RE: کاسه داغ تر از اش شدم !! شکستم
من فکر می کنم شما هیچ کاری لازم نیست بکنید. چون هر کسی (دختر یا پسر) ممکنه در زمانی از کسی خوشش بیاد و بعدش خودش می دونه چطور باید باهاش کنار بیاد . کار شما از اول درست نبوده که کنجکاوی کردید اما حالا که این کارو کردید باید همه چیزهایی رو که خوندید از ذهنتون بریزید دور و انگار نه انگار.
ولی فقط یک نکته اگر تا به حال رفتارتون حالت حمایت گری داشته از این به بعد این کار رو ادامه ندید نه با سیما خانم نه با هیچ خانم دیگه ای.
من فکر می کنم همونجور که شما حق نداشتید از راز دل سیما خانم با خبر باشید الان هم حق ندارید برای برای بر طرف شدن مشکلات ذهنی ایشون دخالت کنید. یک کار اشتباه رو با کار اشتباه دیگه جبران نکنید.
برای ذهن خودتون هم فقط فراموش کردن.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)