سلام راستش منم مثل شما تحت نظر دکتر روانپزشک هستم داروی سرترالین رو هم مصرف میکنم البته مشکل من افسردگی دوقطبیه اما گاهی جاهای شلوغ دچار حالات وحشت و استرس میشم تو این حالات مصرف آلپروزولام خیلی برام خوب بوده به نظر من شما یاید درمانتون تکمیل کنید چون درمان بیماریهای روحی زمان میبره و منم الان بعد از چند سال مراجعه به دکتر خیلی نتیجه گرفتم امیدوارم بهتر بشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)