به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 53 از 73 نخستنخست ... 3132333434445464748495051525354555657585960616263 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 521 تا 530 , از مجموع 727
  1. #521
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام دوستای گل

    به علت مشکلاتی که توی تالار بوجود اومده بود، نوبت سبکتکین عزیز باید تمدید میشد.

    به خاطر همین از 4 روز بیشتر شده. لطفاً فقط تا ساعت 21 امشب سوالاتون رو بفرمایید

    تا سبکتکین عزیز به اونها پاسخ بده.

  2. 6 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (پنجشنبه 06 مرداد 90)

  3. #522
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))




    _اه سبکستین عزیز !
    تو در جهنمی هولناکی ومن نظاره گر تکاپوی تو
    تو در دام افسون این عجوزه مکار ومن رنجور از فراغ تو
    تو در میان دود واتش ومن با نفس های به شماره افتاده در ارزوی دیدار دوباره تو
    اه سبکستین !
    ای کاش شعله ها میدانستند یارای مقابله با جسم پاک تو را ندارند
    تا اینچنین با سوز و گداز اواز مرگ تو را نمیخواندند


    _..........................

    خانوم چرا برو بر منو نگاه میکنی حداقل از روی متن بگو ، ای بابا این دیگه کیه ؟!!!!


    تا حالا چند بار موزه رفتی ؟

    به نظرت اگه قرار باشه ادمای عتیقه رو تو موزه نگه دارن دیگه کسی دور وبرمون میمونه ؟

    لذت بخش ترین پنج ساله عمر بچه ها برای مادرا کدوم دوره است ؟(پنچ سالگی اول یا دوم یا سوم یا . . . )

    دستپختت تعریفی داره ؟ نه ؟ خب پس بریم سوال بعدی

    اهل درست کردن ترشی و مربا و مارمالاد و از این جور کارا هستی؟ اینم نه ؟
    اخه تئاترم که نون نداره پس شما چی میخورین ؟


    احتمالا شما با مشکلات من کم وبیش اشنایی داری (حضور گرم شما رو تو تاپیکم احساس میکنم )
    یه داستان کوتاه راجع به زندگی من بنویس ، داستانی که اتفاقات ده سال اینده رو پوشش بده (مجبور نیستی پایان خوشی براش در نظر بگیری، با هر سبکی که دوست داری بنویس )



    ایا حقیقتا ماها بازیگرای نمایشنامه ای هستیم که از قبل نوشته شده ؟
    ایا نمیتونیم برای خودمون نقش تعیین کنیم ؟
    ایا نمیتونیم خودمون بازیگر مقابلمون رو انتخاب کنیم ؟
    ایا این نمایشنامه هنوز تموم نشده یا نه این بار چندهزارم که داره تکرار میشه ؟
    ایا پایانی براش هست ؟
    ایا نمیشه تغییرش داد ؟
    ایا وجود منو شما تاثیری در اتفاقات درون صحنه داره ؟
    ایا ماها سیاهی لشکریم ؟
    ایا اگه یکی از بازیگرا اونچه رو که باید بازی نکنه چه اتفاقی میفته ؟

    ایا اتش جسارت سوزاندن لحظه های سبز مرا دارد ؟
    وه که چه سخت است سوختن افتاب وقتی امیدی به صبح دوباره نیست
    .................................................. ....
    اه چه بویی حالم بد شد دارن خر داغ میکنن ؟؟؟؟؟؟
    ممد ابرا بیا جمع کن این بساطو ، کادوهاتو بعدا باز کن
    دختر مهربون !! پس این سوخت تمیزتون چی شد ؟؟ حداقل زغال درست درمون بیارین بوش درنیاد

  4. 4 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (شنبه 08 مرداد 90)

  5. #523
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))


    سلام خدمت دوست عزیز که اصلا نمیشناسمت ولی سوالاتی دارم که فکنم حق دارم بپرسم ....


    اگه شما به مدت 10 روز رئیس جمهور میشدید چیکار میکردید ؟


    اگه شما قادر بودید یه بازیگر باشید چه طور فیلمی دوست داشتید که بازی کنید ؟


    اگه 10 میلیون تومان پول داشتید و 5 ساعت وقت برای خرج کردن اونا واقعا اولین کاری که مرکردید چی بود >؟

  6. 2 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (شنبه 08 مرداد 90)

  7. #524
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط داملا
    سلام سبکتکین عزیز.خوبی؟
    بیکارنشین بیا این سوالارو جواب بده چون قراره حسابی بسوزونیمت.

    1-بچه بودی شیطون بودی؟ چندتا ازشیطونی هاتو برامون بگو؟

    بچگي هامو زياد يادم نمي ياد متاسفانه . ولي مامانم مي گه زياد خرابكار نبودم. فقط يه وقتايي از دست خواهرم كه عصباني مشدم چون زورم بهش نمي رسيد و بزرگتر بود از پله ها ناغافل پرتش مي كردم پايين . ولي فقط يه بار موفق شدم و دستش شكست بقيه رو قسر در رفت .



    2-نظرت درمورد حجاب خانومها چیه؟

    به نظرم نبايد اجباري باشه و خانمها خودشون تصميم بگيرن كه چه نوع حجابي داشته باشن . معمولا هر چيزي كه اجباري بشه مخالفينشم زياد ميشن و همه در مقابلش جبهه مي گيرن .


    3-بخوای بری مسافرت دوست داری کجاباشه وبا چه کسی؟

    هند و ايتاليا . چون پر از ديدنيهاي هنري و تاريخي ان . معلومه ديگه با شوهرم
    كربلا رو هم خيلي دوست دارم برم . مي دونم خيلي بي ربط بود ولي خب دوست دارم ديگه .


    4-ترجیح میدی باخودکاربنویسی یا مداد؟
    خودكار . چون نوكش تيزه وهي پهناي نوشتم كم و زياد نميشه . مداد اولش خوبه ولي كم كم ديگه نوشته آدم قشنگيشو از دست مي ده


    5-تا حالا سریه سر معلم ها یا استادات گذاشتی؟
    نه هميشه احترامشون رو دارم . قبلنها كه عقلم نمي رسيد چون نقاشيم خوب بود اگه از معلمي بدم مي يومد قبل اينكه بياد سركلاس يه كاريكاتور ازش پاي تخته مي كشيدم كه حالش گرفته شه ولي تو دانشگاه نه .



    6-ازسوسک بیشترمی ترسی یاموش؟
    موش وحشتناك تره چون تر وفرزتره . سوسك كلا خنگه بري سمتش يا برقو روشن كني در مي ره ولي موش خيلي پرروه ممكنه بپره روت.



    7-این کلمات رو تو یه جمله برام معنی کن.


    عشق

    شيفتگي و از خودگذشتگي غير قابل وصف در برابر معشوق

    نفرت
    احساس بديه كه بيشتر باعث اذيت شدن خود آدم ميشه تا طرفي كه ازش نفرت داري .



    علاقه ودوست داشتن

    داشتن يه حس مثبت و در عين حال قابل كنترل در برابر چيزي


    احساس
    نعمتي كه خدا تو وجود ما آدمها قرار داداه كه باعث تجربه كردن و درك موقعيتهاي خوب و بد تو زندگيمون ميشه .



    گذشت
    يكي از راه هاي رسيدن به مقام هاي والاتر انساني و پشت سر گذاشتن احساسات خشم و كينه



    8-بعضی ها می گن عشق واقعی وجود نداره ، من اصلا قبولش ندارم ومعتقدم وجودداره حتی اگه یک طرفه باشه نظرتوچیه؟
    نه . منم فكر مي كنم هست هر چند كه خودم تا به حال به چشم نديدم ولي دليل نداره چون نديدم وجود نداشته باشه .





    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون
    سلام دوستای گل

    به علت مشکلاتی که توی تالار بوجود اومده بود، نوبت سبکتکین عزیز باید تمدید میشد.

    به خاطر همین از 4 روز بیشتر شده. لطفاً فقط تا ساعت 21 امشب سوالاتون رو بفرمایید

    تا سبکتکین عزیز به اونها پاسخ بده.
    خب خدا رو شكر .
    بچه ها همتون از فردا مي بينن كه ديگه سايت مشكلي نداره و چقدرم با سرعت تر باز مي شه .


    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت



    _اه سبکستین عزیز !
    تو در جهنمی هولناکی ومن نظاره گر تکاپوی تو
    تو در دام افسون این عجوزه مکار ومن رنجور از فراغ تو
    تو در میان دود واتش ومن با نفس های به شماره افتاده در ارزوی دیدار دوباره تو
    اه سبکستین !
    ای کاش شعله ها میدانستند یارای مقابله با جسم پاک تو را ندارند
    تا اینچنین با سوز و گداز اواز مرگ تو را نمیخواندند


    _..........................

    خانوم چرا برو بر منو نگاه میکنی حداقل از روی متن بگو ، ای بابا این دیگه کیه ؟!!!!



    تا حالا چند بار موزه رفتی ؟

    يادم نيست .فكر كنم 10 تا 20 تا .



    به نظرت اگه قرار باشه ادمای عتیقه رو تو موزه نگه دارن دیگه کسی دور وبرمون میمونه ؟

    مهم نيست كه هيچكي نباشه . مهم اينه كه تو ام ديگه نيستي كه اينجوري داغم كني .



    لذت بخش ترین پنج ساله عمر بچه ها برای مادرا کدوم دوره است ؟(پنچ سالگی اول یا دوم یا سوم یا . . . )

    بچه ها فقط تا 5 سالگي ناز و خوشگلن . كم كم كه بزرگ ميشن و قاطي ما آدم بزرگا ميشن كم كم اون خلاق بودن و يكرنگ بودنشونو از دست مي دن .



    دستپختت تعریفی داره ؟ نه ؟ خب پس بریم سوال بعدی

    انقدر تابلو بود كه هنوز جواب نداده خودت جوابمو فهميدي ؟
    درست فهميدي البته ، از آشپزي متنفرم . عاشق اينم كه يكي غذا درست كنه من تزيينش كنم




    اهل درست کردن ترشی و مربا و مارمالاد و از این جور کارا هستی؟ اینم نه ؟

    نه بابا . كلا رو هم 10 تا غذا بلدم كه فقط زنده بمونم . ترشي و مربا و مارمالادم چون دوست ندارم اصلا درست نمي كنم . كلا بد غذا هستم و دايره غذاهام محدوده . درست كردن غذا و اين چيزا كه كاري نداره خدا پدر و مادر كسي كه اين سايتاي آشپزي رو راه انداختن بيامرزه . همه چي رو توش ياد مي دن . من خيلي مي رم مدلاي جديد غذا رو ياد مي گيرم و به دوستام و خانوادمون ياد مي دم ولي خودم درست نمي كنم چون دوست ندارم .




    اخه تئاترم که نون نداره پس شما چی میخورین ؟

    آش رشته دوست دارم . مي رم آش مي خرم مي خورم .


    احتمالا شما با مشکلات من کم وبیش اشنایی داری (حضور گرم شما رو تو تاپیکم احساس میکنم )
    یه داستان کوتاه راجع به زندگی من بنویس ، داستانی که اتفاقات ده سال اینده رو پوشش بده (مجبور نیستی پایان خوشی براش در نظر بگیری، با هر سبکی که دوست داری بنویس )


    آخه چرا منو تو اين موقعيت قرار ميدي ؟ من از انشا متنفرم .

    نفس عمیق کشید و دسته گل رو با لطیف ترین حالتی که می شد توی دستانش نگه داشت
    هنوز یه ربع به امدنش مانده بود
    نمی دانست چرا اینقدر هیجان زده است

    همه چیز به نظرش قشنگ و دوست داشتنی بود
    دسته گل رو به طرف صورتش آورد و دوباره نفس عمیق کشید
    چه احساس خوبی است احساس دوست داشتن (ايييييييييييييييي )
    به این فکر کرد كه با داشتن ريحان
    یه خوشبخت تموم عیار است ( تو اره ولي ريحانو نمي دونم )
    به روزای آینده فکر می کرد , روزایی که اون و ريحان
    دو نفری , در حاليكه بچشون لاك پشت رو بغل كرده بودند ، دست توی دست هم توی آسمون راه می رفتند


    خدای من ... چقدر حالم خوبه امروز ,
    وای , چه روزایی خوبی می تونیم کنار هم بسازیم , روزای پر از عشق , لبخند و آرامش
    عشق همه خوبیا رو با هم داره , آرامش , امنیت , شادی و مهم تر از همه امید به زندگی .
    بیا دیگه پرنده خوشگل من ...


    صداي پا از پله ها مي يومد . ديگه وقتش بود ... خودشو آماده كرد .
    كليد در قفل در چرخيد ...
    ريحان داخل شد .
    جلو رفت و با كلي عشوه و ناز دسته گل را به ريحان تقديم كرد و گفت ..
    سالگرد ازدواجمون مبارك . خيلي دوستت دارم عزيزم .
    لبخندي بر لبان ريحان نقش بست ، دسته گل رو ازش گرفت و گفت ممنونم ولي سالگرد ازدواجمون ديروز بود ....( همينه ديگه وقتي منو تو انيجور موقعيتا قرار مي دي خودتم همينجوري بايد تاوان پس بدي )






    ایا حقیقتا ماها بازیگرای نمایشنامه ای هستیم که از قبل نوشته شده ؟
    ایا نمیتونیم برای خودمون نقش تعیین کنیم ؟
    ایا نمیتونیم خودمون بازیگر مقابلمون رو انتخاب کنیم ؟
    ایا این نمایشنامه هنوز تموم نشده یا نه این بار چندهزارم که داره تکرار میشه ؟
    ایا پایانی براش هست ؟
    ایا نمیشه تغییرش داد ؟
    ایا وجود منو شما تاثیری در اتفاقات درون صحنه داره ؟
    ایا ماها سیاهی لشکریم ؟
    ایا اگه یکی از بازیگرا اونچه رو که باید بازی نکنه چه اتفاقی میفته ؟

    ایا اتش جسارت سوزاندن لحظه های سبز مرا دارد ؟
    وه که چه سخت است سوختن افتاب وقتی امیدی به صبح دوباره نیست
    .................................................. ....
    اه چه بویی حالم بد شد دارن خر داغ میکنن ؟؟؟؟؟؟
    ممد ابرا بیا جمع کن این بساطو ، کادوهاتو بعدا باز کن
    دختر مهربون !! پس این سوخت تمیزتون چی شد ؟؟ حداقل زغال درست درمون بیارین بوش درنیاد

    با عرض معذرت . حالا يه روزم كه سايت درسته اينترنت ما مشكل داره .
    ادامه جواب سوالاي آقاي خارپشتو اينجا مي نويسم .



    ایا حقیقتا ماها بازیگرای نمایشنامه ای هستیم که از قبل نوشته شده ؟

    بله . البته اگه بازيگراي ماهري باشيم شايد بهمون اجازه داده بشه كه يه سري ديالوگها و موقعيت ها رو خودمون تعيين كنيم . ولي باز تو همونم محدوديت هست .




    آیا نمیتونیم برای خودمون نقش تعیین کنیم ؟

    هر نقشي رو كه بيشتر بهمون مي ياد كارگردانمون خودش از قبل انتخاب كرده و چون خيلي ماهره حتما سخت ترين ها رو به بهترين ها مي ده .
    (اينو گفتم واسه دلخوش كنك خودم و امثال خودم )





    ایا نمیتونیم خودمون بازیگر مقابلمون رو انتخاب کنیم ؟
    چرا ولي فقط از بين بازيگرايي كه دور و برمون هستن و بهمون اجازه داده شده كه از بينشون انتخاب كنيم . (باز همون محدوديت سر جاشه )




    ایا این نمایشنامه هنوز تموم نشده یا نه این بار چندهزارم که داره تکرار میشه ؟
    نمايشنامه جالبيه و پر از اكشن و هيجان و فكر كنم همش تكرار مي شه چون مخاطبين زيادي داره .
    اين از اون نمايشنامه هاييه كه موضه اصلي و پايه اش ثابته ولي با تغيير زمانه بروز رساني ميشه .




    ایا پایانی براش هست ؟

    حتما يه روز ديگه موضوع اصليشم قديمي ميشه و كلا بساطشو جمع مي كنن .


    ایا نمیشه تغییرش داد ؟


    همونطور كه گفتم اگه هم بشه محدوديت داره چون فقط يه سري از عوامل دست بازيگراست كه مي تونن تغييرش بدن بقيشو كارگردانه كه اگه بخواد تغييرش مي ده .




    ایا وجود منو شما تاثیری در اتفاقات درون صحنه داره ؟

    اگه ما نباشيم كه اصلا بازي اتفاق نمي افته فقط دكور صحنه است . قطعا كلاممون و بازي ما مي تونه خيلي تاثيرگذار باشه .


    ایا ماها سیاهی لشکریم ؟

    اگه خودمون بازي بلد نباشيم ناخودآگاه مي ريم جزو سياهي لشگرا ولي اگه بازيمونو تقويت كنيم مي تونيم روز بروز ترقي كنيم و بريم جزو بازگراي ثابت و اصلي .



    ایا اگه یکی از بازیگرا اونچه رو که باید بازی نکنه چه اتفاقی میفته ؟

    خودش كه قطعا توسط كارگردان و عوامل ديگه اون نمايشنامه تنبيه ميشه ولي نماشنامه مي تونه ادامه پيدا كنه توسط عوامل ديگه .




    ایا اتش جسارت سوزاندن لحظه های سبز مرا دارد ؟

    نه هرگز . روح بلند پرواز شما سياوش وار از آتش عبور خواهد كرد .



    وه که چه سخت است سوختن افتاب وقتی امیدی به صبح دوباره نیست
    .................................................. ....
    اه چه بویی حالم بد شد دارن خر داغ میکنن ؟؟؟؟؟؟
    ممد ابرا بیا جمع کن این بساطو ، کادوهاتو بعدا باز کن
    دختر مهربون !! پس این سوخت تمیزتون چی شد ؟؟ حداقل زغال درست درمون بیارین بوش درنیاد


    نقل قول نوشته اصلی توسط کنجکاو

    سلام خدمت دوست عزیز که اصلا نمیشناسمت ولی سوالاتی دارم که فکنم حق دارم بپرسم ....
    خوشحالم كه دوباره برگشتين به تالار . اميدوارم من و بقيه بچه هاي تالار از راهنمايي هاتون استفاده كنيم .



    اگه شما به مدت 10 روز رئیس جمهور میشدید چیکار میکردید ؟

    1- دروغ به ملت محترم نمي گفتم .
    2- يه ده روز مي ذاشتم مردم نفس بكشن .
    3- زنداني هاي س . ي . ا س. ي رو آزاد مي كردم .
    4- به همه مي گفتم ده روز وقت دارين بريزين بيرون و بزنين و برقصين و خوش باشين و جشن بگيرين به حساب من
    5- شوهرمو مي نداختم زندان و مجبورش مي كردم برگرده خونه و بهش مي گفتم اگه نياي به جرم اقدام عليه امنيت كشور اعدامت ميكنم . اگه برنگشت .... ( هي خدا رييس جمهورم نشديم ... )





    اگه شما قادر بودید یه بازیگر باشید چه طور فیلمی دوست داشتید که بازی کنید ؟


    حماسي تاريخي


    اگه 10 میلیون تومان پول داشتید و 5 ساعت وقت برای خرج کردن اونا واقعا اولین کاری که مرکردید چی بود >؟

    اول مي خواستم بگم 1 ميليونشو مي دادم يه عالمه مانتو جينگيل پينگيل مي گرفتم بقيشم مي دادم به يه خانواده اي كه واقعا محتاجن . ولي بعد ديدم 5 ساعته من عمرا انقدر مانتو پيدا كنم در نتيجه همشو مي دادم به همون خانواده . ( اصلا به ما نيومده )

  8. 7 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (دوشنبه 17 مرداد 90)

  9. #525
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 مهر 92 [ 17:15]
    تاریخ عضویت
    1388-8-12
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    5,458
    سطح
    47
    Points: 5,458, Level: 47
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    509

    تشکرشده 478 در 87 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام سبکتکین عزیز

    چه غذایی رو دوست دارید؟


    کدوم بازیگر سینمایی دوست دارید؟


    این اعضای تالار را نقد کنید

    مدیر همدردی


    hamed65


    سبکتکین

    خار پشت

    شیدا حاتمی

    برای این اعضا تصویر بگذارید


    مدیر همدردی

    بالهای صداقت

    فرشته مهربان

    بی دل


    کنجکاو


    دوست دارید رو کدوم صندلی بنشینید؟


    <img src="http://www.hamdardi.net/imgup/19813/1312033652_19813_66cded2d28.jpg" />








  10. 9 کاربر از پست مفید مو طلایی تشکرکرده اند .

    مو طلایی (چهارشنبه 19 مرداد 90)

  11. #526
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام دوستان عزیزم
    از امرو ز نوبت یکی دیگه از اعضای گل این تا لار شروع میشه و اون کسی نیست جز

    اقای کنجکاو عزیز
    سو ا لای داغتون رو بفرماییدو در هر چه داغ تر شدن صندلی داغ ایشون دریغ نفرمایید

  12. 8 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (شنبه 08 مرداد 90)

  13. #527
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 مهر 92 [ 17:15]
    تاریخ عضویت
    1388-8-12
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    5,458
    سطح
    47
    Points: 5,458, Level: 47
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    509

    تشکرشده 478 در 87 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام

    من از اقای کنجکاو میخواهم که به سوالهایی که من برای سبکتکین نوشتم جواب بدن

  14. 3 کاربر از پست مفید مو طلایی تشکرکرده اند .

    مو طلایی (یکشنبه 09 مرداد 90)

  15. #528
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    بهترین و بدترین کتابی که خوندی چیا بودن؟

    اگه بخوای از مکانهایی که رفتی یه جا رو به یه توریست معرفی کنی کجا رو می گی؟

    به نظرت فرهنگ جامعه در حال حاضر خوبه یا بد؟ کی مقصره؟ از کجا باید شروع به تغییر کرد؟

    چرا وقتی یکی از انگشت های پامون رو بجز انگشت شصت تکون می دیم بقیه هم تکون می خورن؟

    به نظرت دخترها بدن یا پسرا؟ با دلیل لطفا

  16. کاربر روبرو از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده است .

    matin_female_1988 (چهارشنبه 19 مرداد 90)

  17. #529
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط مو طلایی
    سلام سبکتکین عزیز


    آقاي كنجكاو پيشاپيش از اينكه وقت گرانقدر شما را مي گيرم عذرخواهي مي كنم . اين آخري رو هم جواب بدم رفتم ....


    سلام موطلايي جان . خوبي ؟
    به مامانتم سلام برسون . بگو درسته كه به خاطر اذيتاي ما ديگه اينطرفا نمي ياد ولي ما خيلي دلمون براش تنگيده .




    چه غذایی رو دوست دارید؟

    آش رشته

    کدوم بازیگر سینمایی دوست دارید؟

    ايراني : شهاب حسيني
    خارجي : راسل كرو




    این اعضای تالار را نقد کنید


    مدیر همدردی

    خيلي كم تشريف ميارن سايت . بچه هاي سايت به راهنماييهاي متخصصين و روانشناسان خيلي احتياج دارند . اميدوارم بيشتر سر بزنن و اگه ميان قايمكي فرار نكنن . يه نظر بدن رو تاپيك بچه ها .


    hamed65
    آروم و مهربون .حفظ اعتقاداتشون خيلي براش ارزشمنده . اميدوارم بزودي يه خانم خوب و خوشگل مطابق با روحيات خودش پدا كنه و سر و سامون بگيره .



    سبکتکین

    خيلي وابسته و جديدا هم خيلي كم طاقت و خسته شده و منفي باف .

    خار پشت

    يه كمي بايد صبورتر باشه به نظرم . و تو آرامش به راه هاي رسيدن به ريحان فكر كنه و هيجاني تصميم نگيره .

    شیدا حاتمی

    نگاه متفكرانه و دقيقي به دنياي اطرافش داره و از مسايل اطرافش به سادگي نمي گذره .
    تو صندلي داغ هم جاشون خاليه . با دختر مهربون و محمد ابراهيمي مي تونستن همه رو آتيش بزنن .


    برای این اعضا تصویر بگذارید




    مدیر همدردی

    بالهای صداقت

    فرشته مهربان

    بی دل

    کنجکاو

    موطلايي جان تو پستاي قبلي واسه همشون گذاشتم غير از آقاي كنجكاو و تصوير خانم matin هم جا مونده بود كه مي ذارمش اينجا



    كنجكاو




    matin ........


    <img src="http://www.hamdardi.net/imgup/26534/1312100179_26534_b443004d72.jpg" />


    دوست دارید رو کدوم صندلی بنشینید؟


    <img src="http://www.hamdardi.net/imgup/19813/1312033652_19813_66cded2d28.jpg" />








    دوميه هم خوشگل تره هم مدرنتره . تركيب رنگ قرمز و مشكي رو هم خيلي دوست دارم . ولي اگه آبي مي ذاشتي چون استقلالي ام حتما اونو انتخاب مي كردم . نذاشتي كه .


    با عرض شرمندگي مجدد از آقاي كنجكاو كه از نوبتشون كمال سواستفاده رو كردم . اميدوارم موفق باشن .


  18. 4 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (یکشنبه 09 مرداد 90)

  19. #530
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط مو طلایی
    سلام سبکتکین عزیز

    باشه به اینا هم جواب مبدم چیکار کنم دیگه شمام تنبلیا حال نداری سوال کنی؟

    چه غذایی رو دوست دارید؟

    عاشق ماکارونی هستم تا حد مرگ میخورم


    کدوم بازیگر سینمایی دوست دارید؟

    سید حامد ( کمیلی)


    این اعضای تالار را نقد کنید

    مدیر همدردی

    سانسور گر ماهر

    hamed65

    نمیشناسم
    سبکتکین

    خوب نمیشناسم
    خار پشت
    نمیشناسم

    شیدا حاتمی

    نمیشناسم

    برای این اعضا تصویر بگذارید


    مدیر همدردی



    بالهای صداقت





    فرشته مهربان



    بی دل( نمیدونم واقعا )


    کنجکاو



    دوست دارید رو کدوم صندلی بنشینید؟ دوست داره همهش رو تجربه کنم


    <img src="http://www.hamdardi.net/imgup/19813/1312033652_19813_66cded2d28.jpg" />








    نقل قول نوشته اصلی توسط matin_female_1988
    [b]بهترین و بدترین کتابی که خوندی چیا بودن؟

    بهترین کتابی که خوندم یه کتابی در مورد رشته خودم بود که خیلی قشنگ بود کلی به اطلاعاتم افزوده شد .

    بدترینشم یادم نیست اصلا مگه کتاب بدترین داره ولی یه رمان بود به نام رکسانا وقتی تموم شد حالم گرفته شد
    .


    اگه بخوای از مکانهایی که رفتی یه جا رو به یه توریست معرفی کنی کجا رو می گی؟

    راستش بستگی به فصلش داره من چندین سال پیش به شهرکرد رفتم و یاسوج با همه اقوام واقعا خوش گذاشت کلی کیف کردیم هم خنک بود هم کلی ابشار و چشمه و چیزای زیبا رو دیدیم و تجربه کردیم.

    به نظرت فرهنگ جامعه در حال حاضر خوبه یا بد؟ کی مقصره؟ از کجا باید شروع به تغییر کرد؟

    راستش کم جامعه شناس نیستم ولی به شخصه بخشی از فرهنگمون رو قبول ندارم.
    راستش اگه به کسی توهین نشه میتونم بگم اغلب مردم ایران مردی هستن فرهنگ دوست و مدعی فرهنگ اما بی فرهنگ.

    زیرا که من تو جامعه ای راه میرم که شرم میکنم وقتی یه نفر خیلی راحت به خودش اجازه میده ته سیگارش رو رو زمین بندازه ، توی جامعه ای هستم که حجاب شده زور زورکی ، تو جامعه ای هستم که ادماش همین دیگرو نمیفهمن ، و ....

    مقصرم واقعا نمیشه گفته کیه ، مقصر جامعه است . مقصر هر کسیه که خلاف اهداف تمدن حرکت کنه. شایدم بشه گفتم تو بخشی از اداره فرهنگ ملت دولتم مقصره.

    به نظر من از ظاهر باید شروع به فرهنگ سازی کرد وقتی ظاهر جامعه داغونه چه میشود انتظار برد از داخلش شاید ظاهرش درست بشه رو باتنشم تاثیر بزاره.

    چون واقعا باتن جامعه ما خیلی حالش زاره.[/
    b]


    چرا وقتی یکی از انگشت های پامون رو بجز انگشت شصت تکون می دیم بقیه هم تکون می خورن؟

    والا من نمیدونم شاید بیکارن محض سرگرمی تکون میخورن این چه سوالیه اخه ؟ شایدم زیادی متحدن.

    به نظرت دخترها بدن یا پسرا؟ با دلیل لطفا


    این سوالت رو دوست ندارم تو هر قشری خوب و بد وجود داره نمیشه گفت این بد این خوب .

    پسر و دخترم دو جنس مخالفن و امکان داره گاهی پسرانی خوب باشن گاهی پسرانی بد و برای دختران هم همینطور.

    اگر یک پسری هرزه بود دلیل بر بدی و هرزگی تموم پسر ها نمیشه و برعکس.

    اگه یه پسری یه دختری رو بهش ظلم کرد واقعا این بی انصافیه که همه پسر ها مورد حمله خیانت قرار داد.




  20. 6 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (دوشنبه 17 مرداد 90)


 
صفحه 53 از 73 نخستنخست ... 3132333434445464748495051525354555657585960616263 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.