مسئله اینه که رفتاری که مجردی می طلبه با تاهل متفاوته...برای ی دختر یا پسر مجرد دور دور و شیطنت زشت نیست...همه برای پیدا کردن جفت زندگیشون تلاش می کنند.من بعد از ازدواج شدم ی زن خانه دار که واقعا واسه زندگی کردن رفتم جلو...با رنگ موی آنچنانی و لباسای گرون و ظاهر ی دختر مدرن و امروزی دقدقم شده بود امروز چی پپزم؟؟؟ از خودم حالم به هم خورده بود...با وجود این همه مشکل دانشجوی ممتاز شدم معدل الف و بدون کنکور هم می تونم وارد دوره ی دکترا بشم.من دان 3 تکواندو دارم .عضو تیم ملی دو میدانی و توی زندگیم اولویت بندی داشتم...من شوهرمو آدم بی ذوقی می دونم که حتی نمی تونه از چیزی که مال خودشه لذت ببره...به قول حافظ اون آدم بی ذوقی رو که اول بهار نتوته از گل و آوای بلبل لذت ببره باید سوزوند...حافظ می گه زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم...زلف یار باید بیرون باشه! آدم تو زندگی اگه جر زن باشه دیگرانو به دردسر می اندازه...اون باید ی زن که به خانوادش می خورد می گرفت نه اینگه منو بگیره و بخواد تغییرم بده
من حتی 1 سکه رو نمی بخشم...می ایستم مبارزه می کنم حتی اگه 2-3 سال دوندگی داشته باشه! اما واسه اینکه به خانمایی تو شرایط خودم بگم بخشیدن مهریه و فرار راه کار نیست...اگه دختر اولی ایستاده بود و بی هیچ حق و حقوقی ول نمی کرد بره امثال شوهر من اینقدر راحت زن عوض نمی کردن...گاهی باید ایستاد که تاثیر مثبتش تو جامعه بمونه...من برای فرار از مشکلاتم به راهای غیر اخلاقی فکر نمی کنم...بهش ثابت کنم می تونم خودمو خوشبخت کنم...
چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
التماس دعا









علاقه مندی ها (Bookmarks)