با تشکر از همه شما همچنین جناب هوتی و شب بارونی من اولش که درگیر بودم که ایا برا دومین بار اقدام کنم یا نه توسل به حضرت صاحب الزمان روحی فداه کردم ناگهان به ذهنم اینگونه خطور کرد که بر شماست اقدام کنید بر ماست که شما رو حفظ کنیم. با این الهام دلم امنا شد. و میدونم که لطف آقا بوده نتیجه این خاستگاری صلاحم در این بوده و از خدا هم شاکرم بابت این قسمتش که برام تقدیر کرده اما هر از چند گاهی یادم که میوفته میریزم بهم دوست دارم به کل فراموششون کنم. من سوالم اینه که ای دختری که دفعه دوم ازت خاستگاری کردم چرا خوب فکرات رو نکردی و همون اول منفی نگفتی و گذاشتی که من درگیر تو بشم و اجازه دادی دوباره بیایم خونتون و بعد دوباره گفتی نه مگه من بازیچه تو بودم. اگه همون موقع که برا دومین بار ازشون خاستگاری کردم جواب منفی میدادن اصلا اذیت نمیشدم گفتن باشه بعد دوباره نه








علاقه مندی ها (Bookmarks)