خیلی متاسفم عروسک عزیز. درمان این نوع اعتیاد خیلی مشکله .من توی اقوام نزدیک یه مورد اینطوری دیدم .شوهر دختر خاله من هم همین مشکل رو داشت .شوهرش خیلی مرد خوبی بود و زندگی و عشقشون زبانزد بود اما الان انگار اون آدمو بردن یه آدم بی خاصیت شکاک بیکاره و مدام توی توهمه .احتمال اینکه به خودت و یا بچت صدمه بزنه هست چون کاملا ذهن و منطقشون رو از دست می دن. اگه می دونی که احتمال صدمه رسوندن به شما توی اون محیط هست از دور بودن ازش حتی یه لحظه هم شک نکن.امیدوارم به آرامش برسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)