منم با نظر خانم بختیاری موافق ، اول اینکه سعی کنید خودتونو قوی کنید تا نه تنها تو زندگی مشترک بلکه در برابر هر چیز دیگه ای که دوست دارید اینقدر حساس نباشید که با هر اتفاق کوچیک و بزرگی اینهمه لتمه بخورید . قوی باشین
تشکرشده 36 در 21 پست
منم با نظر خانم بختیاری موافق ، اول اینکه سعی کنید خودتونو قوی کنید تا نه تنها تو زندگی مشترک بلکه در برابر هر چیز دیگه ای که دوست دارید اینقدر حساس نباشید که با هر اتفاق کوچیک و بزرگی اینهمه لتمه بخورید . قوی باشین
nima2 (سه شنبه 21 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)