رتو رابطمون همه چیز رو تجربه کردیم و از حد یه رابطه عادی بالاتر رفته و اون نیازهاشو میگیره اما من دختر بودنمو حفظ کردم. میدونی فکر میکنم یه جورایی اشباعش کردم ...... مخم دیگه کار نمیکنه....
مرسی واقعا ممنون که جواب میدی عزیز.....