shabe barooni
    ما همه باید قدر زندگیمون رو بدونیم. به خاطر اون خدایی که گوهر انسانیت رو به ما ارزانی و مارو به آزمایش ها گرامی داشت.



    نقل قول نوشته اصلی توسط shayana
    ضمنا گفتم که نبود یا دور بودن از پدر برا یه دختر نسبت به پسر خیلی سختتره،ببین حالا که
    تو انقدر دلتنگ پدرت میشی،خواهرت چند برابر تو دلتنگش میشه،پس هوای
    shirin67رو حتما داشته باش،
    خواهرم هم بیشتر از من ضربه خورد.
    قبلاً خواهرم عاشق پدرم بود و پدرم عاشق او.
    ولی دیگه انگار یک پرده بینشون افتاده.
    خواهرم اکثر اوقات بی حوصله با پدرم حرف می زنه. مثل یک قهر همیشگی!


    نقل قول نوشته اصلی توسط gole maryam
    هیچ وقت پدری نداشته ام که تجربه ای داشته باشم ،ولی همین اندازه که می تونی بگی بابا ، خودش نعمت بزرگی هست
    متاسفم!
    وقتی این تاپیک رو ایجاد می کردم با خودم فکر می کردم که خیلی ها هستند که اصلاً پدری ندارند.
    با این حال خدای مهربونی که من می شناسم، مطمئنم به شما نعمتهای با ارزش دیگری داده.


    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون
    به دوستایی فکر کن که یه بار یه روی خوش از پدرشون ندیدن.
    به دوستایی فکر کن که پدر مادرشون از هم جدا شدن و از اون به بعد دیگه پدرشون به دیدنشون نیومده.
    بله...
    می شناسم چنین افرادی رو...
    و می دونم خیلی سختی می کشند.
    نمونه اش یکی از دوستهای صمیمی من...


    باز هم از همه متشکرم!


  2. 9 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (جمعه 21 مرداد 90)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: دلتنگتم پدر

    حامد عزیز خوشحالم که احساس بهتری دارید
    قصدم از گفتن اون حرفا نه این بود که دارید ناشکری می کنید ، نه اینکه خودم بخوام ناشکری بکنم

    اینا هم همشون جزو پستی بلندی های زندگی هست ، فقط خواستم یادآوری بکنم که قدر لحظه های با پدر بودنتون رو بیشتر بدونین ، هر چند که مطمئنم همینطوره

    من هم درسته پدر نداشتم ، ولی مادری داشتم که با دنیا هم عوض نمی کنم ، یک زنی که اسوه صبرو استقامت بود و هست و مایه افتخار من

    موفق باشین دوست عزیز

  4. 4 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (شنبه 22 مرداد 90)

  5. #23
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: دلتنگتم پدر

    فقط در جواب قسمت نخست ِپست اول این تاپیک

    پاسخی که برای من در خیلی جاها و مواقع و شرایط معجزه می کرد



    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed65

    نمی دونم، این مسئله خیلی ساده به نظر می رسه. ولی نمی دونم چرا اینقدر برای من سنگینه.

    اون دفعه صاحب هتل که اتفاقاً فارسی زبان هم بود از من پرسید شما پدرتون اینجاست، شبها خودتون کجا می روید؟

    پاسخ: چرا می خواهی بدونی؟ (خیلی جدی ، قاطع ، محکم و در همین حال بسیار بسیار محترمانه )

    گفتم میریم خونه مون. تعجب کرد پرسید

    ( تا حالا که برای من اتفاق نیفتاده طرف مقابل بعد از گفتن این جمله، پیگیر ادامه سئوالش بشه )


    چرا پدرت رو نمی بری خونه تون؟

    پاسخ: چرا می خواهی بدونی؟ (خیلی جدی ، قاطع ، محکم و در همین حال بسیار بسیار محترمانه )


    حرفی برای گفتن نداشتم!
    گفت آهان! دوست دختر داری، اون نمی گذاره؟!


    گفتم نه.
    یک نگاه معنادار به من کرد که مثلاً خجالت بکش...
    شاید کافی بود بگم پدر مادرم از هم جدا شدند. ولی می دونستم پدرم ناراحت می شه اگه بفهمه من این قضیه رو به این طرف گفتم.

    آشناهای سابق که من رو می بینند، هر دفعه می پرسند پدرت کجاست؟

    پاسخ: چرا می خواهی بدونی؟ (خیلی جدی ، قاطع ، محکم و در همین حال بسیار بسیار محترمانه )


    می گم ایرانه.

    می پرسند هنوز نیومده؟

    پاسخ: چرا می خواهی بدونی؟ (خیلی جدی ، قاطع ،محکم و در همین حال بسیار بسیار محترمانه )


    می گم نه. به شوخی یا حتی با طعنه می گن حتماً دیگه زن دوم رو گرفته و خوشه دیگه.

    پاسخ: چرا می خواهی بدونی؟ (خیلی جدی ، قاطع ، محکم و در همین حال بسیار بسیار محترمانه )


    منم مجبورم بخندم، بگم ای بابا!
    اینقدر دوست دارم یکبار رک بگم آخه به شما چه ربطی داره که من هر دفعه باید جواب این سوال رو به شما بدم؟!

    از این طریق ( قاطع، محکم، محترمانه ) و با همون جمله (چرا می خواهی بدونی) یکبار برای همیشه به این صنف آدمها گفتم آخه به شما چه ربطی داره و دوست ندارم هر بار این سئوال ازم پرسیده بشه

  6. 12 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (جمعه 21 مرداد 90)

  7. #24
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلتنگتم پدر

    سلام،

    پدرم شنبه گذشته اومد اینجا.

    این دفعه تصمیم گرفتیم با هم بریم مسافرت.
    هفته ی خوبی بود و خدا رو شکر خوش گذشت.

    الآن از فرودگاه برمی گردم. پدرم رفت.

    بعضی وقت ها چقدر زمان زود می گذره!

  8. 8 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (یکشنبه 06 شهریور 90)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 270 در 103 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: دلتنگتم پدر

    خدا را شكر حامد جان
    پس بگو چرا چند روز نبودي ها
    رفته بودي دنبال سير و سياحت
    اميدوارم هميشه خوش و خرم باشي

  10. کاربر روبرو از پست مفید mohsenn تشکرکرده است .

    mohsenn (شنبه 05 شهریور 90)

  11. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: دلتنگتم پدر

    تمام ما یه چیزایی رو کم داریم یه چیزایی رو زیاد داریم یه چیزایی رو فقط داریم و یه چیزایی رو اصلا نداریم

    دلتنگی چیز عجیبیه اما می شه عادت کرد... زمان بهترین حلاله مسائله, گرچه گاهی داغ دلمون تازه می شه اما این نیز بگذرد...

  12. 3 کاربر از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده اند .

    matin_female_1988 (یکشنبه 06 شهریور 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.