دوست عزیز مردها و زنها در ایجاد رابطه موازی در زمان ازدواج دلایلی متفاوت دارند. مردها معمولا (نه همیشه) به خاطر هوی و هوس به رابطه های موازی روی میارن و زنها (معمولا) به دلیل کمبود های عاطفی و احساسی. به همین دلیله که مردها معمولا پس از گذروندن این دوره به خانواده خودشون برمیگردند و تقریبا اون رابطه رو فراموش میکنند اما زنها هرگز این رابطه رو فراموش نمیکنند و ممکنه تا آخر عمر با یاد این عشق یا رابطه سر کنند.
طبق مسائلی که شما عنوان کردید همسر شما علاقه ای به شما نداره و اگر در دوران دوری ( که خودش دلیل بسیار بزرگی بر دوست نداشتن شماست) گاه گاهی برای شما دل میسوزونه به دلیل عشق نیست بلکه به دلیل آرام کردن وجدان و نوعی انجام وظیفه است. به نظر من تکلیف زندگی خودتون رو مشخص کنین و سعی بر آغاز زندگی جدید با فرد جدیدی داشته باشین. اگر مرد خوبی باشین زنهای زیادی میتونن شما رو خوشبخت کنند و شما هم با اونها شاد و خوشبخت زندگی کنین. برای روزهایی که از عمرتون به بطالت داره میگذره ارزش قائل باشید. خوب زندگی کردن حق همه ماست.






من تا اومدم به تاپیکت سرزدم نیاز نیست هم به تاپیک من پیغام بزارین چون من پیگیرتاپیک هستم نیما جان





علاقه مندی ها (Bookmarks)