متاسفم ازدواج برای هر دو شما خیلی زوده....شما که هنوز فرق دخالت و کمک رو درک نمیکنید لابد تفاوت های دیگه ای رو هم نمیتونید درک کنید....با رفتار های عجیب و غریب همسرت شک نکن یه سال بعد میای اینجا و مینویسی که همسرم عصبیه و منو درک نمیکنه چه کنم؟
متاسفم که رک حرف زدم اما باید روشنت میکردم...حرفهای شما و همسرت به هیچ وجه منطقی نیست و جالبه هر دو شما بقیه رو غیر منطقی می دونید...به نظر من قبل عروسی همسرت رو به یه مشاور یا روانشناس نشون بده(جدی دارم میگم و اصلا هم قصد توهین یا مسخره کردن ندارم)








علاقه مندی ها (Bookmarks)