سلام نیمای عزیز
همیشه خوش خبر باشین ننهمن تا اومدم به تاپیکت سرزدم نیاز نیست هم به تاپیک من پیغام بزارین چون من پیگیرتاپیک هستم نیما جان
خوب حالا زود بگو دیگه دارم از فضولی میمیرم![]()
تشکرشده 352 در 169 پست
سلام نیمای عزیز
همیشه خوش خبر باشین ننهمن تا اومدم به تاپیکت سرزدم نیاز نیست هم به تاپیک من پیغام بزارین چون من پیگیرتاپیک هستم نیما جان
خوب حالا زود بگو دیگه دارم از فضولی میمیرم![]()
سارابختیاری (سه شنبه 21 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)