بعد از 69 ارسال؟!! نه. بعد از چند سال شنیدن همین حرفا
فرهنگ خیلی راحت داره میگه اگر مردی ارضا نشه میره خیانت میکنه و هیچ ربطی هم نداره که زنش چه خصوصیات دیگه ای داره و ... شما هم تاییدش میکنید دیگه. چی رو بد برداشت کردم؟
میشه بگید پس نقش " ارزشهای معنوی و انسانی جنس زن و فلسفه وجودیش و ...." کجای زندگی به درد میخوره چه ارزشی داره اگه قراره فقط به خاطر اشکال در جسمش که خودش هم در اون مقصر نیست و نتونه همسرش رو ارضا کنه همه ی اون خوبی ها و ارزشهاش بره کنار و سزاوار خیانت باشه؟؟!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)