من امضا خانم جاودان انتخاب می کنم
هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم جاودان انتخاب می کنم
هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد
محمدابراهیمی (شنبه 04 تیر 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم اریا نا انتخاب می کنم
من مستحق داشتن شعو ر انسان بو دن و به هم نوع توجه کردن و دوست داشتن همه انسانها و احترام به همه انها بی هیچ توقعی
محمدابراهیمی (سه شنبه 07 تیر 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خدمت انتخاب می کنم
ارامش ان است که بدانی در هر گام دست تو در دست خداست
محمدابراهیمی (سه شنبه 14 تیر 90)
تشکرشده 100 در 53 پست
من امضا خانم سیسیلی را انتخاب میکنم
اگر قلوه سنگ های ته جوی نبود ، ترنّم زیبای آب را چگونه می شنیدیم و اگر سختیها ی زندگی نبود ، چگونه خوبیهای آنرا حس می کردیم
و البته در مورد امضای خودم باید بگویم که شعری در مورد خداوند یکتاست (از مهدی سهیلی)
که البته بسیار زیبا درباره خداوند گفته من لحظه لحظه در سختی و خوشی این شعر را زیر لب زمزمه میکنم و عاشقانه دوستش دارم
مادر (چهارشنبه 29 تیر 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم با لهای صداقت انتخاب می کنم
در زندگی سه چیز را دنبا ل کن دوست داشتن را برای تجربه عاشق شدن را برای هدف فراموش کردن را برای قبو ل واقعیت
محمدابراهیمی (جمعه 31 تیر 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم موطلایی انتخاب می کنم
در اوج رنجها چنین بگویید پرو ردگا را میدانم که گره از کارم باز میکنی تو را شکر میگویم
محمدابراهیمی (یکشنبه 23 مرداد 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا اقای کیوان انتخاب می کنم
با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر چرا که اگر خدایی باشد باید خرد را پیش از ترس کو ر کو رانه ارج نهد
محمدابراهیمی (یکشنبه 06 شهریور 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم کوکب خاتون انتخاب می کنم
وقتی زندگی100 دلیل برای گریه کردن به تو نشان میده
تو 1000 دلیل برای خندیدن به اون نشون بده
محمدابراهیمی (شنبه 02 مهر 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم رهایی انتخاب می کنم
حتی اگر تنهاترین تنهایان هم شوم باز هم خدا هست او جانشین تمام نداشته های من است
محمدابراهیمی (شنبه 02 مهر 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا اقای لرد حامد انتخاب می کنم
اگه رفتید بهشت رو دیوا ر ش حتما بنویسید
لغنت بر پدر و مادر کسی که در این مکان سیب بخورد
محمدابراهیمی (شنبه 02 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)