بدی و خوبی آن به هم اندر است،به قول شاعری . . .
بدیها=بددلی به همسر آینده که آیا پیش از ازدواج او نیز این روابط را داشته است و اگر با او دوستی داشته و آنگاه ازدواج نمایید،دیگر بدتر . . . البته این برای کسانی است که تفکر سنتی دارند یا مثلاً دوست پسر داشتن خواهر شان مثل دوست دختر خودشان که او هم خواهر پسر دیگری است،نمی پذیرند یا بیماری بددلی دارند.
خوبی ها=آشنایی با اخلاق جنس مخالف و ترفند ها و احساسات آنها.
اکنون ببینید شما از کدام دسته اید؟