سلام دل عزیز
به نظر من من توی این شرایط بچه دار شدن اصلا درست نیست بچه هیچ وقت خوشبختی نمی یاره فقط جلو پاشیده شدن زندگی را تا حدودی می گیره با نظر شبنم موافقم از شوهرت بخواه هر طور شده خانه رو عوض کنه چرا وام نمی گیرید همه مرده با داشتن وام پیشرفت می کنند![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)