سلام دل عزيز
1- به نظرم بيشتر درگير يك نوع كمالگرايي و ايده اليستي و وسواس شديد شده اي كه با توجه به شرايط مملكت و موقعيت اجتماع و ....قدري رويايي به نظر مي رسد . من مخالف رشد و پيشرفت نيستم اما يك سري واقعيت ها ي رايج را هم بايد ديد و بايد ميزان پذيرش خودت را نسبت به شرايط زندگي شخصي و اجتماعي بالا ببري ( پذيرش = هست هر آنچه كه هست ) . سه سال زمان زيادي براي رسيدن به خواستهاي مشترك نيست ، به خودت و زندگي و همسرت زمان بده . مگر قرار است هر كسي با سه سال ازدواج كردن مبل و تلويزيون و ......را عوض كنه !!!
و باز فكر مي كنم نوع تفكر هر انساني باعث رنجش دروني خودش است .
2- http://www.hamdardi.net/thread-11497.html








علاقه مندی ها (Bookmarks)