سلام عزیزم
منم مشکل تو رو داشتم البته نمیدونم خانواده هاتون از رابطه تون خبر دارن یا نه من بعد از 4 سال با دوستم رابطه داشتم درحالیکه ما مثل دو تا نامزد بودیم خانواده ها در جریان بودن ولی بعد یک سال ازش فاصله گرفتم چون میخواستم ببینم واقعا چه عکس العملی میده دیدم نه واقعا مرد زندگیه اما موقع خواستگاری مادرش خودش و زد به مریضی و باعث به هم خوردن رابطه ما شد و پسره از ترس اینکه مادرش بیفته بمیره من و گذاشت کنار و اسمش و گذاشتن مصلحت و حکمت و قسمت الهی الان بعد دو ماه که از اتفاق میگذره میبینم کسی که ضرر کرده منم از هر لحاظ به خودت لطمه میزنی فدات شم خیلی خیلی سخته ولی این دنیا گذرگاهه ما برای آسایش نیومدیم برای آزمایش اومدیم منم خودم خیلی داغونم ولی میبینم غیر از خدا کسی بهم آرامشی که میخوام نمیده تو هم سعی کن کم کم از پسره فاصله بگیری و عشقی پاک به همدیگه نثار کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)