ئه پس تیرم خورده به هدف.نوشته اصلی توسط صبا_2009
قصدم درست سوپرایزکردنت بود.
وقتی اینجاعضوشدم یه پست ودرجه ای بهم دادن وگفتن تو مسولیت تبریک تولدهارو داری.
ولی جدا ازشوخی ،چون عاشق سوپرایز کردنم تولدهمه رویادم می مونه وازیه جایی پیدامیکنم.
مرسی کیکت هم خوشمزه بود.شیرین کام.






پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)