ای خدا
بابام جان کاش منم مجرد بودم و میومدم می نوشتم شوهر ندارم و از بی شوهری خود دلشادم
ای بابا اما متاسفانه یا خوشبختانه ش را نمیدونم ولی متاهل بیدم
واقعا این خانمها چه هیزم تری به شما آقایان فروختند خدا عالمه
اونی که هیزم تر بارشه فعلا خانمهای ایرانی هستند
از قدیم گفتن
زن گل ماتمه
خار و گل با همه
زن نامهربون آفت جونه
ولی در کل و در نهایت همه با هم یکصدا میگن
خونه هیچ کسی بی زن نمونه![]()







ای خدا
واقعا این خانمها چه هیزم تری به شما آقایان فروختند خدا عالمه
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)