منم با موضوعاتی که شما برخورد میکنید تا همین ده روز پیش درگیر بودم(منظورم اینه که موقعیتتونو درک میکنم)
ولی به نظرم قضاوت از روی نشانه ها(به قول خودتون) یه کمی عجولانست
مثلا در ارتباطی که با اقایی به منظور شناخت ازدواج قرار داشتم ایشون از یک جمله من برداشت کرده بود که من رک نیستم درصورتی که یکی از صفتهای من رک ورو راست بودنه؛حالا ایشون ازیه حرفی این برداشتو کرده بود که از نظرمن کاملا اشتباه بود،اگرایشون مجموع رفتارای منو در نظر میگرفت شاید به من نمیگفت رک نیستی
خلاصه منظورم این بود درست نیست از یه رفتار نتیجه گیری کلی داشت،فقط به عنوان یه هشدار در نظرش بگیرید که بیشتر درموردش اطلاعات به دست بیارید








علاقه مندی ها (Bookmarks)