آریانا جونم
خوشحالم حداقل فعلا مشکل حل شد شاید این تلنگری برات بود که باید یه سری چیزها رو یاد بگیری هیچ کارخدا بی حکمت نیست جیگر
دیگه ناراحت نباشی ها اصلا بهت نمیاد یه یارپروپاقرص تو این تالار داریم که حسابی همیشه شاده وقتی دلت میگیره انگاربه ماهم منتقل میشه(ازتاپیک معلومه)پس فکر ما هم باش![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)