شوهرت حق داره عزیزم .مردا با زنا خیلی متفاوتن .من زیاد دیدم خانم هایی رو که اگه شوهراشون موبایلاشونو چک کنند یا دنباله کارهاشونو بگیرن اینو نشونه علاقه می دونند و باهاش برخورد متفاوتی دارند اما در مورد مردا اصلا اینطور نیست .دوستی دارم که شوهرش توی بحث هاشون همیشه با لحن غم انگیزی می گفت نمی دونم تو چرا منو هیچوقت باور نداری؟این برای مردا یکی از نکات غرور آمیز و افتخار آمیز توی زندگی همینه که بدونند خانمهاشون بهشون اعتماد دارند و بهشون تکیه می کنند.این براشون خیلی مهمه و برعکسش هم خیلی بهشون ضربه می زنه.درک می کنم که نگرانی که بهت خیانت نکنه اما به من بگو آیا نگرانی تو و حساسیت های تو جلوی خیانت کردن شوهرت و یا هر مرد دیگه ای رو می گیره؟؟
حساسیتت به جاست چون نگران زندگیت هستی و زندگیت رو دوست داری این خیلی قشنگه اما روشت درست نیست .من مشاور نیستم روش مناسب رو باید دوستای خوب تالار بهت بگن..روش مقابله با خیانت شوهرت رو عوض کن .شک نکن نتیجه میگیری .بذار شوهرت فکر کنه باورش داری .
امیدوارم بتونی روی خودت خوب کار کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)