سلام دوستای گل
به علت مشکلاتی که توی تالار بوجود اومده بود، نوبت سبکتکین عزیز باید تمدید میشد.
به خاطر همین از 4 روز بیشتر شده. لطفاً فقط تا ساعت 21 امشب سوالاتون رو بفرمایید
تا سبکتکین عزیز به اونها پاسخ بده.![]()
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام دوستای گل
به علت مشکلاتی که توی تالار بوجود اومده بود، نوبت سبکتکین عزیز باید تمدید میشد.
به خاطر همین از 4 روز بیشتر شده. لطفاً فقط تا ساعت 21 امشب سوالاتون رو بفرمایید
تا سبکتکین عزیز به اونها پاسخ بده.![]()
دختر مهربون (پنجشنبه 06 مرداد 90)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
_اه سبکستین عزیز !
تو در جهنمی هولناکی ومن نظاره گر تکاپوی تو
تو در دام افسون این عجوزه مکار ومن رنجور از فراغ تو
تو در میان دود واتش ومن با نفس های به شماره افتاده در ارزوی دیدار دوباره تو
اه سبکستین !
ای کاش شعله ها میدانستند یارای مقابله با جسم پاک تو را ندارند
تا اینچنین با سوز و گداز اواز مرگ تو را نمیخواندند
_..........................
خانوم چرا برو بر منو نگاه میکنی حداقل از روی متن بگو ، ای بابا این دیگه کیه ؟!!!!
تا حالا چند بار موزه رفتی ؟
به نظرت اگه قرار باشه ادمای عتیقه رو تو موزه نگه دارن دیگه کسی دور وبرمون میمونه ؟
لذت بخش ترین پنج ساله عمر بچه ها برای مادرا کدوم دوره است ؟(پنچ سالگی اول یا دوم یا سوم یا . . . )
دستپختت تعریفی داره ؟ نه ؟ خب پس بریم سوال بعدی
اهل درست کردن ترشی و مربا و مارمالاد و از این جور کارا هستی؟ اینم نه ؟
اخه تئاترم که نون نداره پس شما چی میخورین ؟
احتمالا شما با مشکلات من کم وبیش اشنایی داری (حضور گرم شما رو تو تاپیکم احساس میکنم )
یه داستان کوتاه راجع به زندگی من بنویس ، داستانی که اتفاقات ده سال اینده رو پوشش بده (مجبور نیستی پایان خوشی براش در نظر بگیری، با هر سبکی که دوست داری بنویس )
ایا حقیقتا ماها بازیگرای نمایشنامه ای هستیم که از قبل نوشته شده ؟
ایا نمیتونیم برای خودمون نقش تعیین کنیم ؟
ایا نمیتونیم خودمون بازیگر مقابلمون رو انتخاب کنیم ؟
ایا این نمایشنامه هنوز تموم نشده یا نه این بار چندهزارم که داره تکرار میشه ؟
ایا پایانی براش هست ؟
ایا نمیشه تغییرش داد ؟
ایا وجود منو شما تاثیری در اتفاقات درون صحنه داره ؟
ایا ماها سیاهی لشکریم ؟
ایا اگه یکی از بازیگرا اونچه رو که باید بازی نکنه چه اتفاقی میفته ؟
ایا اتش جسارت سوزاندن لحظه های سبز مرا دارد ؟
وه که چه سخت است سوختن افتاب وقتی امیدی به صبح دوباره نیست
.................................................. ....
اه چه بویی حالم بد شد دارن خر داغ میکنن ؟؟؟؟؟؟
ممد ابرا بیا جمع کن این بساطو ، کادوهاتو بعدا باز کن
دختر مهربون !! پس این سوخت تمیزتون چی شد ؟؟ حداقل زغال درست درمون بیارین بوش درنیاد
meysamm (شنبه 08 مرداد 90)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
سلام خدمت دوست عزیز که اصلا نمیشناسمت ولی سوالاتی دارم که فکنم حق دارم بپرسم ....
اگه شما به مدت 10 روز رئیس جمهور میشدید چیکار میکردید ؟
اگه شما قادر بودید یه بازیگر باشید چه طور فیلمی دوست داشتید که بازی کنید ؟
اگه 10 میلیون تومان پول داشتید و 5 ساعت وقت برای خرج کردن اونا واقعا اولین کاری که مرکردید چی بود >؟
کنجکاو (شنبه 08 مرداد 90)
تشکرشده 1,958 در 415 پست
نوشته اصلی توسط داملا
خب خدا رو شكر .نوشته اصلی توسط دختر مهربون
بچه ها همتون از فردا مي بينن كه ديگه سايت مشكلي نداره و چقدرم با سرعت تر باز مي شه .
نوشته اصلی توسط خارپشت
با عرض معذرت . حالا يه روزم كه سايت درسته اينترنت ما مشكل داره .
ادامه جواب سوالاي آقاي خارپشتو اينجا مي نويسم .
ایا حقیقتا ماها بازیگرای نمایشنامه ای هستیم که از قبل نوشته شده ؟
بله . البته اگه بازيگراي ماهري باشيم شايد بهمون اجازه داده بشه كه يه سري ديالوگها و موقعيت ها رو خودمون تعيين كنيم . ولي باز تو همونم محدوديت هست .
آیا نمیتونیم برای خودمون نقش تعیین کنیم ؟
هر نقشي رو كه بيشتر بهمون مي ياد كارگردانمون خودش از قبل انتخاب كرده و چون خيلي ماهره حتما سخت ترين ها رو به بهترين ها مي ده .
(اينو گفتم واسه دلخوش كنك خودم و امثال خودم )
ایا نمیتونیم خودمون بازیگر مقابلمون رو انتخاب کنیم ؟
چرا ولي فقط از بين بازيگرايي كه دور و برمون هستن و بهمون اجازه داده شده كه از بينشون انتخاب كنيم . (باز همون محدوديت سر جاشه )
ایا این نمایشنامه هنوز تموم نشده یا نه این بار چندهزارم که داره تکرار میشه ؟
نمايشنامه جالبيه و پر از اكشن و هيجان و فكر كنم همش تكرار مي شه چون مخاطبين زيادي داره .
اين از اون نمايشنامه هاييه كه موضه اصلي و پايه اش ثابته ولي با تغيير زمانه بروز رساني ميشه .
ایا پایانی براش هست ؟
حتما يه روز ديگه موضوع اصليشم قديمي ميشه و كلا بساطشو جمع مي كنن .
ایا نمیشه تغییرش داد ؟
همونطور كه گفتم اگه هم بشه محدوديت داره چون فقط يه سري از عوامل دست بازيگراست كه مي تونن تغييرش بدن بقيشو كارگردانه كه اگه بخواد تغييرش مي ده .
ایا وجود منو شما تاثیری در اتفاقات درون صحنه داره ؟
اگه ما نباشيم كه اصلا بازي اتفاق نمي افته فقط دكور صحنه است . قطعا كلاممون و بازي ما مي تونه خيلي تاثيرگذار باشه .
ایا ماها سیاهی لشکریم ؟
اگه خودمون بازي بلد نباشيم ناخودآگاه مي ريم جزو سياهي لشگرا ولي اگه بازيمونو تقويت كنيم مي تونيم روز بروز ترقي كنيم و بريم جزو بازگراي ثابت و اصلي .
ایا اگه یکی از بازیگرا اونچه رو که باید بازی نکنه چه اتفاقی میفته ؟
خودش كه قطعا توسط كارگردان و عوامل ديگه اون نمايشنامه تنبيه ميشه ولي نماشنامه مي تونه ادامه پيدا كنه توسط عوامل ديگه .
ایا اتش جسارت سوزاندن لحظه های سبز مرا دارد ؟
نه هرگز . روح بلند پرواز شما سياوش وار از آتش عبور خواهد كرد .
وه که چه سخت است سوختن افتاب وقتی امیدی به صبح دوباره نیست
.................................................. ....
اه چه بویی حالم بد شد دارن خر داغ میکنن ؟؟؟؟؟؟
ممد ابرا بیا جمع کن این بساطو ، کادوهاتو بعدا باز کن
دختر مهربون !! پس این سوخت تمیزتون چی شد ؟؟ حداقل زغال درست درمون بیارین بوش درنیاد
نوشته اصلی توسط کنجکاو
اول مي خواستم بگم 1 ميليونشو مي دادم يه عالمه مانتو جينگيل پينگيل مي گرفتم بقيشم مي دادم به يه خانواده اي كه واقعا محتاجن . ولي بعد ديدم 5 ساعته من عمرا انقدر مانتو پيدا كنم در نتيجه همشو مي دادم به همون خانواده . ( اصلا به ما نيومده )
saboktakin (دوشنبه 17 مرداد 90)
تشکرشده 478 در 87 پست
سلام سبکتکین عزیز
چه غذایی رو دوست دارید؟
کدوم بازیگر سینمایی دوست دارید؟
این اعضای تالار را نقد کنید
مدیر همدردی
hamed65
سبکتکین
خار پشت
شیدا حاتمی
برای این اعضا تصویر بگذارید
مدیر همدردی
بالهای صداقت
فرشته مهربان
بی دل
کنجکاو
دوست دارید رو کدوم صندلی بنشینید؟
<img src="http://www.hamdardi.net/imgup/19813/1312033652_19813_66cded2d28.jpg" />
مو طلایی (چهارشنبه 19 مرداد 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام دوستان عزیزم
از امرو ز نوبت یکی دیگه از اعضای گل این تا لار شروع میشه و اون کسی نیست جز
اقای کنجکاو عزیز
سو ا لای داغتون رو بفرماییدو در هر چه داغ تر شدن صندلی داغ ایشون دریغ نفرمایید![]()
محمدابراهیمی (شنبه 08 مرداد 90)
تشکرشده 478 در 87 پست
سلام
من از اقای کنجکاو میخواهم که به سوالهایی که من برای سبکتکین نوشتم جواب بدن
مو طلایی (یکشنبه 09 مرداد 90)
تشکرشده 794 در 331 پست
بهترین و بدترین کتابی که خوندی چیا بودن؟
اگه بخوای از مکانهایی که رفتی یه جا رو به یه توریست معرفی کنی کجا رو می گی؟
به نظرت فرهنگ جامعه در حال حاضر خوبه یا بد؟ کی مقصره؟ از کجا باید شروع به تغییر کرد؟
چرا وقتی یکی از انگشت های پامون رو بجز انگشت شصت تکون می دیم بقیه هم تکون می خورن؟
به نظرت دخترها بدن یا پسرا؟ با دلیل لطفا
matin_female_1988 (چهارشنبه 19 مرداد 90)
تشکرشده 1,958 در 415 پست
نوشته اصلی توسط مو طلایی
دوميه هم خوشگل تره هم مدرنتره . تركيب رنگ قرمز و مشكي رو هم خيلي دوست دارم . ولي اگه آبي مي ذاشتي چون استقلالي ام حتما اونو انتخاب مي كردم . نذاشتي كه .
با عرض شرمندگي مجدد از آقاي كنجكاو كه از نوبتشون كمال سواستفاده رو كردم . اميدوارم موفق باشن .
saboktakin (یکشنبه 09 مرداد 90)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
نوشته اصلی توسط مو طلایی
نوشته اصلی توسط matin_female_1988
کنجکاو (دوشنبه 17 مرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)