سلام دوباره،
سلام , دوباره خیلی خوش اومدید
متنی که نوشتی خیلی جالب بود! :)
ممنون بعدا ویرایشش کردم تازه خوشگلترم شد
اگه دوست داری، باز هم کلمه بگم، داستان بنویسی
دیگه اگه دلتون میاد من حرفی ندارم شما که دیدید آقای خارپشت چه به روز من آورد
ما هم یکی دو تا سوال بپرسیم...
1- سیاسی هستی؟
اگه منظور فعالیت یا علاقه است نه
ولی دلمم نمی خواد خیلی از دنیا بی خبر باشم , یه حداقل اطلاعاتی به هر حال لازمه
اطلاعات لزوما به معنی وارد شدن به سیاست نیست گاهی برای وارد نشدن باید یه چیزایی دونست!
2- به نظرت اکثر اتفاقاتی که در دنیا می افته، از جمله به هم ریختگی ها در کشورهای مختلف، حملات تروریستی، تظاهراتها و غیره همه تحت کنترل یک گروه خاص هستند؟!
سریالو دیدید؟!
به این شکل نمی شه گفت ولی به هر حال این به هم ریختگی ها برای عده ای آب گل آلوده
3- تا به حال در رابطه با سفر انسان به کره ماه مقاله خوندی؟ یا فیلم مستند دیدی؟
یک عده ادعا می کنند که انسان در اون زمان اصلاً از نظر تکنولوژی توانایی این رو نداشته که بخواهد به کره ماه سفر کنه. نظرت چیه؟ به هر حال اون فیلمی که اون زمان پخش شده، می شه یک فیلم ساختگی باشه. البته من خودم این فکر رو نمی کنم. به نظر من سفر به کره ماه از نظر علمی یک کار بسیار بسیار بزرگ بوده، هر چند که این پیشرفت در اثر کشمکش ها و قدرتنمایی بین آمریکا و شوروی به دست اومده
راستشو بخواید هیچ اطلاعاتی در این باره ندارم هر چیم بگم از خودم در آوردم!
4- دقت کردی در طول تاریخ قدرت بین تمام قاره ها (به جز اقیانوسیه) دست به دست گشته؟ آفریقا (مصر)، اروپا (یونان و روم)، آسیا (ایران باستان)، آمریکا...
فکر می کنی قدرت تا کی در قاره آمریکا بمونه؟
:)
تا وقتی بررسه به دست اونی که قراره!
آیا چین و ژاپن می توانند حرف اول رو تو دنیا بزنند؟
نه, البته من برای اظهار نظر در این مسائل همچین یکم سوادم کمه!:)
5- نمی دونم متوجه شدی یا نه، روح الله داداشی که یکی از قویترین مردان ایران بود، به دست یک پسر 17 ساله کشته شد. خبر دردناکی هست. ظاهراً با هم تصادف می کنند و یک دعوا صورت می گیرد و آقا پسر با چاقو می زنه و این بنده خدا رو می کشه.
به نظرت چه چیزهایی باعث می شه که چنین اتفاقی بیفته؟ چرا یک تصادف ساده در کشور ما باید با چاقو کشی و قتل به پایان برسه؟ چرا یک پسر 17 ساله که شاگرد نانوایی بوده باید چاقو همراه خودش داشته باشه و چرا باید دست به چنین کاری بزنه؟
به هر حال مرگ خبر نمی کنه. آقای داداشی شاید از نظر قدرت بدنی حریف 10 تا مثل اون پسر بود، ولی به احتمال زیاد اصلاً انتظار این رو نداشته که پسره با چاقو به او حمله کنه...
واقعاً متاسفم.
بله متاسفانه شنیدم
برای خیلی ها پیش میاد که موقع عصبانیت کاری بکنن که بعد پشیمون بشن ولی چاقو کشی!
نمی دونم چرا مردم زیاد با هم مهربون نیستن هر کی می خواد حقشو از حلقوم اون یکی بکشه بیرون! آستانه تحملشون اومده پایین. شایدم می دونم چرا!
پسر 17 ساله ای که شاگرد نانواییه خوب از نظر مالی وضعیت مناسبی نداره نمی دونم ممکنه علتش ارتباط بین فقر و بزهکاری باشه
6- اگر می توانستی یکی از کارشناسان همدردی رو ببینی، به دیدن کدوم می رفتی؟
فرشته مهربان یا خانم آنی
7- از بین این 3 کشور، کدوم کشور رو بیشتر از همه می پسندی؟ فرانسه، آلمان، ایتالیا
آخه من الان چی باید بگم در جواب این سوال!
8- تا حالا دوست مجازی (چتی) داشتی (بیشتر منظورم دختر هست)؟ اگر آره، چه مدت با هم دوست بودید؟ آخر سر هم دیگه رو دیدید؟ چه احساسی داشتی؟
نه
کسایی که باهاشون چت می کردمو می شناختم همونم ترک کردم:)
9- اگه بچه ات بخواهد روزی 2 ساعت چت کنه و کلی دوست توی اینترنت داشته باشه، چی کار می کنی؟
دستم درد نکنه!
سعی می کنم حداقل بفهمم این دوستای اینترنتی چه جورین
بعدم با عزیزم جانم یه جوری بالاخره کمش کنم
اگه نشد اونوقت من می دونم با اون ور پریده!
10- اگر برای یک روز مدیر همدردی بشی، چی کار می کنی؟
می رم توی هر چند تا تاپیکی که بتونم پست می ذارم
به همه شارژ می دم
پیام خصوصیو برای همه باز می کنم
بعدم تا مدیر قبلی نیومده فرار می کنم
علاقه مندی ها (Bookmarks)