ali71 گرامی
به تالار همدردی خوش آمدی
اگر دوستی و رابطه بین دختر و پسر بد هست ( که ما هم می گیم خوب نیست و آسیب رسان است ) پس با هر کی باشه بد هست حتی با شما . نمیدانم چرا بعضی از دوستان از رابطه دوستی دختر مورد نظرشان با دیگری ناراحت می شوند اما این رابطه را برای خود مجاز می دانند .
علی آقا خوب فهمیدی این رابطه ها درست نیست و خیلی خوبه که غیرت نشون می دهی ، بنا به همان غیرت تا وقتی رسماً خواستگاری نکرده ای خودت هم باهاش رابطه نداشته باش . بین تو و هر پسر دیگری فرقی نیست رابطه ، رابطه است چه با شما چه با دیگری و این دختر هم بهتره وارد این رابطه ها نشه که عواقب نداره .
به همین دلیل که این رابطه تا خواستگاری درست نیست باهاش قطع ارتباط کنو به او هم بگو بهتره فعلاً به فکر درس و کارهای مهمترتان باشید تا وقت ازدواج برسه و از طریق خانواده وارد شوید .
موفق باشید .
.









علاقه مندی ها (Bookmarks)