به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 57 از 73 نخستنخست ... 7172737474849505152535455565758596061626364656667 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 561 تا 570 , از مجموع 727
  1. #561
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    خوب وقتشه یکم اقای دکتر رو وارد سیاست کنیم ببینیم با سیاست چطورن ؟

    در مورد مسائل زیر از یک خط تا بی نهایت هر چقد دوست دارید حرف بزنید و توضیح دهید>>>...

    اوباما >::

    20:30

    صرفا جهت اطلاع::

    روزنامه ....( خودتون یه روزنامه سیاسی که خوندین بگین بعد حرف بزنین راجع بهش)::

    بی بی سی فارسی ::

    voa ::

    بالاترین :

    بازتاب ::

    تابناک ::

    فمنیسم ::

    حقوق بشر ::

    کاپیتولاسیون::

    .................................................. .......................

  2. 5 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (پنجشنبه 20 مرداد 90)

  3. #562
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط کنجکاو
    خوب وقتشه یکم اقای دکتر رو وارد سیاست کنیم ببینیم با سیاست چطورن ؟ خوب نيستم!
    در مورد مسائل زیر از یک خط تا بی نهایت هر چقد دوست دارید حرف بزنید و توضیح دهید>>>...

    اوباما >::

    رئيس جمهور ايالات متحده،‌ به نظرم ايشون توانسته بين مردم كشورش محبوب باشه

    20:30

    خيلي كم مي بينم اين بخش خبري رو... و البته به نظرم از جهت گيري اوليه اش خيلي فاصله گرفته

    صرفا جهت اطلاع::

    جالبه... چند بار ديدم... اما شايد انتقاد از خودمون كافي باشه! انتقاد زماني خوبه كه بعدش هم يه كاري انجام بشه... بعضي بخشهاي خبري فقط انتقاد مي كنند

    روزنامه ....( خودتون یه روزنامه سیاسی که خوندین بگین بعد حرف بزنین راجع بهش)::

    روزنامه سياسي نمي خونم

    بی بی سی فارسی ::

    به نظرم اخبار در دنياي رسانه امروز يعني جنگ رواني... چه داخلي/ چه خارجي
    اما مستندهاي بي بي سي خيلي با فكر تهيه مي شوند و بسيار جالبند


    voa ::
    برام جالبه... بعضي از اين شبكه هاي خبري بر خلاف شبكه هاي خبري خودمون،‌ از روانشناسها استفاده هاي خوبي مي كنند...

    بالاترین : عضو نيستم اما گاهي نگاه مي كنم
    بازتاب : گاهي ديدم و نظر ويژه اي ندارم
    تابناک : گاهي ديدم و نظر ويژه اي ندارم

    فمنیسم ::
    به معناي باور داشتن حقوق زنان و برابری سیاسی، اجتماعی و اقتصادی زن و مرد، باورش دارم و قبول دارم.. بويژه در ايران

    حقوق بشر ::
    يك واژه كليشه اي كه هر وقت منافع كشوري به خطر مي افته مي تونه ازش استفاده كنه.... در عين حال هيچ كجاي دنيا جايگاهي نداره و فقط صرف وقت و هزينه!

    کاپیتولاسیون::
    از زمان عهد نامه تركمنچاي، حافظه تاريخي ايران رو در گير كرده و خب هيچ وقت به منفعت اين كشور نبوده....

    .................................................. .......................

  4. 5 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (پنجشنبه 20 مرداد 90)

  5. #563
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط sci
    در جواب دوست عزيزم : كنجكاو:

    موافق تعدد زوجات هستین ؟ اگه بخواهین دوباره ازدواج کنید چه چیزایی مد نظرتون هست ؟

    خير. به هيچ وجه موافق نيستم. نمي دونم.. بهش فكر نكردم... يعني بخوام دوباره ازدواج كنم!؟

    بله برای بار دوم بخواهید ازدواج کنید؟ اگر ؟ احیانا ؟

    واقعيت معيارها اينگونه نيست كه بتونم در چند خط خلاصه كنم... اما بعضي مواقع به چيزي كه گفتي فكر مي كنم و ازش فرار نمي كنم... مي بينم همسري رو انتخاب مي كنم كه مثل همسر خودم باشه... يعني وقتي معيارها رو جمع مي كنم به همسرم يا شخصي نظير ايشون منجر مي شه
    خوب یادمه توی تایپیکتون ودرست پست اولش نوشته بودید"تقریبا همه جورمشکلاتی داشتم"وزیادهم از ازدواج وخانومتون راضی نبودید!!!!؟؟؟؟

    خب آقای دکتر تالار
    بزرگترین هدفی که دنبال می کنید چیه؟
    چه طوری باهمدردی آشناشدید؟
    همیشه همین قدر آرام وخونسردهستید؟
    یه خوصیت خوب ویه خصوصیت بد sci؟
    برای دوستان زیر نسبت به شناختتون شکلک بذارید لطفا؟
    فرشته مهربان
    سارابانو
    بالهای صداقت
    کیوان
    شیداحاتمی
    محمدابراهیمی
    دخترمهربون
    خارپشت
    سبکتکین
    فرهنگ27
    حامد65
    شب بارونی
    سرافراز
    بلواسکای
    موطلایی
    سابینا
    داملا
    شایانا
    کنجکاو
    آنی
    بی بی
    وهرکی که من یادم رفته.

    چپ چپ نگام نکنید خب قراره بسوزونیمتون.



  6. 6 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (پنجشنبه 20 مرداد 90)

  7. #564
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط داملا
    نقل قول نوشته اصلی توسط sci
    در جواب دوست عزيزم : كنجكاو:

    موافق تعدد زوجات هستین ؟ اگه بخواهین دوباره ازدواج کنید چه چیزایی مد نظرتون هست ؟

    خير. به هيچ وجه موافق نيستم. نمي دونم.. بهش فكر نكردم... يعني بخوام دوباره ازدواج كنم!؟

    بله برای بار دوم بخواهید ازدواج کنید؟ اگر ؟ احیانا ؟

    واقعيت معيارها اينگونه نيست كه بتونم در چند خط خلاصه كنم... اما بعضي مواقع به چيزي كه گفتي فكر مي كنم و ازش فرار نمي كنم... مي بينم همسري رو انتخاب مي كنم كه مثل همسر خودم باشه... يعني وقتي معيارها رو جمع مي كنم به همسرم يا شخصي نظير ايشون منجر مي شه
    خوب یادمه توی تایپیکتون ودرست پست اولش نوشته بودید"تقریبا همه جورمشکلاتی داشتم"وزیادهم از ازدواج وخانومتون راضی نبودید!!!!؟؟؟؟

    هنوزم مي گم... تو پستهاي اخير هم گفتم مشكلاتي داشتم... اختلاف نظر ها،‌ كمبودها، و خيلي مسائل ديگه ...البته خيلي تلاش كرديم و خيلي تغييرات انجام شده و مشكلات تا حدود بسيار زيادي مرتفع شده... اما معيارهام رو بخوام مجدد بررسي كنم براي انتخاب به منظور ازدواج، به شخصيتي مشابه ايشون مي رسم شايد با رفتارهاي متفاوت! معيارها الزاما بازگو كننده رفتارها نيست... شايدم تنها تغييري كه تو معيارهام مي دادم اين بود كه همسرم رو كمي شيطون تر انتخاب مي كردم... در واقع ايشون خيلي آروم هستند

    خب آقای دکتر تالار
    بزرگترین هدفی که دنبال می کنید چیه؟

    آرامش

    چه طوری باهمدردی آشناشدید؟

    من يه مشاور روانشناسي دارم... يه دوست و همكار كه مشكلات من رو از بيرون نگاه مي كنه... وقتي به مشكلي برخورد كردم و ايشون ايران نبود و اصلا در دسترس نبود فكر كردم نظر بچه هاي اينجا رو بدونم...

    همیشه همین قدر آرام وخونسردهستید؟

    نمي دونم... ولي معمولا آروم هستم... خونسرد بودن رو نمي دونم! كم عصباني مي شم!

    یه خوصیت خوب ویه خصوصیت بد sci؟

    خصوصيت خوب : چي بگم.. شايد مهربون باشم
    خصوصيت بد: شايد هم بد باشه و هم خوب... اما گاهي زيادي احساساتي هستم

    برای دوستان زیر نسبت به شناختتون شکلک بذارید لطفا؟
    فرشته مهربان
    سارابانو
    بالهای صداقت
    کیوان
    شیداحاتمی
    محمدابراهیمی
    دخترمهربون
    خارپشت
    سبکتکین
    فرهنگ27

    وهرکی که من یادم رفته.

    چپ چپ نگام نکنید خب قراره بسوزونیمتون.


    موفق باشيد

    شب بارونی
    سرافراز :)
    بلواسکای
    موطلایی
    سابینا
    داملا
    شایانا
    کنجکاو
    آنی :P
    بی بی

  8. 10 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (یکشنبه 23 مرداد 90)

  9. #565
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    آقای sci راستش خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم شما روی صندلی داغ نشستید؛ بخاطر اطلاعاتی که به زوج های جوون می دید و همین طور تجربه هایی که دارید، دوست داشتم بیشتر بشناسمتون!
    1. بچه دارید؟ (اگه آره؛ وجود بچه چه تغییراتی رو میتونه توی یه زندگی دونفره به وجود بیاره؟)
    2. چرا اصولا مردها عصبانی هستند؟ چند تا راهکار برای اصلاح و تغییر رویه یه مرد عصبانی؟
    3. اصولا وقتی میگید شیطون تر؛ منظورتون از یه زن شیطون چیه؟
    4. به نظرتون یه مرد توی زندگی بیشتر دنبال چیه؟
    5. چه جور کمکی از طرف یه زن میتونه به همسرش قدرت بده؟
    6. چه غذایی رو بیشتر دوست دارید؟
    7. براتون مهمه که وقتی همسرتون با شماست؛ حتما آرایش داشته باشه؟
    8. زیبایی یه زن رو در چی می بینید؟
    9. به نظرتون ماهواره میتونه تاثیر منفی روی روابط زن و شوهرها بذاره؟ اگه آره؛ چه تاثیراتی؟
    10. و اینکه آیا میشه یه مرد؛ روابط داخلی خودش، مثل ارتباطش با همسرش رو با احساساتش مدیریت کنه و روابط بیرونیش رو با عقل و منطقش؟ امکانش هست!
    پیشاپیش ممنون

  10. 7 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 20 مرداد 90)

  11. #566
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط del
    آقای sci راستش خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم شما روی صندلی داغ نشستید؛ بخاطر اطلاعاتی که به زوج های جوون می دید و همین طور تجربه هایی که دارید، دوست داشتم بیشتر بشناسمتون!
    1. بچه دارید؟ (اگه آره؛ وجود بچه چه تغییراتی رو میتونه توی یه زندگی دونفره به وجود بیاره؟)
    نه ندارم هنوز، به نظرم اگر زوج همديگر رو دوست داشته باشند و از نظر رواني به شرايط پايدار رسيده باشند وجود بچه مي تونه خيلي مشكلات رو بر طرف كنه! اما نمي تونيم يه زندگي كه از نظر رواني غير پايداره رو با بچه پايدار كنيم

    2. چرا اصولا مردها عصبانی هستند؟ چند تا راهکار برای اصلاح و تغییر رویه یه مرد عصبانی؟
    اوه! اصولا مردها عصباني نيستند... اين قابل تعميم نيست! در بسياري موارد اثرات فيزيولوژيك استرس و اضطراب در خانمها و آقايون فرق مي كنه و در آقايون بيشتر بصورت خشم و تغييرات اين چنيني ابراز مي شه.. با كسب مهارت مي توانند و بايد بر عصبانيت كنترل داشته باشند

    3. اصولا وقتی میگید شیطون تر؛ منظورتون از یه زن شیطون چیه؟
    اي دختر دقيق و نكته بين! آفرين! شايد اين نظر خيلي شخصي باشه... اما من شيطنتها و پويايي رو به موقعش دوست دارم و رعايت پروتكلهاي تشريفاتي و مثل نجيب زاده هاي انگليسي برخورد كردن رو هم به موقعش... شيطنت رو من همون پويايي و استقلال يك زن تعريف مي كنم.. اينكه حتما براي خودش برنامه هاي شاد داشته باشه... و حتما به حقوقي كه داره احترام بذاره! ضمن اينكه گاهي مي تونه مثلا شوهرش رو به ماجراجويي تو جنگلهاي شمال هم دعوت كنه...و يا با شيطنت شوهرش رو به يه رستوران دعوت كنه ...

    4. به نظرتون یه مرد توی زندگی بیشتر دنبال چیه؟
    نمي دونم و قابل تعميم به همه نيستف هر كسي دنبال يه چيزي هست... من به دنبال آرامش هستم

    5. چه جور کمکی از طرف یه زن میتونه به همسرش قدرت بده؟
    حمايت و كسب مهارتها/ رفتار جرات مندانه / احترام صد در صد در وهله اول به خودش و بعد شوهرش/ دادن انگيزه به شوهرش

    6. چه غذایی رو بیشتر دوست دارید؟
    من خيلي بد غذا هستم... اما استيك مديم با سس قارچ رو دوست دارم

    7. براتون مهمه که وقتی همسرتون با شماست؛ حتما آرایش داشته باشه؟
    من ظاهري رو در شان خودش ترجيح مي دم... و هميشه برام آراستگي بسيار مهم بوده! آرايش هم جزئي از آراستگي به شمار مياد

    8. زیبایی یه زن رو در چی می بینید؟
    زيبايي زن رو در تناسب ظاهرش (‌صورت و اندامش) و رفتارش مي بينم... هر دوش لازمه!

    9. به نظرتون ماهواره میتونه تاثیر منفی روی روابط زن و شوهرها بذاره؟ اگه آره؛ چه تاثیراتی؟
    بله مي تونه تاثيرات منفي هم داشته باشه اما نه اينكه بگم الزاما تاثيراتش منفي است... گاهي همزاد پنداري با هنرپيشه هاي يك فيلم مي تونه شما رو از شوهرتون دور كنه... و يا زمينه هاي شك و ترديد رو در شما ايجاد كنه! بخصوص تو اين سريالهاي جديد كه دوبله هم شده اند... چراكه هر كشوري فرهنگ خاص خودش رو داره... و اين فرهنگ قابل تعميم به كشور ما و مردم ما نيست... بحث مفصلي داره!

    10. و اینکه آیا میشه یه مرد؛ روابط داخلی خودش، مثل ارتباطش با همسرش رو با احساساتش مدیریت کنه و روابط بیرونیش رو با عقل و منطقش؟ امکانش هست!
    ببينيد عقل و احساس در كنار يكديگر،‌هم در روابط داخل منزل بايد وجود داشته باشه و هم در روابط خارج از منزل... اون چيزي كه مهمه اينه كه يه زوج، هر دو، بايد مهارتهاي زندگي رو بلد باشند و ياد بگيرند... من به خيلي ها توصيه مي كنم وقتي با هم خوب هستيد و احساس مي كنيد هيچ مشكلي نداريد بريد پيش مشاور! بذاريد سلامت روانيتون مثل سلامت جسمي تون زير نظر متخصص باشه...

    پیشاپیش ممنون
    موفق باشيد

  12. 11 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (پنجشنبه 20 مرداد 90)

  13. #567
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام سلام! به به! می بینم که آقای دانشمند روی صندلی داغ نشستن!
    دیر که نرسیدم ها؟

    خب آقای sci! هنوز که نسوختین ها؟ اگر سوختید بگید تا هیزم آتیش رو بیشتر کنیم!

    - چی شد که عکس پرفسور بالتازار رو انتخاب کردید؟ بچه بودید این کارتونو دوست داشتید؟
    - گفتید اگر بپرسیم زمینه های دیگر کاری شرکتتون چیه بهمون می گید...خب چیه؟
    - چرا بقیه صندلی داغ رو نخوندین؟ یعنی مال منم نخوندین؟ من می خواستم بهم نمره بدید!
    - نمیشه حالا سنتون رو بگید؟ چند سال از 34 سال بزرگترید؟
    - کدوم دانشگاه بودید؟(سوال اختیاری تا حدی اجباری)
    - راستشو بگید! این تمرین تنفس رو خودتون انجام میدید یا نه؟
    - گفتید سوارکاری می کنید. اسب مال خودتونه؟ کجا نگهش می دارید؟
    - اگر بخواهید یه روز یکی ار اعضای همدردی رو در عالم واقعیت ببینید دوست دارید اون کی باشه؟
    - بچه بودید بیشتر ماشین دوست داشتید یا تفنگ؟ یه خاطره از بچگی برامون می گید؟
    - بنظر شما چه موقعی برای بچه دار شدن خوبه؟
    - وقتی خانمتون رو بار اول توی دانشگاه دیدین چه حسی داشتید؟ قلبتون تاب تاب کرد؟ فاصله دوستی تا ازدواجتون چقدر بود؟ روز عروسی ذوق داشتید؟
    - اگر از خانم شما بپرسیم ایراد شما چیه فکر می کنید چی بهمون می گه؟
    - آدم زود ازدواج کنه توی زندگی کلی افت و خیز داشته باشه بعد احساس خوشبختی کنه بهتره یا اول مهارت کسب کنه عاقل بشه بعد ازدواج کنه؟
    - بنظر شما هدف از افرینش ما چی بوده؟
    - چقدر به فقرا کمک می کنید؟ یکی توی خیابون آویزونتون بشه پول بخواد بهش می دید؟
    - کدوم یکی از شکلک های زیر حس بهتری بهتون می ده؟



    فعلا اینا رو داشته باشید تا بریم بازم هیزم جمع کنیم!



  14. 6 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (پنجشنبه 20 مرداد 90)

  15. #568
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط سرافراز
    سلام سلام! به به! می بینم که آقای دانشمند روی صندلی داغ نشستن!
    دیر که نرسیدم ها؟

    خب آقای sci! هنوز که نسوختین ها؟ اگر سوختید بگید تا هیزم آتیش رو بیشتر کنیم!

    - چی شد که عکس پرفسور بالتازار رو انتخاب کردید؟ بچه بودید این کارتونو دوست داشتید؟
    از این شخصیت خوشم می آد... اگر یادتون بیاد پرفسور با مشکلی مواجه می شد... فکر می کرد و بعد می رفت سراغ اون دستگاه بزرگش... بعد شیر دستگاه رو باز می کرد و چند قطره رو می ریخت تو لوله... چند قطره رو که می ریخت رو زمین، اختراع جدید درست می شد و مشکلی حل می شد.. آره دوستش داشتم

    - گفتید اگر بپرسیم زمینه های دیگر کاری شرکتتون چیه بهمون می گید...خب چیه؟
    می دونستم می پرسید... ببینید من چند شرکت در زمینه های مختلف دارم... یکیش در زمینه دارو هست... یکیش کار فیلمسازی می کنه... و یکی دیگه در زمینه های پژوهشهای دارویی و ... و و و

    - چرا بقیه صندلی داغ رو نخوندین؟ یعنی مال منم نخوندین؟ من می خواستم بهم نمره بدید!
    واقعا وقت نکردم و البته آشنا هم نبودم.. حتما می خونم... اگر می شه لینکش رو بگذارید! نمره شما: بیست!

    - نمیشه حالا سنتون رو بگید؟ چند سال از 34 سال بزرگترید؟
    نه نمی شه! یه خورده بزرگترم!

    - کدوم دانشگاه بودید؟(سوال اختیاری تا حدی اجباری)
    تهران

    - راستشو بگید! این تمرین تنفس رو خودتون انجام میدید یا نه؟
    چرا که نه؟ صد در صد بهمراه مراقبه ها و تمرینات دیگه...

    - گفتید سوارکاری می کنید. اسب مال خودتونه؟ کجا نگهش می دارید؟
    بله.. تو پانسیون یکی از باشگاههای تهران

    - اگر بخواهید یه روز یکی ار اعضای همدردی رو در عالم واقعیت ببینید دوست دارید اون کی باشه؟
    سوال سختی پرسیدید...واقعا بهش فکر نکردم!

    - بچه بودید بیشتر ماشین دوست داشتید یا تفنگ؟ یه خاطره از بچگی برامون می گید؟
    ماشین/خاطره خاصی یادم نیست...

    - بنظر شما چه موقعی برای بچه دار شدن خوبه؟
    هر وقت لازم باشه... هر وقت بخوای واقعا بچه داشته باشی! البته باید زمان رو مد نظر داشته باشی... معمولا چند سال بعد از ازدواج... مشروط به سن بانو!

    - وقتی خانمتون رو بار اول توی دانشگاه دیدین چه حسی داشتید؟ قلبتون تاب تاب کرد؟
    خیلی اتفاقی بود...نه تاپ تاپی در کار نبود...

    فاصله دوستی تا ازدواجتون چقدر بود؟ روز عروسی ذوق داشتید؟
    حدود یکی دو سالی دوست بودیم... / بله هیجان زده بودم اما نه زیاد!

    - اگر از خانم شما بپرسیم ایراد شما چیه فکر می کنید چی بهمون می گه؟
    می گه : خیلی کار می کنه!

    - آدم زود ازدواج کنه توی زندگی کلی افت و خیز داشته باشه بعد احساس خوشبختی کنه بهتره یا اول مهارت کسب کنه عاقل بشه بعد ازدواج کنه؟
    تا یه حدی می شه بدون ازدواج مهارتها رو کسب کرد... اما خیلی از مهارتها رو باید تو زندگی تجربه کرد... فراز و فرود جزئی از زندگی است... زندگانی سیبی است گاز باید زد با پوست

    - بنظر شما هدف از افرینش ما چی بوده؟
    نمی دونم... باید از آفریننده بپرسید... اما احتمالا هدف از آفرینش سرافراز بسیار والا بوده...

    - چقدر به فقرا کمک می کنید؟ یکی توی خیابون آویزونتون بشه پول بخواد بهش می دید؟
    کم و بیش... اگر تشخیص بدم مستحق کمک است... کمک می کنم!

    - کدوم یکی از شکلک های زیر حس بهتری بهتون می ده؟


    فعلا اینا رو داشته باشید تا بریم بازم هیزم جمع کنیم!

    فکر کنم دارید با مشت یه کارهایی می کنید... شبیه هیزم جمع کردن نیست!!! ;-)

  16. 9 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (یکشنبه 23 مرداد 90)

  17. #569
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    ممنونم....عالی بود!

    - چه فیلم سینمایی و چه کتابی رو دوست دارید؟ چه فیلم و کتابی رو توصیه می کنید ببینیم و بخونیم؟
    - با اینهمه شرکت و اینا که دارید باید خیلی پولدار باشید و البته موفق! پولدار شدن خوبه؟ الان شما راضی هستین؟
    - ماشینتون چیه؟ خودتون می رید یا راننده شخصی دارید؟
    - تا حالا شده جوک بگید هیچکی نخنده؟ یه جوک بی مزه بگید هیچکدوممون خنده اش نگیره.
    - تا حالا خارج از کشور زندگی کردید؟ فکر کنم توانایی شو دارید برید. اونجا رو بیشتر می پسندید یا ایران؟ چرا؟
    - چه گلی رو بیشتر از همه دوست دارید؟
    - اون غذایی که دوست دارید...یکم عجیب غریبه... یعنی میخواهید بگید خورشت کرفس دوست ندارید؟ (این شکلک عصبانیه خیلی باحاله! خودشو می ترکونه که بگه عصبانیم! )
    -توی خونتون مجرد بودید مامانتون از این غذاها می پختن؟ خودتون چه غذایی بلدید بپزید؟
    - بیشتر به جبر اعتقاد دارید یا اختیار؟ به سرنوشت چی؟ چرا یه چیزی رو مدتها می خواهیم بهمون داده نمی شه اما بعضی چیزها لقمه میشن میفتن جلومون؟
    - خواب می بینید؟ معمولا چه خوابهایی؟
    - قهوه بیشتر دوست دارید یا چای؟
    - از این رتبه هایی که توی همدردی بهتون می دن چه حسی بهتون دست می ده؟(اگه گفتید اولین رتبه رو کی به شما داد؟و در واقع استعداد شمارو کشف کرد؟)
    - آیا توی زندگی اشتباهی کردید که الان خیلی ازش پشیمون باشید؟ اگر آره آثارش هنوز هست؟
    - دوست دارید چه سوالی رو از شما نپرسیم؟

    خب اینم لینک صندلی داغ من! اگر از بیست دادنتون پشیمون شدید باید بگم متاسفانه نمره ها رد شده استاد!(یاد دوره دانشجویی بخیر!)

    http://www.hamdardi.net/thread-16012-page-7.html



  18. 5 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (یکشنبه 23 مرداد 90)

  19. #570
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط سرافراز
    ممنونم....عالی بود!

    - چه فیلم سینمایی و چه کتابی رو دوست دارید؟ چه فیلم و کتابی رو توصیه می کنید ببینیم و بخونیم؟
    فیلم سینمایی The Beautiful mind و کتاب اطاق آبی

    - با اینهمه شرکت و اینا که دارید باید خیلی پولدار باشید و البته موفق! پولدار شدن خوبه؟ الان شما راضی هستین؟
    این نظر لطف شماست که من موفقم..پول چیز بدی نیست! اما نمی تونه هدف باشه.. بله راضی هستم!

    - ماشینتون چیه؟ خودتون می رید یا راننده شخصی دارید؟
    اسم ماشین رو نمی گم چون به نظرم به شخصیتم کمکی نمی کنه... اما چون می دونم بازم سوال خواهید کرد یه SUV، وی 6 دارم/ خودم رانندگی می کنم/

    - تا حالا شده جوک بگید هیچکی نخنده؟ یه جوک بی مزه بگید هیچکدوممون خنده اش نگیره.
    آره.. حتما این اتفاق افتاده! یادم نیست! اهل جک گفتن نیستم
    از يك نفر كه با پا غذا درست مي كرد پرسيدند: «چرا با پا آشپزي مي كني؟»
    جواب داد: «آخر دست پختم خوب نيست.»


    - تا حالا خارج از کشور زندگی کردید؟ فکر کنم توانایی شو دارید برید. اونجا رو بیشتر می پسندید یا ایران؟ چرا؟
    نه تا به امروز زندگی طولانی خارج از کشور نداشته ام...

    - چه گلی رو بیشتر از همه دوست دارید؟
    رز سرخ..

    - اون غذایی که دوست دارید...یکم عجیب غریبه... یعنی میخواهید بگید خورشت کرفس دوست ندارید؟ (این شکلک عصبانیه خیلی باحاله! خودشو می ترکونه که بگه عصبانیم! )
    نه خورش کرفس دوست ندارم!!!!

    -توی خونتون مجرد بودید مامانتون از این غذاها می پختن؟ خودتون چه غذایی بلدید بپزید؟
    من حتی بلد نیستم غذا رو گرم کنم... چه برسه به اینکه بپزم!

    - بیشتر به جبر اعتقاد دارید یا اختیار؟ به سرنوشت چی؟ چرا یه چیزی رو مدتها می خواهیم بهمون داده نمی شه اما بعضی چیزها لقمه میشن میفتن جلومون؟
    به سرنوشت اعتقاد دارم... گاهی ما از حکمت چیزهایی که لقمه می شن می افتن جلومون خبر نداریم!

    - خواب می بینید؟ معمولا چه خوابهایی؟
    اگر بخوابم... گاهی خواب می بینم! خوابهای مختلف! اما بعضی وقتها فکرم رو درگیر می کنند...

    - قهوه بیشتر دوست دارید یا چای؟
    کافئین مصرف نمی کنم.. نوعش فرق نمی کنه!

    - از این رتبه هایی که توی همدردی بهتون می دن چه حسی بهتون دست می ده؟(اگه گفتید اولین رتبه رو کی به شما داد؟و در واقع استعداد شمارو کشف کرد؟)
    احساس خوبی دارم... اولین رتبه رو سرکار خانم سرافراز دادند/ خود شما من رو کشف کردید...

    - آیا توی زندگی اشتباهی کردید که الان خیلی ازش پشیمون باشید؟ اگر آره آثارش هنوز هست؟
    بله هست... اما خودم رو سرزنش نمی کنم! نه آثارش خیلی کمه.. اما بعضی وقتها بهش فکر می کنم

    - دوست دارید چه سوالی رو از شما نپرسیم؟
    اسمم رو!

    خب اینم لینک صندلی داغ من! اگر از بیست دادنتون پشیمون شدید باید بگم متاسفانه نمره ها رد شده استاد!(یاد دوره دانشجویی بخیر!)

    http://www.hamdardi.net/thread-16012-page-7.html
    پشیمون نیستم...


  20. 6 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (یکشنبه 23 مرداد 90)


 
صفحه 57 از 73 نخستنخست ... 7172737474849505152535455565758596061626364656667 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.