طاهره جون تولدت مبارک
البته ببخش با دو روز تأخیر :P
![]()
تشکرشده 239 در 119 پست
طاهره جون تولدت مبارک
البته ببخش با دو روز تأخیر :P
![]()
نادیا (چهارشنبه 18 اردیبهشت 87)
تشکرشده 498 در 242 پست
تولد همه اردیبهشتی ها مبارک باشه
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
elina (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 496 در 278 پست
طاهره جون دير شد ببخشيد تولدت مبارك ارزوي بهترينها رو براي هر لحظه از زندگيت دارم
honarmand (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 537 در 283 پست
ناديا جون تولد ، تولد ، تولدت مبارك
![]()
زیبا. (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 239 در 119 پست
زیبا ده عزیز
خیلی برام جالب بود چون فکر نمی کردم تاریخ تولدم رو کسی یادش باشه
یک دنیا ممنون
دوستت دارم خواهر گلم![]()
تشکرشده 29 در 17 پست
سلام سلام اي ول به زيبا وتمام دوستان خيلي ذوق كردم تمام پست ها رو خوندم انگار واقعا تو يه جشن تولد بزرگ شركت كردم تولد همگي مبارك
القصه من متولد سال 9 ابان 1362 شمسي هستم البته ساعت 1 بامداد و منتظر هديه هاي شما هستم اگه خواستين هديه بدين خبرم كنين كه بهتون ادرس بدم (جدي گفتم )
تشکرشده 239 در 119 پست
عیب نداره ولی باید 6 ماه دیگه صبر کنی تا برات کادو بفرستیم.
من از همین حالا تولدت رو بهت تبریک می گم .
تولدت مبارک![]()
تشکرشده 2,234 در 570 پست
سلام نادیای عزیز
تولدت مبارک .
امیدوارم سلامتی ، شادی و خوشبختی دائما قرین وجودت باشد .
![]()
طاهره (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام نادیا ی عزیز:.
من هم تولدت رو تبریک می گم .
سرزنده و شاداب باشی همیشه![]()
setareh (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 328 در 117 پست
سلام نادیا ی عزیز،![]()
هر انسان لبخندی از خداست وتو زیباترین لبخند خدایی.
تولدت مبارک
![]()
termeh (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)