نقل قول نوشته اصلی توسط شب نم
از دیروز همش دارم فک میکنم این کجا میتونه باشه که ۴ تا ایرانی توش گیر کردن و هیچ مدل ارتباطی هم نمیتونن با دنیای اطرافشون داشته باشن
هی یاد این فیلمای جالب میوفتم و سوال شما یادم میره
راستش این قسمتش فکره منو منحرف کرده و خیلی دوست دارم منم اونجا بودم
باید جالب باشه ...

اما این که گفتید این خانوم پاکه و ما تحقیق کردیم، چه جوری؟
تو همون شهر که جایی واسه تحقیق شما نیست
اگه ملاک حرف خود خانوم است که به همسرش گفته من روابط متعدد داشتم
حالا هم میگه نداشتم
از کجا میشه فهمید کدومش راسته؟
سلام. ممنونم از توجه شما
در هر شهر کوچک در یک کشور غیر انگلیسی زبان، 4 تا ایرانی در ماه های اول ورود و قبل از اینکه زبان اون کشور رو یاد بگیرند، چنین شرایطی خواهند داشت. تا وقتی شما مثلا زبان عربی ندونید، چطور می خواهید از خدمات مشاوره یک روانشناس نیجریه ای در یک شهر کوچیک در اون کشور استفاده کنید؟ منظورم از ارتباط نداشتن، چنین ارتباطیه. وگرنه ارتباط در حد خرید نون و گوشت و رستوران رفتن رو که راحت میشه داشت!!

شبنم، من نگفتم که اون خانم به همسرش گفته من روابط متعدد داشته ام!!
جمله اصلی رو یک بار دیگه بخونید:

.....دختر قصد کرد جدا شود. به همین دلیل به شکل ابلهانه ای حرفهایی زد که پسر باور کرد دختر پیش از ازدواج روابط متعدد جنسی داشته است. در صورتی که چنین نبود......
دختر در روزهای اول پس از ازدواج آگاهانه و از روی لجبازی با زندگی مشترک و به قصد به هم زدن این زندگی، حرف هایی زده و کارهای احمقانه ای کرده که این حرفها و کارها باعث شده که همسرش فکر کنه که اون چنین روابطی داشته.