رتو رابطمون همه چیز رو تجربه کردیم و از حد یه رابطه عادی بالاتر رفته و اون نیازهاشو میگیره اما من دختر بودنمو حفظ کردم. میدونی فکر میکنم یه جورایی اشباعش کردم ...... مخم دیگه کار نمیکنه....
مرسی واقعا ممنون که جواب میدی عزیز.....
تشکرشده 20 در 9 پست
رتو رابطمون همه چیز رو تجربه کردیم و از حد یه رابطه عادی بالاتر رفته و اون نیازهاشو میگیره اما من دختر بودنمو حفظ کردم. میدونی فکر میکنم یه جورایی اشباعش کردم ...... مخم دیگه کار نمیکنه....
مرسی واقعا ممنون که جواب میدی عزیز.....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)