دو ماه بیشتر نمونده اگه جواب نمی ده چاره ای جز صبر کردن نداری... با اس ام اس و زنگ هم نمی شه همچین مبحث مهمی رو بیان کرد.... تو این مدت بشین با خودت برسی کن... معیارهات رو رو کاغذ بیار و ببین اون خانم با معیارهات هماهنگ هست یا خیر, واسه همچین موضوع مهمی دو ماه تفکر هم کمه.... بشین خوبه خوب برسی کن و بیا اینجا و اطلاعاتت رو بالا ببر








علاقه مندی ها (Bookmarks)