ممنون از جواب خوبت
راست میگی کاری سختی نیست
همین فردا زنگ میزنم
ممنون که موضوع صحبت هم دادی عزیزم
تو مدت نامزدی و بعد از عقد هر چند وقت یک بار خوبه که بهش زنگ بزنم؟ هفته ای یه بار خوبه؟
به خونه خواهرشوهرا هم وظیفه دارم زنگ بزنم؟
تشکرشده 14 در 8 پست
ممنون از جواب خوبت
راست میگی کاری سختی نیست
همین فردا زنگ میزنم
ممنون که موضوع صحبت هم دادی عزیزم
تو مدت نامزدی و بعد از عقد هر چند وقت یک بار خوبه که بهش زنگ بزنم؟ هفته ای یه بار خوبه؟
به خونه خواهرشوهرا هم وظیفه دارم زنگ بزنم؟
المیرا خانوم (سه شنبه 21 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)