سلام دوستای گلم،
یه سوال دارم موقع خواستگاری حتما باید چایی رو دختر بیاره؟؟من تا حالا اینکار رو نکردم یعنی مادرم میاورد به نظر شما چیکار کنم و دیگه اینکه از ابتدا باید پیش مهمونها بشینم؟و اگر قراره من چایی رو بیارم چه موقع باید این کار رو بکنم؟؟
ممنون میشم این چزئیات و یا چیزای مهمی که به نظرتون میرسه رو توضیجی بدید.
متشکرم







علاقه مندی ها (Bookmarks)