به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 46 از 47 نخستنخست ... 61626363738394041424344454647 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 451 تا 460 , از مجموع 466
  1. #451
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1389-5-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,798
    سطح
    32
    Points: 2,798, Level: 32
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    232

    تشکرشده 238 در 85 پست

    Rep Power
    30
    Array

    RE: خداحافظی از همدردی!

    سابيناي عزيز نرووووووووووووووووووووووو وووووووووووو
    شما از اعضاي خوب تالارين حيفه به خدا

  2. کاربر روبرو از پست مفید پاييز خزان2 تشکرکرده است .

    پاييز خزان2 (پنجشنبه 13 مرداد 90)

  3. #452
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: خداحافظی از همدردی!

    سلام دوستان عزیزم
    در زندگی لحظه هایی هست که آدم احساس می کنه کسل، بی حوصله و ناامید هست
    در این لحظه ها تنها چیزی که میتونه به آدم انرژی دوباره بده وجود دوستانی خوب و همدرد است
    زمانی که این تاپیک را می زدم واقعا فکر نمی کردم دوستان اینقدر لطف و محبت نسبت به من داشته باشند، وقتی این تاپیک را زدم و نظر لطف تک تک دوستان را دیدم به این نتیجه رسیدم که اگر هم شما بگویید برو بنده از رو نمیروم و در جمع خوب و گرم همدردی خواهم ماند، از تک تک کسانی که نسبت به من لطف دارن تشکر می کنم و سعی می کنم از شما شرمنده نشم. راستی امروز 13 مرداد روز تولدمه، پست های شما بهترین هدیه تولد امسال من هست . همه تونو دوست دارم و انشالله لایق اینهمه محبت شما باشم این گل را ضربدر هزار کنید و از طرف من بپذیرید

  4. 6 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (پنجشنبه 13 مرداد 90)

  5. #453
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: خداحافظی از همدردی!

    خوش به حالت سابینا که اینهمه دوست داری ودوستت دارن.
    ببین من یه هفته بود نمیومدم یکی نگفت این دختر کجاست؟:rolleyes:
    حالا بچگی رو بذار کناروادامه بده.
    فقط اگه همسرت بخواد میتونه با نام کاربریت به تمام پستها وتایپیکهات دسترسی داشته باشه.



    خانومی پستمون همزمان شد.
    تولدت مبارک
    پس من برم به تایپیک جشن تولد یه سری بزنم.

  6. 3 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (پنجشنبه 13 مرداد 90)

  7. #454
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: خداحافظی از همدردی!

    بابا داملا نگو اینجوری تو که عزیز دردونه همه ما هستی ، یادت هست که وقتی می خواستی بری چه آشوبی به پا شد؟ چه باشی و چه غیبت کنی همه اینجا دوستت دارن اینو مطمئن باش، منم که همشهری و ...، درمورد نام کاربری خوشبختانه محمد اون صفحه رو نتونست باز کنه یعنی به قیمت جونم نذاشتم فقط اسمش را حفظ کرده بود و بدبختانه با سرچ اون اسم اولین صفحه ای که بالا میومد تو گوگل صفحه من بود، واسه همین منم سکته را زدم! ولی الان که می بینم اسمت را ترکی ترکوندی بدم نمیاد منم یه اسم ترکی واسه خودم انتخاب کنم

    من که شارژ ندارم نمیدونم چطوری بگم اسممو عوض کنن، میتونم اینجا بگم؟

  8. 2 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (پنجشنبه 13 مرداد 90)

  9. #455
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: خداحافظی از همدردی!

    عزیزم

    خیلی خوشحالم که برگشتید. راستش حتی وقتی خسته و کسل هم بودید باز پستهاتون راهنمای خوبی برای همه ما بود چون فی البداهه چیزی ننوشتید و همیشه سعی کردید مراجعه کننده رو درک کنید.
    تولدتون رو هم تبرک میگم.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  10. 2 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (پنجشنبه 13 مرداد 90)

  11. #456
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: من از تالار می روم ؛ خداحافظی های اعضایی كه از تالار می روند

    اینجا دیگه به حضور من و امثال من و ارمان26 و غیره و ذالک نیازی نداره اگه نیازی داشت تلاش میکرد تا نگهمون داره ..
    بزارید تا این تالار با اعضاش بوی نم بگیرن ... از خشکی خورد بشن .. اصلا به ما چه ادم باید جایی وایسته که قدرشو بدونن و به حضور نیاز داشته باشن ... شما خودتون رو بزارید جای من .. من اصلا ادم حساسی نیستم و سر هیچ و پوچ عصبی نمیشم اصلا عصبی نمیشم .. اگه منو ببینی همیشه یه تبصم توی چهرمه یا حداقلش ناراحت نمیشم..حالا ببینید امثال کیوان ها با من چه کردند ..البته من کاری به شخص کیوان نداری کیوان فقط یه مجریه و اصلا مقصر نیست ..من قبل تر ها هم مشکلاتی این چنینی با بی منطقی سبک مدیریتی و قانونی داشتم .. که البته با انعطاف پذیری خودم رد میکردم.. و اکثرا به ساز همه مدیران رقصیدم و همه جوره پشتیبان مدیران و قانون اینجا بودم .... ولی الان با بی منطقی مواجه شدم که واقعا خونم رو به جوش اورده

    بعد از 4 الی 5 ساعت زحمت کشیدن و خواندم مقاله ای تحت عنوان ویژگی های انسان سالم که شاید شما حتی یکبار هم انرا ندید .. خیلی راحت چون من تو سرچ حالا اشتباه کردم یا ندیدم که این پست قبلا ارسال شده ..پستم رو پاک کردن در صورتی که ادم عاقل اگر پست منو با پست باران عزیز مقایسه میکردن از لحاظ ظاهری حتما به پست من رای میدادن جذابیتی درون پست ایجاد کرده بودم که حتی یک بچه هم تمایل خوندن اون رو پیدا میکرد .. حالا اونوقت کیوان خان اومده میگه


    نقل قول نوشته اصلی توسط کنجکاو
    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan
    نقل قول نوشته اصلی توسط کنجکاو
    دوستای گلم شاید 4 الی 5 ساعت وقت گذاشتم روی این مقاله برای خوندن و جذاب کردنش تا شاید یه نفر بیاد و به دلش بشینه و محتوا رو بفهمه تروخدا با دقت بخونید ب


    سلام
    ضمن تشکر از سلیقه و زحمات شما،اما ای کاش قبل از متحمل شدن 4الی5 ساعت زحمت و وقت گذاشتن اول جستجو میکردید ببینید آیا این مقاله قبلا" ارسال شده یا نه؟


    http://www.hamdardi.net/thread-8896.html

    http://www.hamdardi.net/thread-6312.html


    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan
    نقل قول نوشته اصلی توسط کنجکاو
    ای بابا کیوان جون راس میگن شما رو ساختن برا همین شوکه کردن ماها ..

    باوری کنید من سرچ کردم ولی هیچی نیاورد شاید بگید بلد نیستی سرچ کنی ولی به جان خودت و خودم بلدم نمیدونم چرا تو سرچ نشونم نداد حالا شما که بلدین چیکار کنید اینجور وقتا یا میتونید برای زحمات من ارزش قاءل بشید و اونو تو پست اون طرف ادغام کنید یا فکنم که پست اون رو حذف میکنید .. یا این که خوب حذف میکنید و زحمت های من و وقتم بشدت حدر رفته و دیگم حس و حال خوندن مقاله و در اوردنش به این شکل و شمایل بهم دست نخواهد داد ..یعنی کلا ضد حال میزنید دیگه
    سلام
    کنجکاو عزیز
    اینجا هر کی اول رسید جایزه را برده!
    ما قبلا" در این خصوص نیز مشکلاتی داشتیم بهر حال نتیجه این شد که تاپیک اولی اگر مناسب بود بماند،و این قانون در حال حاضر شامل آن تاپیک قدیمی میشود،و تاپیک شما با تمام زحمات و پشتکار شما حذف میشود


    ممنونم ولی من روی زمحماتم خیلی حساسم مطمئن باشید دیگه هیچ مقاله ای نخواهم گذاشت .....

    صد در صد مطمئن باشید که حتی از نظر ظاهری هم تاپیک من هم زیبا تر بود..



    با تشکر

    کارتو خوب بلدی
    مطمئن نیستم که این پست هم حذف نشود ولی تلاش خودم رو میکنم تا حداقل همه بفمن من چرا ناراحت شدم ..

    باور کنید استانه تحمله من اینقدر بالاست که الان حدود سه ساله با جون و دل تلاش میکنم تا یه محیطی باشه همه با هم لذت ببریم از بودن باهاش..و با قوانینش کنار اومدم....

    قبلا هم بحث شده بود که اگر دو تا پست یه جور زده شد اونی که بهتره خوشگلتره و جذاب تره بمونه .... ترو خدا ترو قران کیوان که داری این مطلب رو میخونی تاپیک منو بزار اگه بچه ها به تاپیک باران رای دادن من همین الان 100 هزار تومان با این که ندارم قرض میکنم میریزم به حساب تالار از همه هم معذرت میخوام از بابت این صحبت هاییک که شاید شما اسمش رو بزارید جنجالی و چالشی ....( حتی 6و7 ساعتم مقاله من رو نذاشتین روی سایت باشه)




    این انصافه خودتون قضاوت کنید

    من رفتم برای همیشه شما بمونید و این تالار دلمو شکوندین این نبود مزد زحمات من


    خداحافظ



  12. 2 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (دوشنبه 31 مرداد 90)

  13. #457
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من از تالار می روم ؛ خداحافظی های اعضایی كه از تالار می روند

    سلام


    نمیدونم! اول خواستم جواب ندم،ولی؟! اگر هیچ حرف صادقانه ای از من به زبان نیامده باشد ،حداقل به این نوشته ام ایمان دارم که تا کنون بدون هیچ چشم داشتی به همدردی خدمت کرده ام.

    کنجکاو،دوست من، قانون برای همه است، میخوای بدونی حتی پست خود من هم حذف شده!نه یک بار! این مشکل ما نیست که در جستجو، مقاله ارسالی ات پیدا نشده،

    9 - عدم سئوال و ارسال های تکراری
    لطفا" قبل از ارسال مطلب ، در مورد مطلب مربوطه در انجمنها جستجو کنید و از ارسال مطالب با موضوعات تکراری پرهیز کنید .
    لطفا" از ارسال مطالب تکراری جدا" خودداری فرمایید. قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده از گزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید.. از نوشتن یک سوال و یا یک نامه درانجمن های مختلف خودداری فرماییید

    پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد


    تو فکر میکنی زمانی که من قوانین رو بازنگری کردم و به روز شد،به میل خودم بود؟برای خودم بود؟


    از وقتی که مدیر شدم، دقیقا" 2 سال و 6 ماه ،منت سر کسی نمیذارم،اما شب های که تا صبح من برای این تالار و نظم اون؛مدیریت اون بیدار بودم برای کی بود؟ این همه سر قوانین ؛اعضاء، شرایط مدیریت و سایر مسائل بارها و بارها میان مدیران بحث شده برای کی بوده؟

    بارها تهمت شنیدیم،بارها به ما اهانت شد!اما چرا هنوز اینجام؟ برای کی؟ بخدا نه بیکارم،نه علافم، نه اینکه آدرس دیگه ای رو بلد نباشم، من این همه رو به خودم قبول کردم به خاطر خود همدردی،به خاطر اعضاء همدردی، 4 ماه اینجا نیامدم؛ نمیخواستم دیگه بیام ،یکی نیومد بگه مرده ای ؟ زنده ای؟ مگر من کم گذاشته بودم؟
    فقط به خاطر همدردی برگشتم

    طوری نوشتی که ببینید امثال کیوان ها با من چه کردند ،انگار چی شده ! پسر تا اونجا که من یادم بیاد هیچ چیز خاص و شاخی رخ نداده؟ اون هم برای تو،لطفا" اغراق نکن
    من می دانم یک مدیر آن هم در شرایط تالار همدردی با این هم مصائب و شیوه کارش چه فشارهایی را تحمل می کند. این فشار آنقدر زیاد هست که هر کس را بتواند از پای درآورد.اما اما فکر میکنن ما حقوق بگیر هستیم و این وظیفه ما است،چه بخواهیم و چه نخواهیم

    دو سال و نیم زحمت پای همدردی بدون هیچ چشم داشتی، آخرش هم هر هفته یکی پیدا میشد که آنچنان به الفاظ قشنگ بزنه تو حالت که ...!!!!
    حالا کدوم یک از ما حق داره بیاد و اعتراض کنه؟
    ما شدیم رفته گر همدردی!
    من سادیسم دارم؟ که بیام و هی قوانین رو گوش زد کنم؟ حذف کنم ویرایش کنم؟
    یک عضو چقد تعهد دارد؟ یا من که فقط رنگ اسمم با شما فرق داره؟
    کجان اون قدیمی ها که با جون و دل برای همدردی مایه میذاشتن؟ کجا اونایی که باهم همدردی رو مدیریت میکردن؟ چرا هیچکس سراغشون رو نمیگیره؟ شد یه بار بیان و گله کنن؟



    از بودن در همدردی هم سعی کنیم به نفع خودمان هم استفاده کنیم، یاد بگیریم ،انعطاف پذیر باشیم و صبور




  14. 7 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (دوشنبه 31 مرداد 90)

  15. #458
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: من از تالار می روم ؛ خداحافظی های اعضایی كه از تالار می روند

    هــــــــــــــــــِی کیوان جون من که با تو مشکل ندارم ولی خوب در دلت رو باز کردی حرفات خیلی به دلم نشت به خدا خودت میدونی منم پسر بدی نیستم به خدا فقط دلم شکست یهو شاید یکم تند رفتم حس کردم اگه 1 شب تا 5 صبح نشستم پای یه مقاله خوندم و براش عکس انتخاب کردم و ذهنم رو درگیرش کردم الان دیگه همه باید بیان و حلوا حلوام بکنن ... فکردم خیلی کار شاقی کردم ... ولی ذوقم کور شد بعید میدونم دیگه دستم بره مقاله بنویسم .. ولی از رفتن صرف نظر میکنم فقط برای این که من ادم کاملا منطقی هستم و حرفهای تو که تمامش از روی منطق بود به دلم نشست....

    و من هم بر میگردم برای همدردی نه برای هیچ کس دیگه ولی دیگه از من یه ادم خلاق رو جستجو نکنید ... شاید دیگه هیچ وقت در مواقع غیر پای نت به همدردی فکر نکنم مثل همیشه، که باعث بشه طرح هایی مثل 20 سولی ! جدول ! توصیف تصاویر ! سوژه خنده های ایرانی و .. . .. به ذهنم برسه .. من هیچ وقت یه طرح رو بی فکر به انجام نرسوندم.

    الانم اگر اومدم و خیلی زود ناراحتیم برطرف شد دلیل داشت !! 1 _ فرق من و تو وامثال ما که به قول خودمون 2 سال و اندیه تو تالار هستیم باید با دیگران تو همین چیزا باشه دیگه.. اگه من و تو منعطف نباشیم پس از بقیه چه انتظاری داریم؟

    2_ ادم کینه ای نیستم ....اون حرفام مال اوج عصبانیتم بود ولی خواهشا پاکش نکنید ... با مزه اس خودم برام عجیبه من این حرفا رو زدم

    3 _ ادم منطقی هستم و حرفای منطقیت به دلم نشست.

    ولی هنوز ته دلم دلگیره خداییش پستم خیلی رنگ و لااب داشت.. وزیبا بود دلم میسوزه برا خودم که وقتمو اینطوری..


  16. 3 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (دوشنبه 31 مرداد 90)

  17. #459
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: من از تالار می روم ؛ خداحافظی های اعضایی كه از تالار می روند

    سلام كنجكاو

    ما به داشته ها و سرمايه هايمان كه يكي از آنها تو هستي افتخار مي كنيم . گاهي دلخوري پيش مياد .



    من به سهم خودم از زحمات تو و كيوان تشكر مي كنم .


    و باز جاي دوستان قديم و جديد هميشه در قلب ماست . شايد گاهي فرصت نام بردن نباشد ولي مطمئن باش فراموششان نمي كنيم . قشنگي اين دنيا به همين بودن و نبودن و آمدن و رفتن ها و ويژگيهاي خاص افراد است . شايد حضور فيزيكي در كنار هم نداشته باشيم اما به ياد هم هستيم و..............



    نقاب - آرمان - سورنا - گرد آفريد و شاد - روزن و قلب سپيد - موعود و ..........................


    يادمان باشد كه سكوت كردن به معناي فراموشي نيست . به معناي قدر ناشناسي نيست . به معناي ناديده شدن نيست . هر يك از ما بر مبناي توانايي هايمان تعريف پيدا مي كنيم و دوست داشتني هم هستيم . تا بي نهايت ، بي نهايت ......

  18. 10 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (دوشنبه 31 مرداد 90)

  19. #460
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من از تالار می روم ؛ خداحافظی های اعضایی كه از تالار می روند

    سلام

    مثل اینکه همه اینجان ! میگم چرا کسی هواسش به اومدن من نیست ( به جز مدیر همدردی و کیوان )

    ---------------------

    آقا من حق رو میدم به کنجکاو عزیز ! راستش یه سری برای منم یه جورایی این اتفاق افتاد

    من کلی مقاله و مطلب می خوندم دیدم شاید یکیشون که خیلی پر محتوا بود به درد بچه های همدردی بخوره

    خلاصه بعد از کلی زمان با یه پسر قد بلند لاغر اندام ، که داره با نگاه غضب ناکش به من نگاه میکنه !

    گفتم : آقا اجازه ! چیزی شده ؟

    گفت : برا چی مطلب تکراری تو سایت می ذاری ؟ اگر یکم سرچ میکردی میدیدی همین مطلب هست ( یه تیکه هم آروم زیر لبش گفت )

    منم رفتم ببینم که واقعا چبه ؟ دیدم به به اینه که همونه اما خوب من با پیاز داغ بیشتری نوشتم .

    وقتی برگشتم دیدم : ای داد موضوع منو پاک کرده داره با خاک انداز ، تیکه های ریزشو جمع میکنه !!!!

    تا چشمم بهش افتاد زبونم بند اومد به تته پته افتادم ...

    داد زد : چیه وایسادی ؟ بیاد کمک کن این را از اینجا ببر

    ای بابا من که دیگه نای تکون خوردن نداشتم همون جا نشستم و آروم به کارای این پسر نگاه میکردم ....

    اولش خیلی برام سخت بود اما دیگه اون مطالبه منو برده بود و هیچ کاری نمیشد کرد .....

    دیدم اینطوری بخواد بگذره من یه جورایی بی انگیزه میشم و شایدم طرف فکر کنه کم آوردم !

    سریع پاشودم و رفتم سر یه مطلب بهتر و بی رقیب .

    راستی اون پسره رو یه وقت فکر نکنید کیوان بود ؟ !!!!



  20. 4 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (جمعه 18 آذر 90)


 
صفحه 46 از 47 نخستنخست ... 61626363738394041424344454647 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.