پیش آقای پلیس جوری جلوه نده که آخرین امیدت ایشون هستن و نزار فکر کنن کسی رو نداری و نمیتونی به خانوادت بگی، چون ممکنه یه مشکل دیگه به مشکلاتت اضافه بشه ، بهشون بگو که اگه مشکلت رو بتونن حل کنن خیلی خوبه ولی در صورتی که حل نشه خانوادت رو در جریان میگزاری و شکایت میکنی ، حدودت رو هم رعایت کن با این آقا که در ظاهر قصد کمک داره چون ممکنه که ... البته نمیخوم منفی بافی کنم ولی محکم باش و قوی و به این فکر کن که شاید لازم باشه رسما شکایت بکنی و نزار کسی بفهمه که از این کار وحشت داری
ببین عزیزم این آقا که در جریان مشکل شما هست درسته و از احوال و نگرانی شما مطلع هست الان موقع خواستگاری کردن هست ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)