به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 83
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 اسفند 93 [ 14:37]
    تاریخ عضویت
    1390-4-21
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    3,706
    سطح
    38
    Points: 3,706, Level: 38
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    54

    تشکرشده 71 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    خب منم همینجوری توی جلسات خواستگاری لباس میپوشم. اکثر خواستگارها هم کسانی بودن که مدت زیادی بوده هم رو میشناختیم. مثلا خیلی هاشون از فامیل بودن. یا از همسایه ها یا همکلاسی های دانشگاه و....
    تا حالا هم نشده کسی بیاد و اصرار نداشته باشه.

    نمیتونم با مامانم حرف بزنم. نمیخوام دلش بشکنه و یا احساس کناهی کنه. همیشه سعی کردم وقتی از این حرفا میزنه و اون چنین رفتارهایی ازش میبینم به رو نیارم و با خنده و شوخی ردش کنم. ولی بعدش برای خودم کلی گریه میکنم. اینطوری خودم راحت ترم. اگه احساس کنم مامانم دلش از حرف من رنجیده بشه بیشتر اذیت میشم. گاهی با طعنه یه چیزایی گفتم.مثلا:" وای خدا رو شکر شما قرار نیست مادر شوهرم باشید" یا" اصلا مگه شما قراره شوهر من باشید؟ یا:" کسی که بخواد به خاطر این منو رد کنه و همه ی خوبی های بزرگتر منو نبینه همون بهتر که از اول منو نخواد. من با آدم باشعور ازدواج میکنم"و...
    ولی مستقیم نمیتونم بگم مامان لطفا دیگه در این مورد نظر ندید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید pianozan تشکرکرده است .

    pianozan (پنجشنبه 23 تیر 90)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    نقل قول نوشته اصلی توسط pianozan
    گاهی با طعنه یه چیزایی گفتم.مثلا:" وای خدا رو شکر شما قرار نیست مادر شوهرم باشید" یا" اصلا مگه شما قراره شوهر من باشید؟ یا:" کسی که بخواد به خاطر این منو رد کنه و همه ی خوبی های بزرگتر منو نبینه همون بهتر که از اول منو نخواد. من با آدم باشعور ازدواج میکنم"و...
    عزیز دلم، دختر خوب این حرفها رو بجای مامانت به خودت بزن.
    یعنی واقعا بین خواستگارهات یه آدم باشعور نبوده که خوبیهای بزرگترت رو ببینه؟!


    خوب وقتی ظاهرت رو می بینن و می پسندن، شما مشکلت چیه؟
    فکر می کنی بعدا دلش هوای سینه های بزرگتر رو بکنه (ببخشید اینطور حرف زدم و شاید تو شان تالار نباشه، اما مجبور شدم صریح بگم تا بدونیم دقیقا تو ذهن پیانوزن چی می گذره تا بهتر راهنماییش کنیم.)
    پیانوزن جان تو هم راحت باش و حرف دلت رو بزن. اینجا ما همه مون باهم دوستیم و هرکی یه مشکلی داره که اومده اینجا.
    ببین خانمی خیلی از مردایی که بعدا به زنشون خیانت کردن، زنهاشون از نظر ظاهر چیزی کم نداشتن و اکثرا بنده های خدا اسیر تنوع طلبی مردشون شدن. پس تقریبا خیالت راحت باشه که خیانت های بعد ازدواج زیاد ربطی به این مسائل نداره و اگه مردی هم می گه فقط داره خودش رو توجیه می کنه!

    خانمی با این طرز فکرت به شعور خواستگارهات توهین نکن. بجای این بشین معیارهات رو مرور کن تا بتونی از بینشون بهترین رو انتخاب کنی.
    اصلا می تونی تو مراحل بعدی که شناختت از خواستگارت بیشتر شد و مورد قبول هم بودید این سوال رو واضح ازش بپرسی که زیبایی ظاهر و اندام زن چقدر براش مهمه و با توجه به جوابی که می ده موضوع رو بیشتر به سمت مطلبی که می خوای بدونی، سوق بدی.

    عزیزم با یه توهم و ترس واهی از دیگران، فرصتهات رو از دست نده.


  4. 3 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (پنجشنبه 23 تیر 90)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 مرداد 90 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1390-3-06
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    البته از اینی هم که داری خودتو محک میزنی نباید غافل شیمااااا

    از کجا میدونی که اون پسرا به خاطره چیزایه دیگت تو رو نخوان؟؟؟

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 اسفند 93 [ 14:37]
    تاریخ عضویت
    1390-4-21
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    3,706
    سطح
    38
    Points: 3,706, Level: 38
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    54

    تشکرشده 71 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    ممنون از همگی.

    فقط جناب foooooot میشه شما لطف کنید دیگه نظر ندید؟! اصلا نظراتتون به درد نمیخوره.



    blue sky عزیز
    من اصلا با این حرفام قصد توهین یه خواستگارهام رو ندارم.منظورم هم از خواستگار کسی نیست که تازه اومده باشه برای پسند. خواستگار به اونی میگم که مطمئن اومده جلو.البته نیاز به توضیحش نیست. ولی فقط منظورم این بوده که بگم اگر کسی بخواد با من زندگی کنه حتما خیلی نکات مثبتی دارم که بتونه زندگی رو حفظ کنه.

    من این حرفا رو به خودم هم میزنم و یکم ازشون انرژی میگیرم ولی آخرش میترسم.

    امکان جراحی هم که برام وجود نداره. هم از نظر هزینه و ترس از جراحی و شاید عوارض بدتر بعدیش هم از اینکه دوست دارم روی خودم کار کنم و خودم رو همینجوری قبول داشته باشم و نظر بقیه برام مهم نباشه. دوست دارم قوی باشم.

    ممنون از همه ی عزیزان.
    فکر کنم همونطور که مدیر همدردی فرمودند و دوستان در پست 16 و 19 اشاره کرده بودن بهتره اعتماد به نفسم رو بالا ببرم.
    لمروز خیلی پرانژی ام و امیدوارم همینطوری ادامه پیدا کنه
    من راه یه گوش در و یه گوش دروازه رو تا حالا خیلی خوب تمرین کردم.یعنی تو این چهار سال دانشگاه توی خوابگاه و با هم اتاقی ها خیلی خوب نتیجه داد و تونستم علی رغم تفاوتهای اخلاقی زیاد با یکی از هم اتاقی هام با هم رابطه ی خوبی داشته باشیم و در صلح و آرامش تمام ترم ها رو با هم هم اتاقی بمونیم.
    گاهی خوبه آدم خودش رو به حماقت و نفهمی بزنه.امیدوارم توی این قضیه هم بتونم با این کار حساسیتم رو نسبت به حرفای بقیه کم کنم. ولی یکم سخته هاااا

  7. 3 کاربر از پست مفید pianozan تشکرکرده اند .

    pianozan (پنجشنبه 23 تیر 90)

  8. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    دختران شهر به روستا فکر میکنند ، دختران روستا در آرزوی شهر میمیرند... مردان کوچک ، به آسایش مردان بزرگ فکر میکنند ، مردان بزرگ در آرامش مردان کوچک میمیرند... کدام پل ، در کجای جهان ، شکسته است که هیچ کس به خانه اش نمیرسد?

    یکی حسرت هیکل تو رو می خوره... تو حسرت هیکل یکی دیگه رو می خوری...

    ویلیام شکسپیر:چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می کند مهربانی اوست نه سیمای زیبایش

  9. 13 کاربر از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده اند .

    matin_female_1988 (جمعه 24 تیر 90)

  10. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 مرداد 90 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1390-3-06
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    سلام دوست عزیز
    من قصد جسارت به شخصیت شما رو نداشتم فقط یه کم رک گفتم بهتون؛ که شما مثه اینکه خوب متوجه نشدین!
    ولی به خدا برا خیلی از پسرها چیزای دیگه مهمتره؛ من میگم اول مشکلتونو برطرف کنید وبعد به خواستگار بگین بیاد!
    شاید خواستگاره دوستتون داشته باشه و تمام شرایطش هم خوب باشه ولی شما به خاطر مشکلتون که بزرگش کردین بهش جواب رد بدین!! هم خودت ناراحت میشی هم اون بنده خدا
    ولی مشکلت انقدر حاد نیست که بخوای خودتو سرزنش و بزرگش کنی عزیز

    دوست دارم پستی که من گذاشتم بخونی و نظرتونو بدید



    طرفه منم 48 کیلو بود!!!! قدش کوتاه بود !!! 22 سال داشت و خیلی خیلی زیبا و بور بود!!
    ولی آخرش نفهمیدم چی شد مشکل از من بود یا از اون؟؟!!
    با این همه کیسای خوبی به هم معرفی شده و شاید از اونم بهتر باشن ,ولی هنوز دلم پیششه
    خیلی دعا میکنم گریه میکنم تا یه شرایطی پیش بیاد باهاش حرف بزنم ولی خانوادم راضی نیستن

  11. کاربر روبرو از پست مفید foooooot تشکرکرده است .

    foooooot (پنجشنبه 23 تیر 90)

  12. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    ببخشيد،ولي من يه چيزي رو توي نظرات شما و برخي دوستان متوجه نميشم!!:

    آيا اينكه آقايي، اندام همسر آيندش براش ملاك مهمي باشه نشونه ي بي شعوريش هست!!!!؟؟؟؟


  13. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    سلام دوست عزیز. شما دچار یه وسواس فکری شدید که باید سعی کنید بذارینش کنار. برای این کار نیاز هست از تکنیک توقف فکر استفاده کنید و همچنین با تلقینات مثبت روند اندیشه تون رو تغییر بدین.

    باید اشاره کنم که این ترس هم مانند دیگر ترس هاست. برای اینکه ترستون بریزه، باید با اون مواجه بشید. پس باید از این به بعد سعی کنید برای ریختن ترستون هم که شده (اگر شرایط ازدواج رو دارید) به ازدواج فکر کنید و خودتونو آماده کنید برای مواجه شدن باهاش.

    اضافه میکنم، فعلا لزومی نداره به این مسائل فکر کنید. بعد از نامزدی و ازدواج وقتی علاقه بینتون ایجاد شه، به طور غریزی گرایش پیدا خواهید کرد. در ضمن چاقی یا لاغری هم هیچ تاثیری نخواهد داشت. سلیقه ها متفاوته، مطمئنا آنکه شما رو می پذیره، ظاهر شما رو هم می پذیره. شک نکنید.

  14. 2 کاربر از پست مفید shabe barooni تشکرکرده اند .

    shabe barooni (سه شنبه 28 تیر 90)

  15. #39
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    pianozan عزیز

    شما به دیگران و نگاهشون به خودت کار نداشته باش . خوب و دقیق ببین خودت نسبت به خودت چه حسی داری ؟

    خودت را قبول داری ؟ خودت رو دوست داری ؟ برای خودت ارزش قائلی (با هر کاراکتری که در ظاهر داری ) ؟

    شما با خودت ارتباطی عمیق برقرار نکردی ، خودت را از دریچه نگاه و معیارها و ارزشهای وجودی نمی بینی . و اگر توجه کنی نگاهت به خودت بر اساس زوایه نگاه دیگران ،آنهم فقط مربوط به ظاهر ، تنظیم شده ( خود پنداره منفی پیدا کرده ای ) .


    سنگهایت را با خودت وا بکن ، جهت و نوع نگاهت به خودت را تغییر بده ( تغییر نگرش ) ، خود پنداره ات را به سمت مثبت بازسازی کن ، با خودت دوست باش و خودت را دوست داشته باش . توانمندیها و ارزشهای وجودیت را بیاب و آنها را باور کن و به خاطر داشتنش احساس رضایت و نشاط را مهمان دلت کن .


    خواستگارانی که سراغ شما می آیند ، یعنی شما را دیده و انتخاب کرده اند ، گفتی اغلب هم از قبل شما را می شناسند و فامیل هستند ، یعنی به اندازه کافی در معرض دید اونها بوده ای . اما شما باور نداری واقعاً شما را خواهان هستند ، چون خودت ، خودت را خواستنی نمی دانی . لذا بر حس ناباوریت ( از خواستنی بودن ) تمرکز می کنی و به اینکه اونها شما را دیده ، برانداز کرده و پسندیده و خواسته اند اصلاً توجه نداری . ظاهر و اندام شما یک چیز پنهان نیست که اونها ندیده باشند و خواستگار شده باشند . اگر شما از این می ترسیدی که به خاطر رفتاری که از خودت سراغ داری مقبول واقع نشوی قابل قبول تر بود چون اون رفتار ممکنه پنهان باشه و شما بترسی که اگر فرد بفهمه از خواستگاریش پشیمون بشه .

    ضعف خود باوری ، ضعف عزت نفس و ضعف اعتماد به نفس ( ناشی از نگرش اشتباه شما در مورد خودت ) پیله ای از تو هم ترس در شما ایجاد کرده تا آنجا که خواهان بودن خواستگاران به چشمت نمی آید و باورش نداری ( چون خودت ، خودت را باور نداری ).

    این نگاه شما به خودت اگر اصلاح نشود ، ازدواج هم بکنی مسئله حل نشده ، بلکه همیشه در رنج این واگویه درونی خواهی سوخت که " می دونم پشیمونه از اینکه با من ازدواج کرده و .... " و این از شما یک فرد منفعل و مغموم و ... در زندگی مشترک خواهد ساخت که خانمانسوز است .
    .


    از مشاوره حضوری برای رفع ضعفهای عزت نفس و خود باوری و اعتماد به نفس کمک بگیر و معیار نگرشهایت را اصلاح کن .



    موفق باشی .



  16. 5 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 28 تیر 90)

  17. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: ترس از رابطه جنسی

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_m
    ببخشيد،ولي من يه چيزي رو توي نظرات شما و برخي دوستان متوجه نميشم!!:

    آيا اينكه آقايي، اندام همسر آيندش براش ملاك مهمي باشه نشونه ي بي شعوريش هست!!!!؟؟؟؟

    آقای مهرداد عزیز
    اگه منظورت با پست منه که باید بگم کاملا سوء تفاهم شده و اصلا و ابدا من منظورم این نبوده است.
    پیازن می گه خواستگاران او از بین افراد فامیل یا همکلاسی هایی بوده که او با لباس مناسب خواستگاری (حالا نه صرفا با یه مانتوی گشاد) دیده اند و در همچنین گفته که جسه ریزی دارد.
    با این اوصاف می توان گفت تقریبا تمام کسانیکه به ازدواجش اصرار داشته اند با علم به اندام ایشان بوده است و این مساله برایشان حل شده بوده.
    با این حال باز پیانوزن مردد است و نگران این قضیه است. خوب من اینجا گفتم که ایشون به شعور خواستگارانش توهین کرده. چون مردی که با علم به اندام همسرش او را انتخاب می کند، حتما صاحب شعور و درایت است و می داند این مساله برایش و زندگیش مساله ساز نیست.

    درضمن اینکه مردی هم از امیالش آگاه است و همسرش را از بین دخترانی انتخاب می کند که به لحاظ اندام پاسخگوی نیازش باشد، او هم بسیار بسیار محترم و صد البته صاحب شعور و درایت است.
    و اصلا تمایلات و کششهای جنسی ما انسانها هم رفتار و کردارمان خاص خودمان است و از هم متفاوت. مطمئنا خواستگاران پیانو زن هم اندام مسرشان برایشان مهم بوده و احتمالا آن اندام را پسندیده اند.
    امیدوارم رفع سوء تفاهم شده باشد.


  18. 3 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (شنبه 25 تیر 90)


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.