اندکی صبر باید،شادی خانم . . . هنگامی که این بایکوت از طرف همه باشد،بدترین آسیب را بر او وارد می کند؛مگر اینکه طرف کفری شده و بیاید و یقه آدم را بگیرد که البته خیلی بعید است و در آن صورت هم دیگران به کمک ما آمده و . . .
تشکرشده 926 در 486 پست
اندکی صبر باید،شادی خانم . . . هنگامی که این بایکوت از طرف همه باشد،بدترین آسیب را بر او وارد می کند؛مگر اینکه طرف کفری شده و بیاید و یقه آدم را بگیرد که البته خیلی بعید است و در آن صورت هم دیگران به کمک ما آمده و . . .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)