
نوشته اصلی توسط
شب نم
از دیروز همش دارم فک میکنم این کجا میتونه باشه که ۴ تا ایرانی توش گیر کردن و هیچ مدل ارتباطی هم نمیتونن با دنیای اطرافشون داشته باشن
هی یاد این فیلمای جالب میوفتم و سوال شما یادم میره
راستش این قسمتش فکره منو منحرف کرده و خیلی دوست دارم منم اونجا بودم
باید جالب باشه ...
اما این که گفتید این خانوم پاکه و ما تحقیق کردیم، چه جوری؟
تو همون شهر که جایی واسه تحقیق شما نیست
اگه ملاک حرف خود خانوم است که به همسرش گفته من روابط متعدد داشتم
حالا هم میگه نداشتم
از کجا میشه فهمید کدومش راسته؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)