خارپشت عزیز
مطمئنن این خواست خدا بوده یعنی هرکاری خواست خداست وحکمتی داره
به نظرمن اصلا صلاح نیست کاری کنی که ازت بدش بیاد چون اون ضربه ی بیشتری بهش وارد میکنه به نظرمن دختری که به خاطرشرایطش مستقل بوده وحامی نداشته رفتار تو باعث شده که حس حمایت رو ازشما دریافت کنه (به خاطرش دعواکردی وهمه جا هواشو داشتی)شاید اون هم نسبت به احساسی که داره دچار اشتباه شده اگه یکاری کنی که ازت بدش بیاد همه چی بدتر میشه
به نظرمن گفتن حقیقت ازهمه چی بهتره شاید بهتره یه مدتی کمی ازهم دورباشین(نمیگم کاملاچون اون عشق تو رو تو ذهنش عمیقتر میکنه با این فاصله )بعداز یه فرصت کم اون مطمئنن جویای علت این موضوع میشه اون موقع بایدباهاش روراست باشی و بهش بگی همیشه عین خواهر دوست داشتی و تا آخرعمرهم داری وسوء تفاهما رو رفع کنی شاید اولش ناراحت بشه ولی مطمئن باش چون اون هم دختر عاقلی بعد ازفکرکردن به اشتباه خودش هم پی میبره ومن مطمئنم اون داشتن داداش خوبی مثل تو رو هیچوقت از دست نمیده وعاقلانه با این موضوع کناربیا
عذاب وجدان هم نداشته باش یه موقع کمبود هاباعث میشه یه سری نیازهابا هم اشتباه گرفته بشن و دختری با این شرایط (که سختی زیاد کشیده)خیلی راحت ترمیتونه منطقی فکرکنه
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)