من چیزی که به شوشو میگم و خیلی خوشش میاد اینه
عزیییییزم (با احساس باید ی را بکشی عزیــــــــــــــــــــــ ــــــــــزم)
عزِِِِیــــــــــــــــــ ـــــزم خسته نباشی
عزیــــــــــــــــــــــ ــــزم دوست دارم
یا مثلا وقتایی که یه چیز کوچیکی برای خونه میخره یا واسه من یا سورپرایز میکنه
عزیــــــــــــــزم مرسی خیلی قشنگه
بعد هم خودت را مموش کنی و لوس کنی
ههههههههههههههققققققققققق حالم بد شد الانه که بالا بیارم
آخه الان فعلا رو مود رمانتیکش نبیده بیدم
فقط چون همدم سوال کرده بود (چشمک)
همدم تازه ازدواج کردی ؟
درست حدس زدم برای همین هم این سوالات را پرسیدی
ببین هر مردی یه جوریه همه مردا به یک جمله و یا یک نوع خاص محبت یک جور جواب نمیدن
با گذر زندگی قلق شوهرت دستت میاد
یه چیزی حدود هفت سال اول زندگی ممکنه هنوز چم و خم زندگی دستتون نباشه بعدش درست میشه خیلیها هم زودتر به این نتیجه میرسند بستگی به تفاهم داره









علاقه مندی ها (Bookmarks)