سلام سبکتکین عزیز

خوبید؟ صندلی خوبه؟
منم داشتم از این طرفا رد می شدم گفتم بیام چند تا سوال بپرسم
1.واقعا همیشه از محبت خارها گل می شود؟
هميشه نه . فكر مي كنم بعضي ها فقط توقعشون مي ره بالا و فكر مي كنن محبت كردناي تو وظيفته .
2.این یه قسمت از دیالوگ فیلمه طلا و مسه : "محبت کنید واسه خدا اگه معیار و میزان محبت خدا باشه، اگه قدر هم نبینی باز عمل می کنی ... اگه ناسپاسی هم ببینی باز عمل می کنی"
باهاش موافقی؟
آره . اگه واقعا نيتت خير باشه نبايد واست مهم باشه كه جوابشو بگيري يا نه . خود همون محبت كردن كلي آدمو شاد مي كنه .
چون مي دوني حتما خدا يه جايي جواب اون محبت و نيكي تو رو مي ده .
3.واقعا این دنیا دار مکافاته؟
آره به گمونم . تا حالا كسي رو نديدم تو زندگيم كه ظلمي يا اشتباهي كرده باشه و نتيجشو نديده باشه . يكيش خود من . عذابي كه دارم مي كشم نتيجه اذيتهاييه كه به شوهرم كردم .
ولي خوب تو اين دنيا مكافات عملتو ببيني خيلي بهتره تا بمونه واسه اون دنيا .
4.بیشترین مدت دوستیت با یه نفر چقدر بوده؟ دوستی داری که از بچگی باهاش باشی؟
بله با يكي از دوستام حدود 21 ساله كه دوستم . البته الان ديگه خيلي باهاش صميمي نيستم . دوستيمون معمولي تر شده . بعد از ازدواج يه خورده دورتر شديم از هم .
5.به نظرت چرا نوع روابط خواهر برادرا بعد از ازدواج عوض می شه؟(اصلا می شه؟)
انگار یه جور با هم رسمی تر می شن دیگه اندازه قبل راحت نیستن مثلا رفتار مامان منو داییم به نسبت من و برادرم رسمی تره چرا اینجوریه؟ همه اینجوری می شن؟
آره . من و خواهرم بطرز وحشتناكي قبل از ازدواج باهم صميمي بوديم . رازي نبود كه به هم نگيم و از همه كاراي هم خبر داشتيم . ولي بعد از ازدواج خيلي وقتا پيش مي ياد كه مي خوايم مراعات همسرامونو بكنيم يا طرفداري و جانبداري از اونا بكنيم و همين باعث ميشه يه خورده رسمي تر با هم برخورد كنيم و يه وقتايي هواي زندگي مشتركمونو هم داشته باشيم .
6.آدم زودرنجی هستی؟ به نظرت آدم باید مراعات اطرافیانشو که زودرنج هستند بکنه ؟ یا نه باید با اونا هم مثل بقیه رفتار کنه ؟
خودم معمولا دوست ندارم كسي رو برنجونم از خودم . ولي بستگي به موقعيتشم داره . يه وقتايي اين مراعات كردنها نتايج وخيمتري در پي داره . و ممكنه باعث آسيب زدن يشتر به طرف مقابلت بشه . بايد ديد موقعيت چيه ؟
7.چقدر اینو قبول داری که خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو ؟
زياد قبول ندارم . تا از چيزي خوشم نياد و راجع بهش احساس خوبي نداشته باشم انجامش نمي دم . حتي اگه اون چيز يا اون مطلب رو خيلي ها تاييد كنن . آدم بايد از خودشم يه خورده فكر و اراده داشته باشه .
باباي من هميشه بچه بوديم يه جمله مي گفت كه هميشه يادم مونده مي گفت هميشه كاري كن كه ديگران دنباله رو تو باشن نه اينكه تو دنباله رو اونها .
8.اسباب بازی محبوب دوران بچگیت چی بوده؟
پازل و لگو(خانه سازي ). هر چقدر ريزتر و سخت تر و تعدادشون بيشتر بود بيشتر كيف مي داد .
كلا چون آدم باحوصله اي هستم بازي هايي رو كه هر كسي حوصله نداشت انجام بده من انجام مي دادم . بازي هاي فكري و آموزشي رو هم خيلي دوست داشتم . الانم اگه بخوام به يه بچه اي كادو بدم عروسك و يا چيز بدردنخور نمي گيرم خيلي دوست دارم كه بچه ها در حين بازي كردن زمانشون هدر نشه و چيز ياد بگيرن .
9.به نظرت من چیکار کنم که بشینم سر پایان نامه ام هی 24 ساعته اینجا نباشم؟ :)
به نظرم مثل من باش . انقدر انجام نده تا از دانشگاه زنگ بزنن بهت و بگن اگه تا فلان موقع تحويل ندي اخراجي اونوقته كه ميبيني چقدر به سرعت كاراي پايان نامت پيش مي ره .
ديگه همدردي كه هيچي غذاخوردنم از سرت مي پره .
علاقه مندی ها (Bookmarks)