سلام
من باز هم اومدم
نمیدونم چرا فراموش کردنش برام سخته.البته راحته!!!ولی نمیخوام فراموشش کنم
خدا کنه که اونم منو فراموش نکرده باشه
یه سئوال.به نظرتون وقتی که مهر ماه کلاسای دانشگامون شروع شد برم باهاش حرف بزنم و یا اینکه دلیل جدا شدنشو بپرسم؟
تشکرشده 31 در 18 پست
سلام
من باز هم اومدم
نمیدونم چرا فراموش کردنش برام سخته.البته راحته!!!ولی نمیخوام فراموشش کنم
خدا کنه که اونم منو فراموش نکرده باشه
یه سئوال.به نظرتون وقتی که مهر ماه کلاسای دانشگامون شروع شد برم باهاش حرف بزنم و یا اینکه دلیل جدا شدنشو بپرسم؟
اشکان 1367 (چهارشنبه 29 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)