به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 68 , از مجموع 68
  1. #61
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1389-6-08
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    2,981
    سطح
    33
    Points: 2,981, Level: 33
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    227

    تشکرشده 409 در 163 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    دوست عزیز مردها و زنها در ایجاد رابطه موازی در زمان ازدواج دلایلی متفاوت دارند. مردها معمولا (نه همیشه) به خاطر هوی و هوس به رابطه های موازی روی میارن و زنها (معمولا) به دلیل کمبود های عاطفی و احساسی. به همین دلیله که مردها معمولا پس از گذروندن این دوره به خانواده خودشون برمیگردند و تقریبا اون رابطه رو فراموش میکنند اما زنها هرگز این رابطه رو فراموش نمیکنند و ممکنه تا آخر عمر با یاد این عشق یا رابطه سر کنند.
    طبق مسائلی که شما عنوان کردید همسر شما علاقه ای به شما نداره و اگر در دوران دوری ( که خودش دلیل بسیار بزرگی بر دوست نداشتن شماست) گاه گاهی برای شما دل میسوزونه به دلیل عشق نیست بلکه به دلیل آرام کردن وجدان و نوعی انجام وظیفه است. به نظر من تکلیف زندگی خودتون رو مشخص کنین و سعی بر آغاز زندگی جدید با فرد جدیدی داشته باشین. اگر مرد خوبی باشین زنهای زیادی میتونن شما رو خوشبخت کنند و شما هم با اونها شاد و خوشبخت زندگی کنین. برای روزهایی که از عمرتون به بطالت داره میگذره ارزش قائل باشید. خوب زندگی کردن حق همه ماست.

  2. #62
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 آبان 90 [ 16:32]
    تاریخ عضویت
    1390-4-15
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,502
    سطح
    22
    Points: 1,502, Level: 22
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 36 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    ضمن تشکر از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و تاپیک منو مطالعه کردید باید به چند نکته اشاره کنم :
    samanis عزیز ، من بازم به این موضوع اشاره میکنم که ایمان دارم هر موقع رابطه عاشقانه بین دونفر در سطح خیلی خیلی بالایی باشه و دو طرف با این عشق و اشتیاق زندگی رو شروع کنند ، این عشق و رابطه ظریف و قشنگ خیلی خیلی بیشتر از یه زندگی خوب و معمولی احتیاج به مراقبت داره و باید همیشه این گل عشقو آبیاری کرد تا هیچوقت پژمرده نشه ، بله من افتخار میکنم که این عشق قشنگو که بهترین اتفاق توی زندگیم بود رو تجربه کردم و اعتراف میکنم که توی مراقبت از اون ( بخاطر اولویت دادن به بقه مسائل زندگی و ... ) کوتاهی کردم . باید بهتون بگم که علیرغم اینکه خانمم بارها و بارها این موضوع رو به من یاداوری کردند ولی من متاسفانه غافل بودم و فکر میکردم که همه چی درسته ( چون معمولا خانمم چیزیرو بروز نمیداد و همش تو خودش نگه میداشت ) تا اینکه یه روزی واقعا متوجه شدم که چقدر غافل شدم و این عشق عزیزم رو غبار گرفته . من تنها چیزی که فکر نمیکنم این حرف شماست "زنهای زیادی میتونن شما رو خوشبخت کنند و شما هم با اونها شاد و خوشبخت زندگی کنین. برای روزهایی که از عمرتون به بطالت داره میگذره ارزش قائل باشید " خانم من تو کل زندگیش عاشق من شد و من تو شرایطی که خودم عاملش بودم تنهاش نمیزارم و تا اونجا که در توانم هست تلاش میکنم که یه روزی جبران کنم و دوباره اون عشق قشنگو زنده کنم نه فقط با هم زندگی کنیم .

    در جواب دوست خوبمون lilio باید بگم که اگه من در مورد عدم مشکل مالی و ... صحبت کردم به این خاط بود که بتونم کل وضعیت و شرایط زندگیمون تو همه زمینه هارو برای مشاورین محترم شرح داده باشم ، میخواستم بگم که مشل ما این چیزا نبوده ، بله من خودمم متوجه شدم که چی باعث این موارد میشده .

  3. کاربر روبرو از پست مفید nima2 تشکرکرده است .

    nima2 (سه شنبه 21 تیر 90)

  4. #63
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 93 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-12
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    341

    تشکرشده 352 در 169 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    سلام نیمای عزیز
    همیشه خوش خبر باشین ننه من تا اومدم به تاپیکت سرزدم نیاز نیست هم به تاپیک من پیغام بزارین چون من پیگیرتاپیک هستم نیما جان
    خوب حالا زود بگو دیگه دارم از فضولی میمیرم

  5. کاربر روبرو از پست مفید سارابختیاری تشکرکرده است .

    سارابختیاری (سه شنبه 21 تیر 90)

  6. #64
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 آبان 90 [ 16:32]
    تاریخ عضویت
    1390-4-15
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,502
    سطح
    22
    Points: 1,502, Level: 22
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 36 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    سلام به همه دوستان
    دیروز همه چی برام مشخص شد ، چیزیکه هر ثانیه عذابم میداد ، چیزی که نزدیک به 7 ماه هر ثانیه ذره ذره آبم میکرد ، چیزیکه نمیزاشت با تمام وجود دوباره عاشق خانمم بشم و بتونم بعد از جبران گذشته ها دوباره بپرستمش . آره دیروز خانمم وقتی دید که اینهمه من و خودش اذیت شدیم و عذاب میکشیم به هردومون کمک کرد . اون با من حرف زد و همه جریانو برام تعریف کرد و ازم کمک خواست تا با حضور خودش مشکلشو حل کنم . با هم حرف زدیم و وقتی همه چیرو با جزئیات کامل برام توضیح داد دیگه یک ذره هم بهش شک نداشتم ، دیگه شک به دلم راه ندادم و تو چند ساعت باهم حرف زدیم و با راهنایی اون مشخص کردیم که بهترین راه برای تموم کردن اون موضوع ( رابطه ناخواسته ) چیه ، حالا دیگه اون تصمیم گرفته بود و میخواستیم دوتایی اون موضوع رو حل کنیم . به پیشنهاد اون گوش دادم و خیلی سریع اقدام کردم و نتیجه گرفتم . خانمم خیلی از کارهای اشتباه خودشو ( تو این جریان ) قبول کرد و میدونم که تا آخر عمر دیگه این اشتباهو نمیکنه . ولی برای من این مهم بود که خودش به اشتباهش رسیده بود و از همه مهمتر که خودش میخواست همه چیرو تموم کنه و صادقانه ازم کمک خواست . هیچی تو دنیا برام از این مهمتر نبود که بدونم نقش خانمم تو این جریان چی بوده . دیروز فهمیدم و به اندازه یک دنیا هم من و هم خانمم سبک شدیم . حالا دوباره میدیدم که چقدر راحت شده ، هر دوتامون راحت شدیم .
    حالا من دوباره دوسش دارم و تصمیم در مورد زندگی خودمونو به عهده اون گذاشتم که هر وقت حالش خوب خوب شد و آمادگیشو داشت دوباره با هم یه زندگی خوبو شروع کنیم . الان من هر لحظه دلم براش تنگ میشه ، همون حس و حال روزای اولو بش دارم . میدونم که اون چه دلی داشته و چقدر پاکه .

  7. 3 کاربر از پست مفید nima2 تشکرکرده اند .

    nima2 (شنبه 25 تیر 90)

  8. #65
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    سلام آقا نيما
    خوشحال شدم هم از اينكه مشكلتون داره حل مي شه و هم از اينكه ديدم نوشته بودين "الان من هر لحظه دلم براش تنگ میشه ، همون حس و حال روزای اولو بش دارم . "
    چقدر خوبه كه ما بتونيم ببخشيم و بخشيده بشيم و همون حس و حال روزهاي اول را نسبت به همديگر داشته باشيم.
    ديگه ازين به بعد تمام سعي تون را بكنيد كه رابطه تون را ترميم كنيد و روز به روز بهتر بشيد و هرگز به گذشته برنگرديد.
    براتون آرزوي خوشبختي دارم

  9. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده است .

    ليلا موفق (سه شنبه 21 تیر 90)

  10. #66
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 آبان 90 [ 16:32]
    تاریخ عضویت
    1390-4-15
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,502
    سطح
    22
    Points: 1,502, Level: 22
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 36 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    راستی یادم رفت بگم که دیروز صبح از ته دل از خدا خواستم که خدایا دیگه ظرفیت ندارم ، تمومش کن ، دیگه بس ، مثل همیشه بم کمک کن تا همه چی مشخص بشه ، خدایا آرامشمو بهم برگردون ، باورتون نمیشه نتیجش همینی بود که براتون نوشتم .
    بقیه مسائلو هم میسپرم به خدا ، میدونم که تنهام نمیذاره

  11. کاربر روبرو از پست مفید nima2 تشکرکرده است .

    nima2 (شنبه 25 تیر 90)

  12. #67
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 93 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-12
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    341

    تشکرشده 352 در 169 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    خوب خداروشکر
    خدا جواب دلهای پاک زود میده امیدوارم به زودی آرامش برگرده به زندگیتون وهمسرت قدرشمارو بدونه
    فقط یه توصیه خواهرانه اگه واقعا تصمیم گرفتی بهش کمک کنی وسطش به روش نیاری واین باعث نشه که بعدهابهش همیشه شک داشته باشی
    البته مطمئنم خیلی خیلی پخته ترااین حرفائی برادرنیما
    منتظرم خبرای خوبت هستم وهرروز بیا تاببینیم روند کارت به چه صورته

  13. کاربر روبرو از پست مفید سارابختیاری تشکرکرده است .

    سارابختیاری (سه شنبه 21 تیر 90)

  14. #68
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 آبان 90 [ 16:32]
    تاریخ عضویت
    1390-4-15
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,502
    سطح
    22
    Points: 1,502, Level: 22
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 36 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟

    باشه حتما ، راستی دیشب در مورد این سایت و خوبیاش و مزایاش به خانمم گفتم ، گفتم که منم عضو شدم ، اونم دوست داره یه سر به این سایت بزنه ، میدونم اگه تو روزایی که مشکلی نداشتیم یه سر به این سایت میزدیم بیشتر قدر زندگیمونو میدونستیم .الانم دیر نشده

  15. 4 کاربر از پست مفید nima2 تشکرکرده اند .

    nima2 (چهارشنبه 22 تیر 90)


 
صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زندگیم سرد و بی روحه ولی سعی میکنم همسرم رو به زندگی برگردنم
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 56
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 تیر 94, 05:38
  2. از زندگیم راضی نیستم و پشیمونم که همیشه سعی کردم خوب باشم
    توسط ema1989 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 23:30
  3. سخته ، ولی دارم سعی میکنم
    توسط نا آشنا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 21:54
  4. خدا رو شکر می کنم و سعی می کنم تغییر کنم
    توسط saboktakin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 187
    آخرين نوشته: شنبه 07 اسفند 89, 05:00
  5. +سعی می کنم ارتباطمون رو قطع کنم اما نمی شه
    توسط somebody در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 87, 23:42

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.