سلام
نوبتی هم که باشه
دیگه نوبت آقا عرفان
سوال اول رو خودم می پرسم :P
آقا عرفان قشنگترین و بهترین یادگاری رو از چه کسی دریافت کردی و توی اون لحظه چه احساسی بهت دست داد ؟
تشکرشده 239 در 119 پست
سلام
نوبتی هم که باشه
دیگه نوبت آقا عرفان
سوال اول رو خودم می پرسم :P
آقا عرفان قشنگترین و بهترین یادگاری رو از چه کسی دریافت کردی و توی اون لحظه چه احساسی بهت دست داد ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)