نوع برخوردها نسبت به شخصيت افراد متفاوته. مثلاً اگر طرف مقابل شما فردي منطقي يه و اهل تفكر است و نسبت به آينده خودشان احساس مسئوليت دارند،مي توان با ايشان منطقي صحبت كرد. اگر ايشان فردي عاطفي باشند هيچگاه روش اول فايده نخواهد داشت. بايد از ايشان دوري كرد تا ايشان به نديدن و نبودن شما عادت كنند.
مهم اينه كه از هيچ طريقي نظر خودتون عوض نشه و به پافشاري خودتون ادامه دهيد.






albate say konin kamtar khoshonat be kar bebarin

علاقه مندی ها (Bookmarks)