خانم دل عزیز
هر چه بیشتر حساس باشی همسرت بیشتر اون کاری که دوست نداری انجام دهد را انجام خواهد داد
تا کم کم حساسیت شما را کاهش دهد
خودتون میگید که چشم ناپاک نیست و منظوری نداره و روابطتون هم خوبه
پس سخت نگیرید
امضای طاهره را خوانده اید؟
نه از آغاز چنین رسمی بود
و نه فرجام چنین خواهد شد
که کسی جز تو
تو را دریابد ..
هیچکس را حتا اگر واقعا خطاکار هم باشد (که البته همسر شما منظوری ندارد و خطایی نکرده)و بر خلاف میل شما رفتار کند با تزریق عقاید خودتان به ایشان نمیتوانید تغییر دهید
با زور و کنترل و اجبار و حساسیت نشان دادن باعث میل و رغبت بیشتر ایشون خواهید شد چه بسا ممکن است با زیاده از حد منع کردنشون نه تنها از بگو بخندیشون و شوخ طبعیشون در جمع بلکه سر هر مساله دیگری
باعث شوید اگر تا قبل بدون منظور عمل میکردند خدایی ناکرده افکاردیگری هم به ذهنشون خطور بکند و آن موقع هست که زندگی به کامتان نلخ خواهد شد
و دیگر نخواهید توانست کاری انجام دهید
پس با گیر ندادن و ساده گذشتن از موضوع و راحت برخورد کردن و همراهی با همسرتان بگذارید در حد همین شوخ طبعی بدون منظور باقی بماند.
تجربه شخصی من هست و با خیلی از خانمهای دیگر که به همسرشون حساس بوده و گیر داده اند برخورد داشتم
در نهایت همه پشیمان شده و به همین نتیجه رسیده ایم که حساسیت روی همسرانشون چه همسر مورد و منظور داشته باشد و چه نداشته باشد در نهایت نتیجه ای عکس میدهد
به خصوص اگر هر روز بخواهیم ایشان را موعظه کنیم
و یا شماتتش کنیم که چرا کاری بر خلاف ارزشها و عقاید ما انجام داده اند
مسلما خود ما هم همیشه به دل همسرمون راه نمیاییم و لغزشهایی داریم و گاه ممکن است کاری بر خلاف عقاید ایشون انجام دهیم
پس راحت از کنار مساله بگذرید و خوش باشید
چون اکثر خانمهایی که به همسرشون زیادی حساس هستند فقط خودشون را خسته و ناراحت میکنند و باعث بروز پیری زودرس و ناراحتی های دیگر در خود میشوند









علاقه مندی ها (Bookmarks)