به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 00:17]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,654
    سطح
    23
    Points: 1,654, Level: 23
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 55 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟

    سلام
    موقعیتی که تو داری خیلی سخته و در واقع ترک کردن این رابطه برات مثل ترک کردن اعتیاده. بنابراین میخام بگم قطع کردن این رابطه خیلی خیلی سخته چون خودم تجربه ش کردم میگم. و دلیلشم اینه که این اولین تجربه ت بوده اما گاهی تو زندگی باید زجر کشید و مقاومت کرد با چیزایی که گفتی مثل روز روشنه که حتی اگه این آقا برگرده اما مرد زندگی نیست.
    بنابراین تکلیفتو با خودت روشن کن و سعی کن فراموش کنی. بهت قول میدم اگه 6 ماه هیچ گونه ارتباطی باهاش نداشته باشی (هیچ ارتباطی حتی دیدن از دور) از میزان وابستگیت تا حد زیادی کم میشه البته نه کامل اما به تدریج کمتر و کمتر میشه.و همچنین سایر راهکارای دوستانم بکار ببند. امیدوارم موفق بشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید طره تشکرکرده است .

    m_eros (سه شنبه 15 مرداد 92)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,224
    سطح
    19
    Points: 1,224, Level: 19
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟

    سلام مرضیه جان.عزیزم اگه قبلا مقاله های موجود در این سایتو نخوندی باید بگمکه یکیشون در مورد همین وابستگیه.باورکن منم مثل توام.خیلیا مثل توان.چون ما دخترا همیشه احساساتی هستیمو متاسفانه بعضی وقتااز این راه ازمون سو استقاده میشه.این وابستگی که تو داری همش هوسه.شاید تو بگی عشقه.اما بهت قول میدم هوسه.چون عشق باعث رشد انسان میشه.نه اینکه ادمو محدود کنه و باعث بشه ازادی فکرو روحش ازبین بره.من خودمم مث توام.اما چن روزه که با فهمیدن اینچیزایی که الان بت گفتم کم کم دارم سعی میکنم تا دوباره زندگیمو شروع کنم.

    به امید تولدی 2باره....................

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-1-09
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    4,552
    سطح
    43
    Points: 4,552, Level: 43
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 197 در 81 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط marziehh
    سلام...
    حدود ۶ ماه بیش با برادر دوستم که اهل ورامینه دوست شدم اولین دوست بسرمه اوایل رابطه خوب بودیم من شدیدا بهش وابسته شدمو دوسش دارم ولی اون به من بی توجهه و دائم قهر میکنه ۹ماه از خودم کوچیکتره هر موقع قهر میکنه من التماسش میکنم تا اشتی کنه نمیتونم بهش فکر نکنم میگه با چند نفر دیگه دوسته تا من بیخیالش بشم ولی تاثیر نداره نمیتونم ازش بگذرم الانم ک اشتی کردیم خیلی کم با هم حرف میزنیم دیر جواب میده یا اصلا نمیده میگفت اخلاقت گنده خیلی گیر میدی ازت خوشم نمیاد ولی با این حرفا نمیتونه کاری کنه که ازش متنفرم بشم من یزد درس میخونم خونمون اصفهانه یه بار رفتم تهران و دیدمش باید چیکار کنم نگین که بیخیالش بشمو ازش بگذرم میخوام یه جوری به خودم وابستش کنم. چیکار کنم که اونم منو دوست داشته باشه وقتی تصور میکنم با کس دیگه ای باشه حالم خیلی بد میشه وقتی قهر میکنه خیلی بی طاقت میشم و فقط گریه میکنم وقتی هم اشتیه خیلی کم محلیم میکنه و همش از این میترسم که نکنه یه چیزی بگمو باز قهر کنه تو رو خدا بگین چیکار کنم؟؟؟؟
    ممنون
    سلام دوست خوبم. من از كاربراي قديمي اين سايت هستم. يه زماني بود كه حالم خيلي از تو بدتر بود. اين انجمن شده بود برام يه جايي كه ميومدم دلمو خالي ميكردم . به حرف هيچكس گوش نميكردم!!!! اشتباه بزرگ من همين بود
    غرورمو ميذاشتم زير پام.كسي كه روز اول دنبال من بود بعد از اينكه ديد من وابسته اش شدم ولم ميكرد ميرفت. همين حرفايي كه به تو ميزنه رو به من ميزدن. همين حال بدي كه تو درگيرش ميشي منم درگيرش ميشدم. حالتو خوب مي فهمم ولي مني كه از اين وضعيت الان در اومدم بهت يه راهكار ميدم . اين راهكار يا جواب ميده يا اينكه تو بهتر ميشي
    اينم يادت باشه وقتي خدا از ادم يه چيزي ميگيره يه هديه بهتر بهت ميده. ميدونم .ميدونم الان ميگي من هديه بهتر نميخوام من همينو ميخوام. تو الان مثل كسي هستي كه از درد دندون حاضره هر مسكني رو بخوره كه اروم بشه ولي عواقبش براش مهم نيست . كه اين بزرگترين اشبتاه
    خب حالا راه كارمو بهت ميگم .البته اگه دوستت داشته باشه و جايي توي دلش داشته باشي برميگرده . اگه اون بدردت نخوره مطمئن باش بهتر از اون برات اتفاق ميفته. مطمئنم يه روز ميگي بيتا حرفت خيلي درست بود
    راهكار: بي محلي كن بهش. زنگ نزن. اگه بهت زنگ زد بذار حداقل 4 تا بوق بخوره . بهش ابراز دلتنگي زياد نكن. اگه اون سراغتو گرفت ازش فراري نشو ولي يه طوري رفتار كن كه بدون اون زندگيت به بهترين شكل ميگذره. بذار بدونه كه اون اگه بره جاي خاليش با خيلي چيزا پر ميشه. اونوقته كه به دست و پا ميفته كه جاي خودشو توي دلت بدست بياره البته اگه دوستت داشته باشه وگرنه خوشحال باش كه ميره و يه خلا بوجود مياد براي جذب ادماي بهتر
    يادت باشه ما ادما دوست داريم دوست داشته بشيم همراه اينكه دوست داريم يكي رو دوست داشته باشيم. اگه الان بگي نه اون بياد منو بگيره ؛ بعد توي زندگي با دوتا بچه ميزني توي سر خودت
    الان داغي و نميفهمي چي تصميم ميگيري
    يادت باشه هيچكس يك سيب سرخ له شده رو دوست نداره. اگه زيبا هم باشي و خودتو وغرورت رو له كني اوني كه از تو پايين تره اونم دوستت نداره
    توي دست و پاش نباش. بذار ازت بي خبر باشه. بذار براش يه علامت سوال كوچولو باشي حداقل. بذار نگرانت بشه. بهش فرصت بده دلتنگت بشه حتي اگه اين زمان يه ماه سه ماه يا هر چقدر بود
    اين فرصت رو به خودتو رابطه ات بده. يهو ناپديد شو
    نميدونم هر كاري كه خودت حدس ميزني درسته.


    به كسي كه براي احساس تو ارزشي قائل نيست هر گز دل نبند.
    بازم ميام

  5. 4 کاربر از پست مفید a_b تشکرکرده اند .

    a_b (سه شنبه 08 آذر 90), Marjan A (پنجشنبه 30 آذر 96)

  6. #24
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟

    a_b گرامی

    لطفاً به تارحخ تاپیکها توجه فرمایید .

    تاپیکهایی که بیش ز یک هفته از آخرین ارسال آن گذشته و استارتر تاپیک سراغ آن نیامده به روز نمیشود مگر توسط خود استارتر .


    با تشکر از توجه


    .

  7. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 18 مرداد 90)

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-1-09
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    4,552
    سطح
    43
    Points: 4,552, Level: 43
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 197 در 81 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    a_b گرامی

    لطفاً به تارحخ تاپیکها توجه فرمایید .

    تاپیکهایی که بیش ز یک هفته از آخرین ارسال آن گذشته و استارتر تاپیک سراغ آن نیامده به روز نمیشود مگر توسط خود استارتر .


    با تشکر از توجه


    .
    اگه فرشته مهربون نگاه كني پست قبل از منو مي بيني قبل از من پست دادن كه منم دادم

  9. کاربر روبرو از پست مفید a_b تشکرکرده است .

    a_b (چهارشنبه 19 مرداد 90)

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 شهریور 90 [ 12:31]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,738
    سطح
    24
    Points: 1,738, Level: 24
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 34 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟

    بازم سلام به همه ی دوستای خوب همدردی.حدود هفت ماه میگذره از این که گفت دوستم نداره ولی یه ذره از احساسم نسبت بهش کم نشده هوس نیست اگه هوس بود تا حالا فراموش شده بود اگه ی راه ارتباطی غیر همراهش داشتم شاید میتونستم کاری کنم ولی نه حتی اگه همسایشونم بودم شاید نمیشد دلم میخواد یکی بهم بگه برمیگرده دلم میخواد یکی بهم امید بده.تا وقتی به برگشتنش امید داشته باشم راحتر میتونم به زندگیم ادامه بدم مشکلم اینه که خودم خرابش کردم خودم باعث شدم سرد بشه از بس بهش گیر میدادم پسرا میخوان ازاد باشن کسی که همش تو دست و پاشون باشه نمیخوان حالا هم خودش هم دختر خالش گفتن قراره با کسی که الان باش دوسته تا سال اینده ازدواج کنه دعا کنین دروغ گفته باشن

  11. کاربر روبرو از پست مفید marziehh تشکرکرده است .

    Marjan A (پنجشنبه 30 آذر 96)

  12. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مرداد 92 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2
    سطح
    1
    Points: 2, Level: 1
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام منم یه جوری درد تورو دارم ولی برا من اینجوری نبود یدفعه شد
    قصد بی ادبی ندارم بلا نسبت شما به قول دوست روانشناسم این رابطه ها رابطه توله سگیه شما هرچی دنبال توله سگ بری ازت فرار میکنه ولی وقتی ازش فرار کنی میوفته دنبالت منم چند روزه این مشکلو دارم ولی میخوام طرز کارمو عوض کنم میخوام یجوری باشم که اونم از اینکه منو از دست بده واهمه داشته باشه بهت پیشنهاد میدم روشتو عوض کنی ینی هرکاری تا الان میکردی برعکسشو انجام بدی اگه خدا بخواد درست میشه واگرنه که هرکاری کنی درست نمیشه حتی با التماس
    یا حق

  13. 2 کاربر از پست مفید arash s تشکرکرده اند .

    m_eros (سه شنبه 15 مرداد 92), sanjab (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    دوست عزیز این تایپیک ماله سال 90 هست !! و الان 92 !!

  15. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 مرداد 92 [ 16:03]
    تاریخ عضویت
    1392-5-22
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    29
    سطح
    1
    Points: 29, Level: 1
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    5
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    ﺳﻼ ﻡ ﮔﻠﻢ

    ﺑﺒﻴﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﺶ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺑﺮﺍﺵ ﺟﻨﮕﻴﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﭼﻪ ﻗﻴﻤﺘﻲ؟
    ﻣﻨﻢ ﺩﺭﮔﻴﺮ ﻳﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻋﻤﻴﻘﻢ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺗﺎﺑﻴﻚ ﺯﺩﻡ ﻣﺎﻝ ﺑﻘﻴﻪ ﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻭﻝ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺣﺎﻻ ﻣﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﺑﻬﻢ ﺑﺮﺳﻴﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﻏﺮﻭﺭﻡ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺪﻡ ﻧﻪ

    ﺍﻳﻨﻮ ﻳﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﻪ ﮔﻠﻢ ﺍﮔﺮ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻱ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺴﺖ ﻫﻢ ﺧﺮﺍﺏ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺗﺎ ﺍﺧﺮ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻲ ﻳﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺧﻮﺑﻲ ﺑﻴﺪﺍ ﻛﻨﻲ ﺑﻌﺪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﻭﺭﺗﻮﻥ ﻧﻪ ﮔﻠﻢ ﺑﻜﺶ ﻛﻨﺎﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﻻ ﻥ ﺯﺟﻪ ﺑﺰﻧﻲ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻲ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﺗﺎ ﺑﺒﻴﻨﻲ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻴﭽﻲ ﻧﺪﺍﺭﻱ


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  3. آیا دوستم به من حسادت میکنه؟آیا از رفتاراش به خواستگارم منظور خاصی داره؟؟؟یا من حساسم؟؟؟
    توسط mohanna در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 بهمن 93, 21:03
  4. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  5. خيلي سخته...هنوز دوستم داره؟؟؟
    توسط dorsa65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 خرداد 89, 03:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.