به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    نوع برخوردها نسبت به شخصيت افراد متفاوته. مثلاً اگر طرف مقابل شما فردي منطقي يه و اهل تفكر است و نسبت به آينده خودشان احساس مسئوليت دارند،‌مي توان با ايشان منطقي صحبت كرد. اگر ايشان فردي عاطفي باشند هيچگاه روش اول فايده نخواهد داشت. بايد از ايشان دوري كرد تا ايشان به نديدن و نبودن شما عادت كنند.
    مهم اينه كه از هيچ طريقي نظر خودتون عوض نشه و به پافشاري خودتون ادامه دهيد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید دانه تشکرکرده است .

    دانه (سه شنبه 17 اردیبهشت 87)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 فروردین 88 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1387-1-10
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    4,402
    سطح
    42
    Points: 4,402, Level: 42
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 35 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط طاهره
    به هر حال قطع یک رابطه نیازمند کنترل و هدایت مناسب و منطقی احساسات و هیجانات ناشی از وابستگی عاطفی ست که معمولا به سختی و با درد و رنج همراهه و به انگیزه هایی قوی تر و محکم تر نیاز داره .
    1- میتونه اون انگیزه ازدواج باشه ؟ و بلافاصله بعد از جدایی ازدواج کرد تا دیگه طرفش نرفت ؟ یا اگر اینطور باشه مشکل بوجود میاد ؟
    به هر حال وجود این ارتباطها همراه با عادت و وابستگی هست و اتمام این روابط به سختی هست مخصوصا وقتی که فکر میکنی که اگر با تمام مشکلات موجود باز هم چند درصدی جای امید برای ازدواج وجود داشته...
    به نظر شما دو طرف که میدونند هر دو هم رو دوست دارند ولی مشکلات زیادی وجود داره و به توافق و یا اینکه به پیشنهاد یکی از اونها از هم جدا میشن آیا دیگه هیچ امیدی برای بازگشت دوباره نمیمونه ؟ مثلا افرادی که با اینکه طرف مقابلشون ازدواج کرده ولی به امید اینکه شاید روزی بشه باز هم به هم برسن (چه با مرگ همسر فرد یا اینکه طلاق یا هر مورد دیگری برای جدایی فرد) هرگز ازدواج نمیکنند یا اینکه ازدواج میکنند ولی در صورتی که شرایط دوباره برگشت به حالت مناسب آنها (تنها ماندن طرف به هر دلیل) از زندگیی که دارند سر باز میزنند و به سمت طرف مقابل دوباره جذب میشن ...
    و یا اینکه هر دو ازدواج کرده ولی بیشتر از همسر خود برای دیگری احترام و محبت قائل هستند ...
    2-به نظر شما چون این دوستی بین آنها وجود داشته بهتر هست تمام سعی خود را داشته باشند تا به هم رسیده و ازدواج کنند یا اینکه از معیارهای خود کوتاه نیامده و اصلا نسبت به این دوستی بی توجه باشند ؟
    ممنون از همه ی دوستان خوب و مهربونم

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 فروردین 88 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1387-1-10
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    4,402
    سطح
    42
    Points: 4,402, Level: 42
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 35 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    سلام ...
    نظرتون در مورد ازدواج بلافاصله بعد از اتمام یک ارتباط چیه ؟
    انگیزه های محکم و قوی برای اتمام این ارتباط میتونه چی باشه ؟

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    نه ستاره جون به نظر من نبايد فوري ازدواج كنه به خاطر اينكه ممكنه به خاطر ناراحتي و وضع روحي نامناسب انتخاب مناسبي نكنه و انوقت يك عمر پشيمون بشه در ثاني به خاطر اينكه جدايي نزديك بوده و هنوز جدايي رو نپذيرفته ممكنه مدام طرف مقابل و با دوست خود مقايسه كنه و اين مشكل ايجاد مي كنه
    اخه وقتي اين دو نفر اين همه همديگرو دوست دارند پس چرا بايد به هم نرسند ؟ چه معيارهايي هست كه بايد ازشون گذشت كنند ؟ شايد اون معيارها مهم باشند ولي وقتي در كنار اين همه علاقه قرارشون مي ديم ارزش كمتري پيدا كنند . مي شه بگيد چه معيارهايي هست كه بايد براي رسيدن ازشون چشم پوشي كنند ؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید honarmand تشکرکرده است .

    honarmand (جمعه 27 اردیبهشت 87)

  7. #15
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 مرداد 89 [ 09:41]
    تاریخ عضویت
    1386-12-02
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    7,153
    سطح
    56
    Points: 7,153, Level: 56
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    263

    تشکرشده 275 در 140 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    انگيزه قوي شناخته، نه دوست داشتن.

  8. کاربر روبرو از پست مفید fnh63 تشکرکرده است .

    fnh63 (دوشنبه 30 اردیبهشت 87)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 04 اردیبهشت 88 [ 00:32]
    تاریخ عضویت
    1387-11-18
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    3,006
    سطح
    33
    Points: 3,006, Level: 33
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    سلام این موضوع برای من جالبه .اگه می شه بیشتر کمک کنین.من ارتباطم رو باکسی که فکر می کردم مناسب نیستیم بعد از یک سال قطع کردم و از روش قطع فوری استفاده نموده ام

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 93 [ 22:00]
    تاریخ عضویت
    1387-11-16
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    5,236
    سطح
    46
    Points: 5,236, Level: 46
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط naseria2009
    سلام این موضوع برای من جالبه .اگه می شه بیشتر کمک کنین.من ارتباطم رو باکسی که فکر می کردم مناسب نیستیم بعد از یک سال قطع کردم و از روش قطع فوری استفاده نموده ام
    آدما از آدما زود سیر میشن... آدما رو عشقشون پا میذارن... آدما آدمو تنها میذارن... آدما خیلی کارای دیگه می کنن... آدما توجیه می کنن... آدما سنگدلن... آدما دنیا پرستن... آدما خود پرستن... آدما دهن بینن... آدما ناشکرن... آدما ناسپاسن... آدما کوته فکرن... آدما...
    .
    .
    .
    آدما خوبن
    .

  11. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    قطع رابطه در مورد افراد مختلف متفاوته.
    اما قطع رابطه نه یکباره موثره و نه در طولانی مدت.
    اگر یکباره صورت بگیره ممکنه طرف مقابل آسیب شدید روحی ببینه و این خطرناک ترین نوع قطع رابطه است چون به چشم خود کسانی را دیدم که دست به خود کشی و در مورد دختران دست به خود فروشی زده اند.
    اما اگر طولانی مدت شود هم تاثیر جدایی آن کم می شود.
    اول است بهتر از همه به مشاور یا روان شناس مراجعه کرد و اگر مقدور نبود بهترین راه قطع رابطه تدریجی است در این قطع رابطه شما می تونید با استفاده از طرفند هایی طرف مقابل را از خود برهانید..مثل:جواب ندادن به او.... از چشم او پنهان شدن و ندیدن او..... اظهار بی توجهی نسبت به او و کم شمردنش..... دیگران نیز در این مسیر می توانند کمکتان کنند آنها می تواند با باور این مطلب به طرف مقابل که :"ارزش تو بیشتر از این هاست... او در حد تو نیست.... نمی دانیم چرا عاشق او شده است در صورتی که کسی به او توجهی ندارد.... به شما یاری کنند.
    اما نباید ازدواج بعد از اتمام یک رابطه بلافاصله صورت گیرد چون فرد هنوز درگیر آن مسئله بده و تمرکز و آگاهی درست برای انتخاب و تشکیل خانواده را ندارد.
    نیاز به پیشرفت و ایجاد روحیه بالا و رهایی از دغدغه بنظرم می تونه انگیزه محکم و قوی برای قطع یک ارتباط باشه.

  12. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 88 [ 18:52]
    تاریخ عضویت
    1388-6-03
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    2,553
    سطح
    30
    Points: 2,553, Level: 30
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    khob mitone sadeghane bege felani be felaN dalil dg nemikham ba shoma dost basham age ghabol kard ke che khob age na albate say konin kamtar khoshonat be kar bebarin

  13. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 تیر 89 [ 03:48]
    تاریخ عضویت
    1389-4-08
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,935
    سطح
    26
    Points: 1,935, Level: 26
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    [/align]من 21 سالمه و 1 سال و نیمه با دختری هستم(صحرا) / پدرم در المان کار میکنه و هیچ کاری در ایران نداره / قرار بود از دانشگاه المان پذیرش بگیرم و برم ولی صحرا خیلی ناراحت بود و بی تابی میکرد /خیلی خیلی دختر حساسیه /منم نتونستم تحمل کنم و بهش گفتم به دروغ که نمیرم بخاطر تو / همینطور به دروغام اضافه شد / که باهات ازدواج میکنم و با هم میریم المان و... / رابطه ای با هم داشتیم که بکارتش رو از دست داد / الانم باهمیم / المان به من پذیزش نداده ولی دارم قاچاق میرم /خیلی دوسش دارم /باور کنید /ولی مجبورم /تو ایران هیچ اینده ای ندارم / هیچ چی ندارم/ ولی به هم خیلی عادت کردیم و همو دوست داریم /نمیدونم چیکار کنم /بهش خیلی امید دادم /خیلی/اونم خیلی حساسه /میترسم / تا امروز میخواستم تا روزی که برم هیچ چی بهش نگم ولی نضرهاتونو خوندم / خودمم میدونستم که خیلی نا مردیه / چیکار کنم /دارم دیوونه میشم ........................گیر کردم
    همینطور هر روز همو میبینیم و همینطور هر روز دنبال کار رفتنمم / هیچ حرکتی نمیتونم بکنم


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 شهریور 96, 17:01
  2. منطقی هست ادم با پسری ازدواج کنه که ازش کوچکتره؟؟
    توسط setareh 1390 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 شهریور 93, 14:58
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  5. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.