mta عزیز:
من در مورد اینکه خودت بخوای اقدام کنی خیلی اطلاعات دقیقی ندارم .اگه دوست داشتین می تونم براتون بپرسم ولی فکر نکنم کار به راحتی این روش جلو بره .احتمالا پروسه خیلی طولانی تری خواهد داشت و ریزه کاری هایی که شاید در تخصص ما نباشه.یه راه دیگه هم هست .معمولا توی دفاتر وکالت خوب کارآموزای خوبی هستند که حاضرن اینکار رو با هزینه خیلی کمتری انجام بدن چون براشون یه جور تجربه کاری هم هست .می تونین پیداشون کنین و باشون صحبت کنین .اونا کار رو زیر نظر وکیل خبره انجام میدن و دیگه خیلی از دوندگی ها رو نداره.وقت هم این وسط خیلی هدر نمیره.
عروسک عزیز نمی دونم چرا میگی شوهرت تعادل نداره .یک کم از دلایلت بگو شاید با راه های دیگه بشه روشون کار کرد سعی کن کمی تامل کنی .








علاقه مندی ها (Bookmarks)