ما مجرد ها لازم نیست چیزی بگیم ..نوشته اصلی توسط nazlin1990
ما مجرد ها فعلا باید فقط مببنیم و بخونیم این جور تاپیک هارو ...![]()
تشکرشده 79 در 42 پست
ما مجرد ها لازم نیست چیزی بگیم ..نوشته اصلی توسط nazlin1990
ما مجرد ها فعلا باید فقط مببنیم و بخونیم این جور تاپیک هارو ...![]()
reza_ss (چهارشنبه 26 مرداد 90)
بهترين حرفاش :حرفاي محبت آميز زياد ميزنه ولي من از اين دو تا بيشترين لذت رو ميبرم :
آرامش مني /به خاطر تو خدارو شاكرم /
بدترين حرفاش :متاسفانه زماني كه عصباني ميشه يه حرفايي ميزنه كه خودشم بعدش خجالت ميكشه از زدنشون بدترين حرفش تو زمان عصبانيت از نظر من اينه : نميخوامت
فريبااا (یکشنبه 16 مرداد 90)
تشکرشده 291 در 66 پست
سلام من تازه قاطي شماشدم.راستش حرفاي خوب زياد ميزنه ولي جديدترينش همين ديروز بود كه تو ماشين نشسته بوديم محكم دستمو تو دستش فشار داد هر چند خيلي دردم گرفت چون حلقه دستم بود وبهم گفت تو زيباترين دختري هستي كه به عمرم ديدم دوستت دارم![]()
مريم صوفي (چهارشنبه 19 مرداد 90)
تشکرشده 41 در 4 پست
سلام بهترین حرفی که از همسرم شنیدم اینه که هر وقت دعوا می کنیم که همیشه صددرصد تقصیر منه کلی منتم رو میکشهو اینکه جلوی همه ازم تعریف میکنه و بسیار به وجود من افتخار میکنه و به خانواده ام خیلی احترام میذاره مامانم رو خیلی دوست داره .
اما تو این دو سه سالی که ازدواج کردیم فقط یه بار حرف بدی به من زد که قسم خورد منظو ری نداشته . یه بار به شوخی بهش گفتم پس کی برام خونه و ماشین میخری و یه کم بیش از حد گیر دادم بهش اونم گفت یه کم خودتو ببین بعد از من این چیزا رو بخواه که من حرفش رو به این تعبیر کردم که انگار تو و خانواده ات کی هستین که خیلی ازم توقع دارین و این مسئله رو هیچ وقت فراموش نکردم هر وقت یادم میاد حس میکنم یه سطل آب جوش ریختن تو یقه ام و من خورد خورد تو خودم میشکنم
ستاک (یکشنبه 16 مرداد 90)
تشکرشده 6 در 2 پست
سلام همدم جون
بدترین:توهین و تهمت
بهترین:وعدههای سر خرمنش
خوشحال میشم به لینک من سر بزنید و راجع به مشکلم کمکم کنید
http://www.hamdardi.net/thread-17477.html
ahooye tanha (یکشنبه 16 مرداد 90)
تشکرشده 3,560 در 934 پست
سلام عزیزان
خیلی تاپیک باحالی افرادی مثل من حال می کنن که چقدر زندگیشون آنورمال هست
من اوایل ازدواج به همسرم اس ام اس می زدم و هی میگفتم عشقم چطوری ؟ عزیزم دلم واست تنگ شده، جوابش این بود که : نگو. یا یه کلمه : منم همینطور و یا جوابی نداشت.
یه بار یادمه تو ماشین نشسته بودم شوهره رفته بود یه چیزی بخره زیاد طول کشید، حوصله م سر رفت و موبایلش را برداشتم و اس ام اس هاش رو می خوندم که اس ام اس های ماه های اول ازدواج را دیدم ، با خودم گفتم اینها رو من براش فرستادم؟ انقدر جملات پر شور و قشنگی نوشته بودم که خودم باورم نمیشد، ولی خوب چون در جواب همه یه سطل آب سرد دریافت کردم و یا بی جوابی دیگه خیلی وقته هیچی براش نمی فرستم، ایضا!
حالا برگردیم به بحث، بهترین جمله : تو که یادی از ما نمی کنی! ( من جمله دوستت دارم رو فقط دو سه بار در طول دو سال شنیدم و اونم با لحن شوخی و مسخره بازی که اصلا متوجه نشدم جدیه یا شوخی)
بدترین جمله : واقعا خیلی زیاده کدومشو بگم، ولی فکر کنم بدترین جمله ش این بود که تو ماشین ادوکلنی که من با هزار آرزو براش خریده بودم ( عطر Azaro Chrome ) و استفاده نمی کرد داداشش زده بود، یه هویی گفت پیف چه بوی بدی میاد من هزار بار گفتم این ادوکلن را نزنید بوش عین عطر مشهد می مونه ! فکر کنم این جمله به اندازه صد سال منو از لحاظ احساسی ازش دور کرد... جملات مشابه: موهاتو کوتاه کن تو صورتت کوچیکه و اینطوری موی بلند بهت نمیاد ( دقیقا برعکس اونی که همه میگن ) ، تو بیشتر برای من دافعه داری تا جاذبه، پیف ... این چه عطریه زدی خیلی بوش تنده، وقتی از آرایشگاه اومدم: هه هه مثل ژاپنی ها شدی! و جمله امروزش: من مادرم همه چیزمه و اگر فردا بچه دار هم شدم بچه م هم نمیتونه جای مادرم رو بگیره، جملات دیگه: تو خیلی خاله زنکی، مریض...بسه یا بازم بگم؟ اگر بخوام همه جمله های بد رو بنویسم صفحه پر میشه!
نیلا (چهارشنبه 26 مرداد 90)
تشکرشده 141 در 76 پست
وای سابینای عزیزم اصلا نمیتونم درک کنم چطور یه آقا انقد سرد باشه![]()
nazlin1990 (چهارشنبه 19 مرداد 90)
تشکرشده 358 در 196 پست
سلام به همه دوستان خوبم
سلام من تازه قاطي شماشدم.راستش حرفاي خوب زياد ميزنه ولي جديدترينش همين ديروز بود كه تو ماشين نشسته بوديم محكم دستمو تو دستش فشار داد هر چند خيلي دردم گرفت چون حلقه دستم بود وبهم گفت تو زيباترين دختري هستي كه به عمرم ديدم دوستت دارم227
نتیجه اخلاقی آقایون حواستون به دست ما باشه منم خیلی پیش اومده بعد از عقد با محبتش جیغم دراومد دستمممممممممممم
hamdam 96 (چهارشنبه 19 مرداد 90)
تشکرشده 31 در 11 پست
سلام...
یا الله....
یا الله...
همشیره...
شماکه اونجایی...بله ... نه نه .... شما... بله شما... یه چارقد به هم جواریتون عاریه بدید....
اجازه هست وارد بحث بشم؟
mostafa7449 (چهارشنبه 26 مرداد 90)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
تایپیک عمومی هست بفرمایید دوست عزیز.نوشته اصلی توسط mostafa7449
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)