سلام دوست خوبم.
من هر وقت میخوام به آرامش برسم، آیه هایی از سوره ی آل عمران رو به خاطر میارم، آنگاه که خداوند بهت امید میده و میگه:
"...به خاطر شکست سست نشوید و غمگین مگردید و حادثه را فراموش کنید."
و بعد از اون دلداریت میده که:
"ما این روز های پیروزی و شکست را در میان مردم میگردانیم تا افرادی که ایمان آورده اند شناخته شوند"
و بعد توجیه ات میکنه که:
" این آزمایش ها به خاطر این است تا خداوند افراد با ایمان را خالص گرداند"
آنگاه که دلت رو به دست آورد و ترغیبت کرد به چاره جویی اضافه میکنه:
" آیا فکر کردید که شما تنها با ادعای ایمان وارد بهشت خواهید شد، در حالیکه هنوز خداوند مجاهدان و صابران در میان شما را مشخص نساخته؟"
و اونوقت که در دلت میگی، میخوام اما نمیدونم چیکار باید بکنم، با مهربانی بهت لبخند میزنه و میگه:
" مومنان تنها بر خداوند باید توکل کنند".
فکر میکنم این خودش یه فرایند آرامش کامل با ترتیب و مرحله به مرحله باشه. من که هر وقت این آیه ها رو مرور میکنم، احساس میکنم دوباره متولد شدم... امیدوارم برای شما هم مفید باشه....








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)